ONLINEINDIVIDET IQ  NQ + EQ UNIK VIDENSKLYNGE.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Målgrupper Målgruppe Hvem vil du ramme med jeres aktivitet på sociale medier? Hvad ved din målgruppe om jeres organisation? Hvilke tre nøglerelationer.
Advertisements

Oplæg vedr. Sundhed og produktion hos produktionsdyr
Velkommen til et tjek af dine alkoholvaner!
Online kollaborativ undervisning
Alt er startet med en tanke! Tænk: Hvis vi nu vidste hvor alle var på vej hen…. ? Så skulle vi blot komme derhen først! Og så ville vi kunne tilbyde en.
Web 2.0 Teoretisk viden.
Gå for hjertet med Becel - for Hjerteforeningen
”Markedsføring og pressetræning”
AM 2006 Birgit Lübker AM 2006 Hvem har magten i arbejdsmiljøarbejdet? Seniorkonsulent Birgit Lübker Teknologisk Institut - Center for Arbejdsliv.
Peder Ohrt Projektnetværk  I Projekt Faglige Netværk er der udviklet 4 forskellige typer af virtuelle netværk som adskiller sig ved deres funktion, målgruppe.
Afsætning 2012.
Peder Ohrt Uddannelsesnetværk  I Projekt Faglige Netværk er der udviklet 4 forskellige typer af virtuelle netværk som adskiller sig ved deres funktion,
Fremtidens markedsføringsplatform
Organisering af undervisningen. Det er muligt at indsætte links til diverse filer, hjemmesider, video- og lydklip eller åbne dem direkte i OneNote, så.
En konsulent er : • -En praktiserende læge • -der er ansat af Regionen • der har en særlig viden eller erfaring indenfor et eller flere områder. • der.
Byggecentrum Innovation i markedsføringen Middelfart 1. februar 2010.
Læring og videndeling om god arbejdsmiljøpraksis Oplæg på AM 2006 ved: Brian Knudsen, Arbejdsmiljøinstituttet Sune Netterstrøm og Peter Frimer, Bymusen.
Hvad er bestyrelsens rolle i foreningen? Struktur
Undersøgelsen i hovetræk
+ FORBRUGERNE OG LANDBRUGET: HVAD GIK GALT? Henrik Byager Kommunikationsrådgiver Planteavlerdagen 1.
Sociale Medier og Jobsøgning - Sælg dig selv på nettet.
IS-Strategi.
Erfaringer fra SAMBA-projektet
Branding.
Peder Ohrt Rammenetværk  I Projekt Faglige Netværk er der udviklet 4 forskellige typer af virtuelle netværk som adskiller sig ved deres funktion, målgruppe.
Fremtidens Indhold Virtuelle verdener © Serious Games Interactive Simon Egenfeldt-Nielsen, CEO Serious Games Interactive (Ph.d., Cand. Psych.)
FRA BIKS TIL BUSINESS Vækstmuligheder for kvindelige selvstændige - OPGAVER Århus september 2010.
Alle børn er alles ansvar
Informationsmøde om Kvalitet i MUS - Et projekt i Udviklings- og Omstillingsfonden.
Disposition Indledning Hvad samarbejdes der om ?
Kap 25 Branding Kapitel 25.
Online markedsføring og e-handel Voxeværket – Uge21.
Kodeks for offentlig topledelse
AGWAPLAN AGWAPLAN Integration af miljø- og landbrugsmål Eksempel på en buttom up tilgang til løsning af udfordringerne i Vandrammedirektivet Irene Asta.
Llælædlf. Flere ka’ mere Spastikerforeningens økonomi skal styrkes. Spastikerforeningen vil være større Spastikerforeningen vil være mere synlig Spastikerforeningen.
Præsentation af Feel like Maj Ideen Et værktøj til at finde frem til de af destinationens oplevelser, som bedst matcher gæsternes ønsker og behov:
Kommunikation Status og fremtid. Hjemmesiden får dagligt omkring 45 unikke besøgende. (+) 28% af de besøgende trykker videre for.
CRM !? ”CRM handler sådan set bare om at behandle kunderne ordentligt og samtidig kun bruge energi på dem, hvor det kan betale sig.” - Claus Due, 2003.
@mortenmunster. Relation over sag: Fire undersøgelser.
Nå ud med jeres budskab – få budskabet ind Konference om rådgivning af deltidslandmænd 5. oktober 2011.
Biblioteket som katalysator for social kapital
Fra vidensdeling til produsage Kursisten som vidensproducent.
Markbrug Mod nye Mål Målet med kampagnen –Indlæg på Plantekongres 2006 ved Kampagnelederen Planteavlschef Jens Bach Andersen, Vesthimmerlands Landboforening.
OPSTART VI STARTER OM LIDT! Der bliver ikke optjent nogen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen uafhængig ACN-repræsentant er.
OPSTART VI STARTER OM LIDT! Der bliver ikke optjent nogen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen uafhængig ACN-repræsentant er.
På vej mod er du med ? Strategi, ledelse og netværk - hvis du fortsat vil være i business Ved chefkonsulent i driftsøkonomi Bjarke Poulsen.
OPSTART VI STARTER OM LIDT! Der bliver ikke optjent nogen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen uafhængig ACN-repræsentant er.
Landbrugets Rådgivningscenter Krav til planteavlsrådgivningen -når kravet til landmanden er tilpasning. V. Heidi Hundrup Produktionsøkonomigruppen.
VirksomhedsnetværkCabi – Danmarks største netværk for socialt ansvarlige virksomheder 1.
People and solutions – working together værdier for millioner…..  hvis du kan SE dem…. Lau Jakobsen Channel Manager.
Online markedsføring Om hvordan virksomheder markedsføre sig via portaler og søgemaskiner Af: Magnus og Skafte.
Ledelse i nyt perspektiv Skandia:investforum, 18.marts Har krisen påvirket de danske ledere og deres måde at være ledere på?
Salg til det offentlige - Næsten det hele er sandt!
Afdelingen for Økologi Landbrugets Rådgivningscenter Rådgivning om samarbejde Vores udgangspunkt var Gode varige samarbejder bygger på tillid Det fik vi.
OPSTART VI STARTER OM LIDT! Der bliver ikke optjent nogen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen uafhængig ACN-repræsentant er.
Tillidsreform SKAL Principper for samarbejdet mellem den danske regering, arbejdsgiverne og de faglige organisationer.
E-biz 2014 Idé – Koncept – Navn Varer – Målgruppe
Frivillighed og sociale medier Region Syddanmarks lokalkomiteer
SAMMEN ER VI STÆRKE.... Silkeborg under pres SITUATIONEN Et stærkt erhvervsliv er forudsætningen for en stærk by!
Skab trafik Til din hjemmeside. Agenda 1. Er du online? 2. Hvorfor skal du være online? 3. Kommunikation på nettet Købt, ejet og tjent 4. Tre case virksomheder.
{ Strategi Pepsi Cola Daniel L, Daniel G, Mette N og Trine.
Salg til det offentlige - Aarhus Kommune. Public Intelligence: Vi har lavet de fleste fejl selv. Peter Julius Public Intelligence rådgiver virksomheder,
Værdibaseret ledelse. Udgangspunktet Fokus på procesværdi som et middel til at opnå målet (højere produktværdi) Alle byggeriets parter er på banen, og.
Forretningsudvikling med Destination Lillebælt
Skabelon til forretningsmodel
Branding afsætning.
Simpel Markedsføring Af mindre virksomheder og projekter
CØ / FOKUSERET VÆRDIKÆDE
MCB opstartskursus Kom godt i gang & Få succes på nettet.
Når du allerede mestrer de vigtigste
Præsentationens transcript:

ONLINEINDIVIDET

IQ  NQ + EQ

UNIK VIDENSKLYNGE

INFORMATIONSTEKNOLOGI

SOCIAL FARMING ● 50% bruger smartphones ● Google-Gårde ● Online synlighed nu! ● Møde dem, hvor de er ● Tid, dialog, netværk, motivation, faglig viden ● Tjene penge ● Frigøre ressourcer

ONLINE VIDENSBANK 1. Online erfagrupper (Rådgiver ↔ Landmand) ● Traditionel erfagruppe online ● Løbende og effektiv dialog ● Når du har tid og lyst ● Ingen geografisk begrænsning ● Dele materiale: Referater, links, billeder, debatter etc. ● Alt er samlet ét sted ● Gratis!

SOCIAL KAPITAL ● Mindre brand loyale ● Mød dem, hvor de er ● Nye kunder med tillid ● Kunde Commitment ● Social kapital ● Crowdsourcing/Tænketank ● Uudnyttet potentiale 2. Rådgivning i forummet (Rådgiver ↔ Landmand)

KOLLEKTIV KOMMUNIKATION 3. Ekspertblog branding (Rådgiver ↔ Landmand) ● Subjektiv artikel ● Stor rækkevidde! ● Markedsfør via Landmand.dk ● Online branding ● Vidensaccelleration ● Direkte dialog ● Kollektiv kommunikation

KOLLEKTIV INTELLIGENS

IQ  NQ + EQ = ROI