Profilfag Julemarked Helt på plads med samarbejdsbutikker

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Analyse af rejsekortet for
Advertisements

Etablering af virksomhed
Dynamicweb Software A/S Tobias Høst – Commercial Lead, eCommerce.
BUDGET, OPSPARING og LÅN
At bruge disse to ord rigtigt
Alt er startet med en tanke! Tænk: Hvis vi nu vidste hvor alle var på vej hen…. ? Så skulle vi blot komme derhen først! Og så ville vi kunne tilbyde en.
Electrolux Marketing koordinator, web Michael Skrydstrup HR Konsulent Anne Mette Hildebrand Udvælg en elev, der skal sige til, når der er gået 5, 10 og.
Erhvervsøkonomi projekt nr. 1
Udnyttelse af loftrum over 5. sals lejligheder
Modul 1 - Processer.
Praktisk segmentering
Sofies dejlige dag.
Indledning Verden er blevet mindre – afstanden er ingen hindring
Evaluering som en del af elevernes lærings proces
Rt Camping 2006 Turen går i år til Vikjær-Diernæs Strand camping.
Den glade CEO og iværksætter!
Præsentationsskabelon til Forpremiere 26. februar 2013 UDFYLD KONCEPTNAVN.
Beretning for år 2001 Fremtiden.
GENFIND JERES SALGSKANALER I 2012 Aktivér jeres evner, til at præstere det bedste i kan, MAKSIMER JERES PERFORMANCE – Og bliv kundernes førstevalg.
Blu-ray Mystery Shopping Analyse 6. Maj 2010
Innovation og iværksætteri
Markedsvurdering.
The Sims2 Double Deluxe + Sims 2 Pets
ART GALLERIES Gruppe 4.
8 Segmentering og målgruppevalg
Hvordan bruger jeg First Class konferencerne ?
Joken, der bringer dig held!
Den lille forskel - der gør så stor forskel Kære familie og venner Selvom I alle kender til Daniels diagnose, så ved vi at det kan være svært helt at forstå.
Sådan skaber vi et kampagnekorps Baggrund Foreningen skal bruge flere frivillige til centrale og lokale events For fortsat at sikre midler til foreningens.
IT i undervisningen.
Debatten om den almene struktur Historik, statistik – og et kik i krystalkuglen Bjarne Zetterström.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Vi har brug for dig... som Small Business Specialist Christian Ringheim & Kim Enrum.
Kap 10 Målgrupper Kapitel 10.
Børn og unge med handicap siger deres mening
Lederseminar 2014 Varde Kommune
1 Studiestartsprojekt timers case. SDU som brand.
ADR & SCANNERKORT. Automatic Delivery Rewards (ADRs) Den enkle måde at handle produkter på, med levering hver måned. Du får fordelen af en rabat på 5.
Gruppefremlæggelse af: Laura, Lasse, Christoffer, Sophie og Sandra
Profilfag Julemarked Alle er på padlet i gruppen og har materialet fra de forrige gange. Jeg mangler fra nogle stykker stadigvæk Alles padlet skal I dag.
Profilfag Julemarked Alle er på padlet i gruppen og har materialet fra sidste gang Alles padlet skal I dag kl indeholde: 1. Det der mangler fra.
Globaliseringsredegørelsen 24.mar. 14 Figurer fra Danmark tiltrækker for få udenlandske investeringer i Sådan ligger landet
Uafhængige LifeWave Distributører
De formår at integrere julemarkedet godt med omgivelserne, fordi de har valgt at ligge den på broen hvor mennesker bliver nød til at passere hvis det.
 Kommunalreformen, alle regioner og kommuner skal være medlem af et trafikselskab  Gl. Århus Amt og Gl. Ringkjøbing Amt havde ikke noget trafikselskab.
Hvordan skabes sammenhæng mellem teori og praksis
Akutafdelingen På vej mod DNV Oplæg til gruppearbejde: Hvad gør vi først? Hvad gør vi siden?
Rapporter (Access, del 5). RHS – Informationsteknologi – Udgangspunkt Vi har oprettet en database Vi har defineret en eller flere tabeller, og.
OPSTART VI STARTER OM LIDT! Der bliver ikke optjent nogen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen uafhængig ACN-repræsentant er.
Profilfag Julemarked Alle er på padlet i gruppen og har materialet fra sidste gang Alles padlet skal I dag kl indeholde: 1. Det der mangler fra.
SALG I CENTRUM - Et pilotprojekt i samarbejde mellem Silkeborg Iværksættercenter og Væksthus Midtjylland Målgruppe: IV / SMV 0-5 år, max.10 medarbejdere.
Profilfag Julemarked Helt på plads med samarbejdsbutikker I. Virksomhedsbeskrivelse I. Navn, Adresse, mail, telefonnr, kontaktperson II. Profil, Målgruppe,
Geokommunikation - visualisering af geografiske data.
Nytænkning, konkurrence og mest kvalitet for pengene Temamøde Regionsrådet, 14. marts 2007.
Øvelser Usability Metoder. I dag Evaluering af opgaver.  Aflevering.  Strukturen – (se senere). Aftenens øvelse: Usability plan.
8 Segmentering og målgruppevalg
Tommy Engedal Kronborg
Forretnings innovation ! 1/15 Det overordnede mål er værdiskabelse i virksomheder Metoder til afklaring af hvilke veje der skal følges. Idé og Udviklingshuset.
HJÆLP TIL FAMILIER Lavet af: Sofie, Daniel G, Amr, Sophia.
Cross Channel - Tidens største trend.
Erhvervsrettet innovation - elektrikeruddannelsen Uge 26 – Aalborg Dag 2 1.
Skabelon til udarbejdelse af YoungCRM Årshjul
Projektopgave 2016 Huskeliste – Hvad skal jeg egentlig have med i min opgave?
Relationsbaseret markedsføring og Facebook Annoncering Anders Sevelsted | Aditup.dk | Havneparken 2 | | #AndersSevelsted.
Sammen skaber vi i morgen Venture City Horsens 10 slides du bør have med /spørgsmål du skal besvare (inspiration Guy Kawasaki) sammen skaber vi i morgen.
Kap Målgrupper Spørgsmål: Hvad er konsument-enheden? Svar: Alle der har teknisk og fysisk mulighed for at bruge produktet.
Målgrupper og segmentering
markedsføringsplaner
At bruge disse to ord rigtigt
Slagterbutikken - teori
- Vi skaber iværksættere
Præsentationens transcript:

Profilfag Julemarked Helt på plads med samarbejdsbutikker Virksomhedsbeskrivelse Navn, Adresse, mail, telefonnr, kontaktperson Profil, Målgruppe, Varesortiment osv. Alles padlet skal I dag kl. 14.20 indeholde: Alle gruppens navne, emails og mobilnumre Regler for samarbejde Baggrundsbillede af gruppemedlemmer og jeres samarbejdsbutik Virksomhedsbeskrivelsen Svar på følgende for både samarbejdsbutik og jeres egen Målgruppe Tema og koncept udarbejdelse Budget og mål Drejebog for personligt salg Ideer til at tiltrække kunder

Målgruppen Målgruppen er den gruppe af personer som virksomheden vil rette sin markedsføring mod. Inden virksomhed vælger sin målgruppe, er det vigtigt at se på alle segmenter. Segmentering er en proces, der bliver gennemført for at inddele et marked i ensartede grupper. Sådanne ensartede grupper kalder vi for segmenter Det er nødvendigt at overveje følgende for hvert segment: 1. Hvor mange personer er der i segmentet? 2. Bliver der flere personer i segmentet? 3. Er det dyrt at markedsføre sig over for personer for personer i segmentet? 4. Er der nogle af virksomhedens store konkurrenter, som har valgt dette segment som sin målgruppe? Vores målgruppe er primært piger fra alderen 13 - 23 år.

Tema og koncept udarbejdelse Vores tema er Jul og glimmer Det er at sælge billige flotte smykker, med personlig og god betjening, og selvfølgelig at gøre kunderne glade og tilfredse med deres køb.

Budget og mål 1.500 - 2.000 kr.

Drejebog for personligt salg Vi vil spørge kunden om de har brug for hjælp, og hvis ja så give dem den hjælp de har brug for og udfører en rigtig god service.

Ideer til at tiltrække kunder??? Vi har tænkt på et gave hjul. Kunden skal betale 50 kr. også drejer vi på hjulet og så det den lander man på for man så.

Hvad skal der ske????? Vi er mange der skal samarbejde om dette projekt, og derfor skal vi alle kunne koordinere det sammen. Alle skal derfor melde sig ind i en fælles facebook-gruppe: https://www.facebook.com/groups/710561132331109/ (eller søg på Campus Vejle Julemarked 2014)

Hvad skal der ske????? 26 boder + eventområde på Søndertorv:

Hvad skal der ske????? 26 telte der hver rummer 1 bod Hvert telt er 3x3 meter Hver gruppe har ansvar for 1 telt/bod og de varer som er i

Hvad skal der ske????? I de 3 dage hvor vi har julemarked, skal I give den fuld gas og vise hvor dygtige I er

Hvad skal der ske????? Hamborg Torsdag d. 27. nov. Hvordan ser et rigtig godt julemarked ud??? Vi skal på inspirations-tur til Hamborg Torsdag d. 27. nov. fra tidlig morgen til sen aften

Hvad skal der ske????? Frem med julehumøret! Frem med kreativiteten! Frem med de store smil! Frem med sælgertalentet! Frem med de lange underbukser! - Og husk at vi er MANGE om at skabe en succes, men successen afhænger af at hver enkelt viser hvad han/hun kan!