Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Natmus.dk. BETA – forever? Organisering Fra ”hjemmeside” til digital tilstedeværelse - Være synlige og ”findbare” på nettet - Møde brugerne og deres.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Natmus.dk. BETA – forever? Organisering Fra ”hjemmeside” til digital tilstedeværelse - Være synlige og ”findbare” på nettet - Møde brugerne og deres."— Præsentationens transcript:

1 natmus.dk

2 BETA – forever?

3 Organisering

4 Fra ”hjemmeside” til digital tilstedeværelse - Være synlige og ”findbare” på nettet - Møde brugerne og deres interesser, dér hvor DE er - Tilbyde godt og relevant indhold

5 Digital strategi - Hvad er ”det digitale museum”? - Målsætninger og målbare succeskriterier - Rummelighed og plads til begejstring ”Alle skal forbinde Nationalmuseet med folkelig bredde, videnskabelig dybde og høj service”

6 Natmus-facts - natmus.dk – som dækker flere lokationer - har ca. 60-70.000 besøg pr. md. - I fx september stod forsiden for ca. 15% af det samlede antal sidevisninger - Ikke besøgsrelaterede sites (blogs, oldtid etc.) har ca. 23.000 besøg pr. md. - På natmus.dk er brugerne i ca. 2 minutter – på modstandsdatabasen i ca. 5,30 - Google alene skaffer ca. 40% af trafikken - I 2010 gav Facebook (til dato) ca 3.000 brugere - eget nyhedsbrev gav 2.000 - Omkring 25% af museets views på YouTube skabes af YouTube - ”Flammen og Citronen” er stadig nr. 5 på listen over ”indgående” søgekriterier


Download ppt "Natmus.dk. BETA – forever? Organisering Fra ”hjemmeside” til digital tilstedeværelse - Være synlige og ”findbare” på nettet - Møde brugerne og deres."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google