Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
1
Lydbanken - next level…
Diskussion af konceptudviklingsprocessen og refleksioner over en alternativ tilgang Konceptudviklingsprocessen Vision Målgruppe – Blue Ocean Blue Ocean Strategilærred
2
Konceptudviklingsprocessen
Vi har med Lydbanken taget udgangspunkt i de eksisterende forhold på og målgruppe for den københavnske musikscene Lydbanken er et koncept som passer til dagens koncertkultur og udviklet på målgruppens premisser Lydbanken forsøger ikke at nytænke koncertoplevelsen eller folks syn på koncerter. Begrænser muligheden for innovation og kulturændring
3
Vision Sir John Henry Jones
”An attractive and clear view of the future, which can be shared. It must motivate, be ambitious and stretch people to achieve more than they thought possible” Sir John Henry Jones En stærk og klar vision vil: Åbne op for dyberegående innovation. Styrke spillestedernes tillid til og tro på konceptet. Sandsynliggøre en forandring i skueværdier og grundlæggende antagelser hos befolkningen. Længeresigtet, rentabel,
4
Målgruppe og innovation
5
Alternativ vision Lydbanken skal være med til at gøre Københavns koncertmiljø til Europas bedste. Lydbanken skal få folk til at overveje koncerter på lige fod med biografture og caféture.
6
Blue Ocean Strategy From customers to noncustomer
From competitors to alternatives
7
BO Strategilærred Nedprioriter: fokus på genrer/bands, unik.
Skab: nemt, Opprioriter: Pris, prioritet/popularitet, tilgængelighed, Fjern: Højtidelighed, krav til brugeren
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.