GRUPPE 6
Hvem er Joe & The Juice? Dansk cafe kæde B2C Social behov 2002 68 forretninger Fra 1 til 350 medarbejdere på Inspireret af USA Svært ved at uddele ansvar Vækst Niclas
Joe & The Juices omverden Konkurrenter Ingen direkte Omverden Interessenter Salman
Stakeholder mapping Salman
Hvordan differentierer de sig? Marketingmix Price Product Place Promotion Vika
Vision, Mission og Værdier At blive større end Starbucks (Over 1000 butikker world wide) Mission At give gæster en unik oplevelse med sunde produkter Værdier Kvalitet, sundhed, effektivitet og fashion ”Joe is more than fashion, we make juice with passion” Arsalan
Mål At åbne 120 nye butikker inden for 4 År At opnå lige så stor markedsposition i resten af skandinavien Arsalan
SW-analyse Styrker Medarbejdere Oplevelse Sundhed Stærkt Brand Geografisk placering Svagheder Negativ omtale Begrænset målgruppe Priser Bange for at miste kontrol Mie
OT-analyse Muligheder Udvide sig globalt Lavere pris Større kapital Udfordringer Konkurrenter Hierarkisk opbygning Ny ledelse Thomas