Online feedback mellem timerne D. 02/10/15 Postdoc Mia Skytte O’Toole

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Vi præsenterer SLIDEPLAYER.DK
Advertisements

[indsæt selv arbejdspladsnavn og dato]
Hvad er Khan Academy Verdens største gratis virtuelle skole
Forsvarets temadag, 14. november 2012 Foto: GettyImages.
Videoredigering Hvorfor Udstyr Software Filming og Redigering Visning og Respons.
E- undervisning Videreuddannelse for fysioterapeuter Diplomuddannelse.
Netværksgruppe tysk 4 tysklærere fra div.gym:
Kultur- og branchestudier Opgaveforberedende forløb S3 & LT
3-timers møder Aarhus Universitetshospital 2014
Myten om de lugtende sko
MÆRKK - Markedskommunikation & Æstetik: Kultur & Kognition 1 Åbne biblioteker – pilottests G ode forslag og metodeforslag v/ Rasmus Grøn.
Den Kommunale Kvalitetsmodel
Psykoedukation til patienter med bipolar affektiv sindslidelse
SVS intro 7. december 2010 v/LH Dias 1 Specialeseminarer på Institut for Statskundskab, KU Henrik Jensen Professor, Dr.Scient.Pol. & Ph.D. Department of.
1 Forskningsmetode Kursusoversigt l Kursusdele og forløb l Formål med denne del l Forberedelse l Fremlæggelse og diskussion.
Velkommen til Bacheloropgaven! Dagens korte program: 1.Valg af linjefag og linjefagsvejleder 2.Opgavens rammer og prøveform 3.Temaer v. plenumkonferencer.
Velkommen! HD 1. del – IT og økonomi. Dagsorden/emner, der skal diskuteres Fagets historie og vision Hvem er hvem Fagets regler Eksamen Fagets dele Andre.
Introduktion til vejledning i projektarbejde Anette Kolmos og Søren Hansen 30/8 og 20/
Virtuelle verdener og rum Lisbeth Klastrup og Troels Degn Johansson IT-højskolen I København F-2002, Design, Kommunikation & Medier.
Teori og metode Stine Heger, cand. mag
Insidere og outsidere – den danske models rækkevidde Eksamensform og tips til eksamen og opgaver Steen E. Navrbjerg Dias 1.
Store IT- Innovationer TØ Uge 6 Josephine Thomsen 2. oktober 2013.
Kreativ E-learning. Problemstilling  E-learning for lærere  Billigere undervisning på nettet  Tidsbesparende  Sjov og kreativ undervisning.
Store IT- innovationer (SITIN) TØ2. Dagens program Kontor Feedback på one-minute paper Fremlæggelser Tips til obligatoriske opgaver Strip sequence øvelse.
Vejlederens kommunikation
Bacheloropgavens mundtlige dimension torsdag d. 19/1-12 Mål med mødet: 1.At etablere et forum for refleksion over opgavens mundtlige del. 2.At I efterfølgende.
Dagens program Præsentation af os Præsentation af kurset samt praktisk info (herunder hjemmeside, køb af kompendium, eksamen m.m.)
Store IT- innovationer (SITIN) TØ3. Dagens program Status på OO1 Næsten midtvejsevaluering Ugens opgave.
VVM redegørelsen - hvordan arbejder vi for en højere kvalitet? GRUPPEOPGAVE 1: HVAD ER KVALITETEN AF REDEGØRELSEN? Miljøvurderingsdag
Introduktionsmøde om bacheloropgaven 5. september 2007.
ITAPC 1 Præsentation 3: Artikelsøgning og Præsentation.
Kompetencekrav, Fase 1 Oversigt over kompetencekrav til deltagerne i Flipped Learning.
L Synkront net-baseret samarbejde - kursus ved Morten Knudsen og Thomas Ryberg.
Bacheloropgavens mundtlige dimension onsdag d. 4/5-11
VVM redegørelsen - hvordan arbejder vi for en højere kvalitet? GRUPPEOPGAVE 2: HVORDAN KAN KVALITETEN ØGES? Miljøvurderingsdag
Visionerne for matrikulær infrastruktur KMSs oplæg til processen med at skabe en fælles vision for matrikulær infrastruktur 16. september 2003.
Digital eksamen, Health Vinter Hvordan Der udleveres en iPad til hver studerende Der kan logges på systemet 10 min. Før eksamen starter Når.
Videoredigering Filmen skal være færdig den 17. oktober klokken Du er velkommen til at lave noget den mellemliggende periode. Alle filmene bliver.
Program Kort introduktion til workshoppen 1. time Generel introduktion til DEF og deff.dk - den samlede on-line indgang til Danmarks Elektroniske Forskningsbibliotek.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Office 2003 kampagne Gitte Casparij, Marketing Manager.
Jeopardy Heading2Heading3Heading4 Heading5 Q $100 Q $200 Q $300 Q $400 Q $500 Q $100 Q $200 Q $300 Q $400 Q $500 Finalespørgsmål Diskussionforum (Arts)
Skift farvedesign Gå til Design i Topmenuen Vælg dit farvedesign fra de seks SOPU-designs Vil du have flere farver, højreklik på farve- designet og vælg.
Se og høre underviseren se slides se websites se whiteboard se screencasts af underviserens computerbillede arbejde selvstændigt i perioder under webinaret.
S YNKRON VIRTUEL UNDERVISNING. H VORFOR MSN. Let tilgængeligt chat program, gratis Elever bruger / kender det. Mulighed for kamera, lyd. Mulighed for.
Educational Battle seminar. Vejledning til PP Alle blå PP er skjult for deltagere. Anvendes som huskesedler af facilitator.
Stil op klassevist efter fornavn ved bordene med skilte
Department of Marketing and Management
Interaktiv skærm.
Velkommen – HEMA & DFF – møde 2
Software Architecture in Practice
Hvad kan vi tilbyde? Vejledning
Department of Marketing and Management
Erhvervsøkonomisk seminar (10 ECTS) Efterår 2017
Lektion 5 Afslutningsmødet
Peerfeedback og noget om mål.
Målgrupper, genrer & medier
Tværmedial Kommunikation 1 Intro
ÅRHUS AFDELING.
Tips til videoproduktion i stor skala
MEDvirk NU - en digital tjekliste til at nå i mål med arbejdsmiljøet
Flerfagligt Forløb 3 Klasse: Fag:.
MASTER I MUSIKPÆDAGOGISK PRAKSIS
Mundtlig prøve og mindstekrav på matematik B
Infomøde om synteseopgaven
SSO og EP Helle Dreyer Møller, VUC Aarhus
Softwarearkitektur i Praksis: Forsknings- og Udviklingsprojekt
Micky Weis Digital markedsføringsekspert
Konkret bud på lektions/studieaktivitetsplan
Flerfagligt Forløb 3 Klasse: Fag:.
Eksempel på mål Inspiration Handlinger / opgaver Ressourcer Refleksion
Præsentationens transcript:

Online feedback mellem timerne D. 02/10/15 Postdoc Mia Skytte O’Toole

 Seminar: ”Sundhedspsykologi og Emotionsregulering”  12 undervisningsgange  20 studerende  15 ECTS Fag

 Eksamen: Individuel opgave på 20 sider, selvvalgt problemformulering  Vejledning: Ingen krav om individuel vejledning  Resultat: Ringe kvalitet Ramme

 Hæve niveauet på opgaverne  Til de studerendes og min fordel  Få indarbejdet feedback uden det kræver (mange) ekstra ressourcer fra min side  De studerendes motivation…  At gøre peer-feedback spiselig og meningsfuld Udfordring - Motivation

 Peer-feedback mellem timerne  Skrive én sides redegørelse (uploade på BB)  Give mundtlig feedback på 2 medstuderendes redegørelser  Success kræver:  Teknisk side: Egnet platform  Motivationsside: Introduktion til aktiviteten Aktiviteten

 Sreencastomatic: Gratis program Hvordan: Den tekniske side I

 Sreencastomatic: Gratis program  Optagelse af slides – one take – 6 minutter  Video Video Hvordan: Den tekniske side II

 Sidste 10 minutter på forudgående undervisningsgang + første del af videoen  Hvorfor?  Eksamen/karakter: Studieordningens læremål med fokus på redegørelse  Lærer selv ved at give feedback  Hvordan?  3 punkter at forholde sig specifikt til (studieordningen)  Tips til hvordan man giver konkret feedback Introduktion - Motivation

 De studerende angav at bruge 13 timer/ugen på faget…  Nemt, enkelt  De studerende udførte og var glade for aktiviteten  Vil prioritere at gøre det med andre dele af opgaven  Fx ”den gode diskussion”  Fx ”den gode empirikritik”  Etc. Resultat

Tak