Profilfag Julemarked Alle er på padlet i gruppen og har materialet fra sidste gang Alles padlet skal I dag kl. 14.20 indeholde: 1. Det der mangler fra.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
PR KAMPAGNE.
Advertisements

Kundebetjening Opgave med salgstrappen.
Electrolux Marketing koordinator, web Michael Skrydstrup HR Konsulent Anne Mette Hildebrand Udvælg en elev, der skal sige til, når der er gået 5, 10 og.
Torsdag den 2. april, 2009 Jeg har optaget min sidste video Jeg vil ikke vise jer flere.
Indledning I forbindelse med den pædagogiske indsats for at skabe øget sammenhæng i overgangen fra SFO til klub, er der udarbejdet en mappe med materiale.
Internet til alvor og sjov
Mandag den 31. marts • I dag afholdes der kampe i vores Pool turnering, som nærmer sig sin afslutning. • Der arbejdes endnu på ”dukkehusene”. • Bo ferie.
Kom godt i gang med din lokale hjemmeside og Facebook
Årsmøde 8. maj 2012 Kl : Morgenmad Kl : Konsortiet byder velkommen og indleder dagen V/ Lone Knakkergaard og Kirsten Husted, Vejle Bibliotekerne.
15 Promotion Oversigt Promotionformer (herunder reklame)
Af Andreas og Marlene. Spørgsmål. • Hvornår lavede i en internetshop? • Hvorfor valgte i at lave en internetshop? • Hvordan fik i lavet jeres hjemmeside.
Synlig ledelse i krisetid
Del 1 (ca – 20.00)  Nye produkter  Bestilling i dag -10% Pause – kaffe – Bestilling Del 2 (ca. kl – 21.20)  Top-salgs-produkter ved LR.
Kap 4 Personligt salg og kundebetjening Kapitel 4.
Projektpræsentation og evaluering… Store Projektleder Dag 2012
Fremtidens markedsføringsplatform
Præsentationsskabelon til Forpremiere 26. februar 2013 UDFYLD KONCEPTNAVN.
Transport på landet Konference 5.november Transport på landet • Kompliceret • Ingen nemme løsninger • Mangler nytænkning Tendens: Find selv på løsninger.
1 Video-regelquiz. 2 I denne lille video-regelquiz bliver I stillet over for ni regelsituationer i slagspil. Hver situation beskrives i en video, som.
Nu med levende billeder. Placering på sitet  Video integreret under de forskellige menuer, der allerede er på sitet  wiki/Denmark.
RAY-BAN Magic Pen. Kampagnen • Web prank – Indirekte markedsføring – Spredes viralt • Falsk produkt – På sigt skabe omtale om Ray-Ban • Web prank – Indirekte.
Innovation og iværksætteri
Kapitel 5 Den kreative strategi
Introduktion til Medier og Kommunikation //
Sådan skaber vi et kampagnekorps Baggrund Foreningen skal bruge flere frivillige til centrale og lokale events For fortsat at sikre midler til foreningens.
Trivselsaften for 0.A Børn mobber ikke deres forældres venners børn.
Reklamemidler og -medier
Virksomhedsskolemodellen 29. september 2014 UU Danmark Samarbejde: UU og Jobcentret – Om unge.
Jubilæumsdag den 23. juli BaptistKirkens 175 års jubilæum på Lindenborg.
Præsentationer og pitches How to do når man har 10 min.
Snak med din sidemand om dette et par min.
ADVOKATFIRMAET HENRIK CHRISTENSEN & PARTNERE Salg - markedsføring Advokat Jakob Kirkegaard Kortbæk Partner.
Bestyrelsesdag Middelfart Generationsskifte i korpsene - fornyende organisation.
Tv-reklame.
Anvendt markedsføring Kapitel 24
Frivillighed. Det handler om at give Samarbejde 10 timers arbejde – Tirsdag og onsdag eftermiddag… Uge 39, 40 & 41.
Profilfag Julemarked Alle er på padlet i gruppen og har materialet fra de forrige gange. Jeg mangler fra nogle stykker stadigvæk Alles padlet skal I dag.
Reklame & Markedsføring
Hvordan skabes sammenhæng mellem teori og praksis
Frivillighed. Det handler om at give Samarbejde Være sammen med nye mennekser Lave frivilligt arbejde.
Kl.MandagTirsdagOnsdagTorsdagFredag 8:30-10:00Intro til Økonomi RenteformelOpsparingLånGruppe- video-opgave 10:15-11:45Penge Excel & Geogebra Tips & Tricks.
LINK Camp 2012 Helle Karina Pedersen Uddannelseschef EAL.
ITAPC 1 Præsentation 6: Writing Short Papers. Agenda Motivation Short Paper formatet Hvordan.
Profilfag Julemarked Alle er på padlet i gruppen og har materialet fra sidste gang Alles padlet skal I dag kl indeholde: 1. Det der mangler fra.
SALG I CENTRUM - Et pilotprojekt i samarbejde mellem Silkeborg Iværksættercenter og Væksthus Midtjylland Målgruppe: IV / SMV 0-5 år, max.10 medarbejdere.
Profilfag Julemarked Helt på plads med samarbejdsbutikker I. Virksomhedsbeskrivelse I. Navn, Adresse, mail, telefonnr, kontaktperson II. Profil, Målgruppe,
Profilfag Julemarked Helt på plads med samarbejdsbutikker
Videoredigering Filmen skal være færdig den 17. oktober klokken Du er velkommen til at lave noget den mellemliggende periode. Alle filmene bliver.
Usability – øvelse: Brugertest Arbejdet frem mod den endelige usability-rapport Forberedelser til brugertest Dagens øvelse.
Dagens program – ugens program
Guldkorn til salgssucces!. Sælg dig ud af krisen Onsdag den 21. oktober, 2009 kl
Elevproduceret materiale Mulernes Legatskole 27. marts 2014.
Inspirationsdag på Gimle Opstart af event/musik projekt.
Frivillighed. Det handler om at give Samarbejde 10 timers arbejde – Om fredagen efter kl. 10 eller efter skoletid. Uge 43, 44, 46, 47.
Erhvervsrettet innovation - elektrikeruddannelsen Uge 26 – Aalborg Dag 2 1.
15 Promotion 1 Oversigt Virksomhedens organisering af promotionaktiviteter Promotionformer (offline og online) Promotionstrategi (pull og push strategi)
Strategi, kreativitet og neutral medieplanlægning.
Tilgang III – synlighed i lokalsamfundet Overvejelse: - Kan man se at der er en FDF-kreds? - Og... Hvad vil en tilfældig person, man møder på benzintanken,
Parametermix - promotion
markedsføringsplaner
Kommunikation Kommunikationskanaler 2 Hjemmesider 3 Reklamer 4
Markedsføring og reklame
Selandia Medarbejdere: Martin Dilling-Hansen,
TEMA 6 Præsentation: Sælg idéen
TEMA 5 Realisering: Tilpas idéen
Virksomhedssamarbejde
DEN GODE STIL.
DEN GODE STIL.
Tilstedeværelsesundervisning
Find den rigtige journalist
Præsentationens transcript:

Profilfag Julemarked Alle er på padlet i gruppen og har materialet fra sidste gang Alles padlet skal I dag kl indeholde: 1. Det der mangler fra sidst!!! 2. Sociale medier 1. Præsentationsvideo/viral markedsføring af jeres samarbejdsbutik. Storyboard. Filme. Klippe sammen. 30 sek. 2. Intern video om personligt salg. Storyboard. Filme. 1. Video til brobyggere, som I allerede er i gang med omkring julemarkedet. Storyboard. Transfer 1. How to make a sick mtb edit 3. Konkurrence i dag. I præsentere kl jeres Viral markedsføring og Intern video om salg på klassen.

Sociale medier Målgruppen er vigtigt for at målrette sit budskab

Viral markedsføring af jeres samarbejdsbutik Teori om hvordan man laver en god viral reklamevideo Viral markedsføring for jeres butik - Klippet skal være sekunder. - Sættes på 1-11 facebook side. - AIDA modellen - Ideer fra noter omkring ”how to make…”

Intern video om personligt salg Salgstrappen, Kundetyperne Personlig performance(Kropsporg)  Tilpas videoen så det er helt skarp til jeres samarbejdsbutik og jer som sælger.  Lav en rigtig god video. Jo mere skarp og karikeret jo bedre.  Hvis tid lav en for hver kundegruppe. Men hellere kvalitet fremfor kvantitet

Storyboard Teori om hvad et godt filmklip er og skal indeholde Filmklip om julemarked til brobyggere… (Transfer)