Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afMichael Hald Redigeret for ca. et år siden
1
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
”butik”
2
Agenda Butikkens resultater Begivenheder i vores butik 2018
Kundemeter 2018 Status fra Coop Status fra kæden
3
Agenda Butikkens resultater Begivenheder i vores butik 2018
Kundemeter 2018 Status fra Coop Status fra kæden
4
Butikkens resultater Omsætning: Index ( - hentes fra driftsrapporten linie 3) Butiksresultat: Index (for Coop-butikker) Regnskabsmæssigt overskud: Index (for Brugsforeninger) (- hentes fra driftsrapporten linie 26) Antal medlemmer: (- hentes fra faktura fra Medlemsservice der udsendes hver måned) Derfor gik det sådan (uddelerens forklaring på udviklingen i omsætning og resultat, herunder lokal konkurrencesituation)
5
Agenda Butikkens resultater Begivenheder i vores butik 2018
Kundemeter 2018 Status fra Coop Status fra kæden
6
Begivenheder i vores butik 2018
Her kan indsættes eksempler på konkrete begivenheder, aktiviteter etc. Lokal forankring Lokale leverandører Mv.
7
Agenda Butikkens resultater Begivenheder i vores butik 2018
Kundemeter 2018 Status fra Coop Status fra kæden
8
Kundemeterundersøgelse 2018
Fra egen butik – indsæt resultater for egen butik
9
Agenda Butikkens resultater Begivenheder i vores butik 2018
Kundemeter 2018 Status fra Coop Status fra kæden
10
Status fra Coop Vi vil relancere madagendaen…
Og sætte turbo på udviklingen af den danske madkultur…
11
Vi skal arbejde enklere og går live med 1. del af Coop One i 2019
Status fra Coop Vi skal arbejde enklere og går live med 1. del af Coop One i 2019 Coop One
12
Vi vil udnytte vores digitale platforme…
Status fra Coop Vi vil udnytte vores digitale platforme…
13
Status fra Coop Vi udruller Scan & betal i vores butikker, så kunderne selv kan scanne varerne, og betale uden at skulle have varerne på båndet… Hvorfor? Det er hurtigt og nemt Man kan pakke varerne direkte i poser mens man handler Man har altid overblik over hvad man har købt for Man kan altid se prisen på varen Man kan betale uden kort – alt foregår på egen telefon Man har altid bonen i nærheden
14
Agenda Butikkens resultater Begivenheder i vores butik 2018
Kundemeter 2018 Status fra Coop Status fra kæden
15
Vi har vækst i vores kundestrøm
16
Vi har fremgang på kundetilfredshed
17
Vi har en markant fremgang på medarbejdertilfredsheden
18
Vi har fremgang på god ledelse
19
Udsnit af kædens fokuspunkter 2019
365 dages kundemøde (ny 50 dages plan) Kundestrøm Avancekr. hæves P18
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.