Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Kap 4 Personligt salg og kundebetjening Kapitel 4.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Kap 4 Personligt salg og kundebetjening Kapitel 4."— Præsentationens transcript:

1 Kap 4 Personligt salg og kundebetjening Kapitel 4

2 Personligt salg ”Effektivt, personligt salg er selve
Kap 4 Personligt salg ”Effektivt, personligt salg er selve livsnerven i din virksomhed, Jo dygtigere dine sælgere er til det personlige salg, jo mere økonomisk vækst”.

3 Kundebetjening i detail
Kap 4 Kundebetjening i detail Rådgivende salg Klassisk salg Selvbetjening

4 De fire strømme Kundestrøm Varestrøm Pengestrøm Informationsstrøm
Kap 4 De fire strømme Kundestrøm Varestrøm Pengestrøm Informationsstrøm

5 Salgstrappen Den indledende fase Den gennemførende fase
Kap 4 Salgstrappen Den indledende fase Den gennemførende fase Den afsluttende fase

6 Kropssprog 4 X 20 reglen Kundevurdering Fire forskellige kundetyper
Kap 4 Kropssprog 4 X 20 reglen Kundevurdering Fire forskellige kundetyper Kropsstøj Uniformspolitik

7 Kap 4 Kropssprog

8 Telefonsalg Call center - en branche i rivende udvikling
Kap 4 Telefonsalg Call center - en branche i rivende udvikling Direct marketing - én-til-én kontakt; elektronisk, skriftligt eller personligt

9 Reklamationer Hvorfor klager kunden? Hvordan modtages en reklamation?
Kap 4 Reklamationer Hvorfor klager kunden? Hvordan modtages en reklamation? Reklamationsbehandling


Download ppt "Kap 4 Personligt salg og kundebetjening Kapitel 4."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google