Klik for at redigere i masteren Klik for at redigere teksttypografierne i masteren –Andet niveau Tredje niveau.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Vi præsenterer SLIDEPLAYER.DK
Advertisements

15 OKTOBER 2012 RETHINK BUSINESS 1 Projekt "Rethink business" handler om at styrke din virksomheds forretning. Det kan være i forhold til indkøb af materialer,
VI HJÆLPER UDSATTE BØRN OG UNGE
Coops kæder Varehuse Discount Supermarkeder Minimarkeder E-handel
Electrolux Marketing koordinator, web Michael Skrydstrup HR Konsulent Anne Mette Hildebrand Udvælg en elev, der skal sige til, når der er gået 5, 10 og.
Red Bull kan købes i 164 lande.
Mette, Sofia, Peter & Nichlas
Projektprioritering og -finansieringsstrategi 2012
EAT - sund mad med mere.
Produktion og Logistik
Kort indspark til strategiprocessen - Afsætningen • MA’s Rolle • Sådan tænker vi • Hovedområder • Målsætninger/område • Udfordringer i markedet • 3 Dilemmaer.
VELKOMMEN ”Fælles distribution og afsætning”
FØDEVAREANPRISNINGER
14 Distribution Oversigt Opgaver i distributionskæden
Oplevelses Booking Alle Fyns turistoplevelser samlet i én butik Oplevfyn.dk Vi giver vores gæster mulighed for at planlægge, booke og købe en komplet ferie.
Marianne Mollerup KBH Madhus
Velkommen Kommunikationschef Henrik Theil, FDIH Food Online Danmark på nettet i en global verden 8. oktober 2009.
VISIONEN FRA DET NY NORDISKE KØKKEN
Slagterkurvens nordiske mad
Det du kommer til at se og opleve i dag er en helt ny teknologi indenfor ernæring. Med denne teknologi er det muligt at opleve fordele allerede indenfor.
Klima og bæredygtighed
Natur- og landbrugskommissionens workshop den 9. oktober 2012
26.2 Kapacitetsomkostninger
Introduktion til Microsoft CRM Christian Cletus Bjørn Eilertsen.
Brugerne i centrum for træfsikre løsninger
Friluftsrådet – mere natur – mere friluftsliv Alle har ret til en rig natur.
Martin Klitskov, Niclas Kønig, Frederik Thomsen og Rikke Nors
og hvad kan vi bruge det til? v/Eva Nautrup, Rose Poultry A/S
Til etablering af science klubber Materialet kan give: Inspiration til opstart af science klub Indblik i andres erfaringer Bud på, hvilke overvejelser.
Program Indkøb i Frederiksberg Kommune Nuværende miljømål og indkøbspolitik Fremtidens grønne indkøbspolitik.
State of the union INDKØB INFRASTRUKTUR FORMIDLING UDVIKLING.
JORDFORBINDELSE.
Årshjulet – aktiviteter der gavner forretning, forening og samfund
Møde… for forretningen 1. Butikkens resultater 2. Begivenheder i butikken 3. Begivenheder i kæden 4. Begivenheder i Coop 5. Ansvarlighed.
Master titel: Gill Sans 40pt (ALL CAPS) Brug under titel til: Præsentation holders navn (Gill Sans 19pt) Afdelingsnavn (Gill Sans 15pt) KØBENHAVNS KOMMUNE.
Business to Business På den JYSKe måde…...
Red bull Michael Skytte. Klassifikation Red Bull er et kortvarigt produkt.
Af: Jonatan W & Line Stryander
1. Butikkens resultater 2. Begivenheder i butikken 3. Begivenheder i kæden 4. Begivenheder i Coop 5. Ansvarlighed.
KMS organisation. Markedsområdets overordnede mål Markedsområdet arbejder for: at fremme brugeres udnyttelse af kort og geodata til gavn for deres opgaveløsning.
2011 for forretningen 1. Butikkens resultater 2. Begivenheder i butikken 3. Begivenheder i kæden 4. Begivenheder i Coop 5. Ansvarlighed.
Arbejdsweekend i 5.kreds Gl. Skovridergaard i Silkeborg.
Ole Knudsen Coop Norden AB Food Varesikring 10. januar 2006 Plantekongres.
2011 for forretningen 1. Butikkens resultater 2. Begivenheder i butikken 3. Begivenheder i kæden 4. Begivenheder i Coop 5. Ansvarlighed.
Årsmøder og generalforsamlinger 2015
Stenderup Kirke Stenderup Menighedsråd Visioner og mål Visioner og mål Stenderup Menighedsråd Visioner og mål Visioner og mål.
Dansk Supermarked i korthed
Mad og sundhed på Flakkebjerg Efterskole 142 elever 6 linier à 2 hold 9-12 elever pr hold 2 køkkenuger pr. år.
21. november Lejre – Den Økologiske Kommune.
To change the document information in the footer, press [Alt + F8] and use the “FORM“ Chaîne des Rôtisseurs du Danemark.
Lokale fødevarer i dit supermarked - Har vi brug for et madmanifest?
Lavet af Cesilie Bitsch og Viktor Aarslev
Hvordan løser vi klimaknuden og hvad kan forbrugerne gøre?
Arbejdsforhold Ansat hos Sanistål 2 Karrieremuligheder 3
Offentligt Samarbejde – Open Source
Ansvarlig.
Strategi Juni 2013 Montanas Strategi
”Maden udgør en tredjedel af det samlede CO2-udslip pr. indbygger.”
Bestyrelsens beretning
Regionens tilstand S . Udviklingsdirektør Kim Kofod Hansen, Erhvervsudviklingsdøgnet 2017, Aarhus
21. Den strategiske plan.
CØ / FOKUSERET VÆRDIKÆDE
Fundraising i Propa Inspiration til en fremtid med flere indtægter til projekter og aktiviteter I udgaven af Propa Nyt vil.
Bæredygtige indkøb i Gladsaxe Kommune
Gladsaxestrategien omfatter også erhvervslivet
Paneldebatten til landsmødet i Fagligt Selskab for Kræftsygeplejersker
Hvordan ser fremtidens kunder og marked for statistik ud?
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
Præsentationens transcript:

Klik for at redigere i masteren Klik for at redigere teksttypografierne i masteren –Andet niveau Tredje niveau

Klik for at redigere i masteren Klik for at redigere teksttypografierne i masteren –Andet niveau Tredje niveau

Klik for at redigere i masteren Klik for at redigere teksttypografierne i masteren –Andet niveau Tredje niveau

Klik for at redigere i masteren Klik for at redigere teksttypografierne i masteren –Andet niveau Tredje niveau ”Vi vil have madglæden, smagen og nydelsen i højsædet – også på en helt almindelig onsdag. Der skal flere nye varer på hylderne, med respekt for god madkvalitet.” 50% af sortimentet skal i 2018 være unikt for Coop. Dermed frigives ~25% af sortimentet ~10 mia. DKK årligt til fornyelse og vækst i fødevaresektoren Lancering af 500 nye produkter med fokus på god smag til ekstremt fair priser – udviklet og testet i partnerskab med kokke Etablering af Coops Fødevarepris for at hylde produkter, personer eller organisationer som udmærker sig omkring mad og måltider 1 2 3

Klik for at redigere i masteren Klik for at redigere teksttypografierne i masteren –Andet niveau Tredje niveau

Klik for at redigere i masteren Klik for at redigere teksttypografierne i masteren –Andet niveau Tredje niveau ”Mad og måltider er indbegrebet af fællesskab, samvær og nærvær. Vi vil bidrage til madglæde, og inspirere til at få gang i køkkenerne landet over.” Arbejde for onsdag som ekstra god maddag via inspiration og aktiviteter i alle vores kæder Bidrage til fællesskaber omkring mad via Go Cook, madklub.dk og sprede madglæde via samarbejde med kokke og madformidlere Højne intern madkompetence gennem uddannelse af indkøbs- og salgsfunktioner i Meyers Madhus 1 2 3

Klik for at redigere i masteren Klik for at redigere teksttypografierne i masteren –Andet niveau Tredje niveau

Klik for at redigere i masteren Klik for at redigere teksttypografierne i masteren –Andet niveau Tredje niveau ”Danmark skal være verdensmester i økologi. Vi vil støtte økologiske producenter og tilbyde et større udvalg af smagefulde økologiske varer, som er til at betale.” Udvikle ny økologisk vision i samarbejde med Økologisk Landsforening Revitalisere vores eget mærke Änglamark, som garant for kvalitetsøkologi til hverdagspris Udvikle produkter og producenter i nye strategiske samarbejder 3 2 1

Klik for at redigere i masteren Klik for at redigere teksttypografierne i masteren –Andet niveau Tredje niveau

Klik for at redigere i masteren Klik for at redigere teksttypografierne i masteren –Andet niveau Tredje niveau ”Vi vil også have god og sund mad, når det skal gå stærkt. Derfor vil vi udvikle flere måltidsløsninger, som gør det sundere at leve nemt.” Udvikle nye sjove, sunde og gode alternativer til take-away- måltidet og forenkle indkøbsoplevelsen, når der shoppes god og hurtig mad Coops i butikker Gøre det lettere at finde de hurtige løsninger, ved at samle inspiration til god og hurtig mad på én digital platform 1 2

Klik for at redigere i masteren Klik for at redigere teksttypografierne i masteren –Andet niveau Tredje niveau

Klik for at redigere i masteren Klik for at redigere teksttypografierne i masteren –Andet niveau Tredje niveau ”Det skal både smage godt – og give god smag i munden. Vi vil give danskerne endnu flere varer, som er skabt under ordentlige forhold og baseret på omtanke for mennesker, dyr og miljø.” Øge transparens ved løbende at øge varekrav – f.eks. vil vi fra 2015 mærke egne varer med oprindelsesland på hovedingrediens Udvide omfanget og tydeliggørelse af omtankemærker og -varer og øge salget med 1 mia. om året til 2018 Fortsætte fokus for reduktion af madspild i egne butikker og tilpasse pakkestørrelser for afhjælpning af madspild i hjemmet 3 2 1

Klik for at redigere i masteren Klik for at redigere teksttypografierne i masteren –Andet niveau Tredje niveau

Klik for at redigere i masteren Klik for at redigere teksttypografierne i masteren –Andet niveau Tredje niveau ”Danmark er et landbrugsland med en mangfoldighed af fantastiske fødevarer og spændende sæsoner. Vi vil støtte dansk fødevareproduktion, og sætte flere lokale varer på hylderne.” Prioritere og markedsføre danske varer og sæsoner Etablere Coop & Co. pulje til forretningsudvikling Positivt særbehandle lokale varer og lokale producenter via etablering nye partnerskaber og en forenklet forretningsmodel, som ikke baseres på årsaftaler, som de store leverandører 1 2 3

Klik for at redigere i masteren Klik for at redigere teksttypografierne i masteren –Andet niveau Tredje niveau