GRUPPE 6.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Erhvervsøkonomi projekt nr. 1
Advertisements

10 Konkurrencesituation
Mette, Sofia, Peter & Nichlas
Marketingplanlægning
Holmegaard en ny begyndelse.
5 Strategi Oversigt Strategisk platform Idé og mål
Alle vores sponsorere skal betragtes som samarbejdspartnere
Iværksætteri: Af Thomas Buhelt..
Markedsvurdering.
Kvinder i Ledelse IT Brancheforeningen 2. juni 2008 Alfred Josefsen
1. Virksomhedens strategiske planlægning
Kvalitetsstyring som ledelsesværktøj.
virksomheder middelfart 12. april 2007 markedsføring af offentlige
SIMON HINDKÆR SEBASTIAN MIKKELSEN LASSE BAK MUHAREM GRADASCEVIC
Floor Heating arketype processen
Anders Hoffman, Ph.d. Kreativ direktør, FORA Brugerdreven innovation i den danske modeindustri.
Fremtidens ledelse af en kulturvirksomhed
Ill. 11.1: Kriterier for valg af udenlandske markeder
Markedskommunikation - del 1
Hotellets koncept.
BackIIBasic En undervisningscase i entrepreneurship
Valg af parametre.
Brug af IT redskaber og -systemer i den administrative stilling
Attention Banner, farvesammensætning (store kontraster) ”Friskere, stoltere og gladere -kom i gang med træningen allerede i dag” Interest Tag vores Kom-i-gang-test!
25/2 2003Rikke Holm Petersen Agenda Definition af et brand 3 typer strategier: monolitisk, kombineret, varemærkebaseret Definition af corporate branding.
Kap 25 Branding Kapitel 25.
Martin Klitskov, Niclas Kønig, Frederik Thomsen og Rikke Nors
IKEA Vision A skabe en bedre hverdag for de mange mennesker
Lydbanken - next level…
Bog & idé Af: Gruppe 4.
Anvendt markedsføring Kapitel 24
Floor Heating arketype processen. Hvorfor skal vi dog se på værdierne? I 2003 køber Danfoss DEVI A/S. DEVI brand´et forandres fra et Corporate Brand til.
Af. Skafte.
4 Interne forhold Oversigt Værdikæder Kernekompetence
Af: Jonatan W & Line Stryander
Gruppe 2: Thomas, Maria, Erla, Martin, Jesper og Nick.
Annoncefinansieret indstik - Baggrund for projektet: -Brande de sønderjyske virksomheder over for dansk erhvervsliv og politikere -Fortælle de positive.
Villy Asaa What to Buy – and at What Price? 2.
BRANDING som udfordring for FUR
2  Muligheder: At hun har mange år til at udvikle virksomheden. Iværksætterpris = samarbejde Trusler: Store firmaer og kendte designere.  Omverdensmodellen:
Strategi 2011 – x4 edsbjerg er et konsulenthus, der rådgiver og.
LYDBANKEN - NEXT LEVEL… Konceptudviklingsprocessen Vision Blue Ocean Strategy Alternativ vision Diskussion af konceptudviklingsprocessen og refleksioner.
Fundament: Ligeværdigt samarbejde LauRie’s Mening, Vision og Værdier At skabe glæde og trivsel for mennesker, som ikke kun har modelmålene At skabe glæde.
25.2 Efterspørgsel 3.Vil du springe til et bestemt afsnit eller dias? Klik på menuerne Outlines eller Thumbnails. 2.Klik med musen i dit eget tempo for.
Dansk Supermarked i korthed
{ Strategi Pepsi Cola Daniel L, Daniel G, Mette N og Trine.
Virksomhed: SedumEksperten Præsentation af: Kåre Noer I faget: Speciale LA
FORRETNINGSPLAN.
markedsføringsplaner
Forretningsudvikling med Destination Lillebælt
konkurrencesituation
4 Interne forhold Oversigt Værdikæder Kernekompetence
Agenda Præsentation af SWOT Afslutning
Idegrundlag og målsætninger
Branding afsætning.
MISSION Vores mission er, at:
Kap 25 Branding Kapitel 25.
10 Konkurrencesituation
D/K Regnskab i/s Eksamensprojekt juni 2017.
(Firmanavn) forretningsplan
Strategi Juni 2013 Montanas Strategi
CØ / FOKUSERET VÆRDIKÆDE
Handlingsplan 2015.
20. Strategisk intention.
Annette Falberg, Dansk Industri Handel
Normals målgruppe Appellere til kvinder Bandwagon/thrifty Middelklasse
We Are ‘One PPG’ Vores formål We protect and beautify the world
We Are ‘One PPG’ Vores formål We protect and beautify the world
Overordnet beskrivelse af initiativ Verdensmål-nummer
Vi er ‘One PPG’ Vores formål We protect and beautify the world
Præsentationens transcript:

GRUPPE 6

Hvem er Joe & The Juice? Dansk cafe kæde B2C Social behov 2002 68 forretninger Fra 1 til 350 medarbejdere på Inspireret af USA Svært ved at uddele ansvar Vækst Niclas

Joe & The Juices omverden Konkurrenter Ingen direkte Omverden Interessenter Salman

Stakeholder mapping Salman

Hvordan differentierer de sig? Marketingmix Price Product Place Promotion Vika

Vision, Mission og Værdier At blive større end Starbucks (Over 1000 butikker world wide) Mission At give gæster en unik oplevelse med sunde produkter Værdier Kvalitet, sundhed, effektivitet og fashion ”Joe is more than fashion, we make juice with passion” Arsalan

Mål At åbne 120 nye butikker inden for 4 År At opnå lige så stor markedsposition i resten af skandinavien Arsalan

SW-analyse Styrker Medarbejdere Oplevelse Sundhed Stærkt Brand Geografisk placering Svagheder Negativ omtale Begrænset målgruppe Priser Bange for at miste kontrol Mie

OT-analyse Muligheder Udvide sig globalt Lavere pris Større kapital Udfordringer Konkurrenter Hierarkisk opbygning Ny ledelse Thomas