DANSK POLITI Krisekommunikation – 112 dagen.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Diverse spørgsmål vedr. Digital Post
Advertisements

NOST Rigspolitiet, National Operations- og Beredskabscenter /LT.
Relationsstyper En-til-en relationer: TABEL 1 NAVN ID Peter Hansen 1
Jens Krieger Røyen 11. oktober 2012 Den digitale vision for Danmark - en fælles udfordring.
Kortforsyningsseminar 24. marts 2009 Anne Buch-Larsen Kort & Matrikelstyrelsen Mail:
Kampagneopstartsmøde ”Fællesoffentlig kampagne om overgangen til obligatorisk digital kommunikation med det offentlige, 2013”
Din egen videoproduktion. 2 ▪ Før optagelserne •Gør jer klart hvilken historie I vil fortælle, og hvordan I vil fortælle den •Planlæg hvilke.
Beredskabsplan Det er alene bestyrelsens ansvar
Præsentation Michael Ahring Petersen Projektchef/Manager Projects Tel  Business Kolding Akseltorv 8, 6000 Kolding.
Gruppe 8 Præsenterer POLITINETVÆRKET ”Dit politi, din tryghed”
Konvention om rettigheder for personer med handicap – FN Lov om social service Lov om kompenserende specialundervisning for voksne Præsentation – Vil.
Ikke et ord om…!! Skanderborg Kommune Ikke et ord om…!!
Innovation OECD definerer innovation som implementeringen af et nyt eller væsentligt forbedret produkt (vare eller tjenesteydelse), en ny.
Hvorfor er fællesoffentligt samarbejde en god ide ? v/ Kontorchef Michael Busk-Jepsen, Økonomistyrelsen HRKS majkonference, 14. Maj 2009.
PolitietsResultatEvalueringsSystem PRES modellen version
Danske Handicaporganisationer – for retten til lige muligheder Konventionspiloterne på besøg i DH’s afdelinger.
40622 Operativ Borgerservice
It-hjælp til mindre it- parate virksomheder på biblioteker Aalborg og Vejle 12. og 13. september 2013.
Befolkningens it-parathed Kilde: Danmarks Statistik De 16 til 89-åriges internetbrug. Har aldrig prøvet og vil ikke kunne Har sjældent.
Forskellige former for magt
Fremtidens Borgerservice i Grønland Peter Schultz 9. marts 2010.
Identifikation af kritisk syge Århus Sygehus. Læringsmål Baggrund for Observationssystem Baggrund for Beslutningsalgoritme.
Mødet mellem borger og kommune Af Thomas Wibling, hørehæmmet og coach.
Digital Post – kommunikationen til borgerne 9. september 2013.
Organisation og kommunikation
Tilgængelighed og registering. Helt fra bunden ICA - Universal Declaration on Archives Siger bl.a. Beskytte folkets rettigheder, Etablere individuelle.
Digital Post – kommunikationen til borgerne
Maj konferencen 2010 Geodata-samarbejde i Beredskabet Henrik Steen Andersen Kort & Matrikelstyrelsen.
Introduktion til ideologiske forgreninger
Vis Stedet - i kommunal sammenhæng Maj-konference 2009 Områdechef Kim Lindskov Knudsen Anvendelse & Rådgivning Kort og Matrikelstyrelsen.
Dialogmøde om 2020 mål Flere borgere skal hjælpes ud af hjemløshed
For at få en postkasse på borger.dk, så du kan kommunikere digitalt med det offentlige, skal du være logget på med din digitale signatur. Du klikker nu.
Fællesoffentlige løsninger Henrik Frost Christophersen,
6. maj Henning Nilausen, vicekommunaldirektør, Gribskov Kommune Kommunernes rolle og udfordringer i forhold til sygehus- og specialeplanlægning.
Kontrolsamarbejde mellem myndighederne Udvidet kontrolsamarbejde mellem  Erhvervs- og Byggestyrelsen  Politiets Efterretningstjeneste  SKAT Kontrolsamarbejdet.
SSID Årskonference 28. april 2009 Sikkerhedsledelse i virksomhedsledelse - brikker til en ny sikkerhedsorganisation.
IKV konsulentseminar 11. juni 2014 Hedensted. Strategi Job og uddannelse → klare sig selv Borgeren ser sig først og fremmest som sit eget ansvar at have.
Kommunalreformens kommunikationsmæssige udfordringer.
1 Baggrundsinformationer ”Politiets kontakt med lokalsamfundet skal styrkes via lokalpolitiet på de enkelte politistationer, ved etablering af kredsråd.
Fremtidens Borgerservice i Grønland Kuupik Kleist 9. marts 2010.
Finn Jordal Center for digitalisering – Udvikling IT- og Telestyrelsen.
Internettet og promotionparametrene Salgsmål, imagemål og informationsmål.
R etsplejelovens § 115 b. Tavshedspligt POA Politiet kan videregive oplysninger om enkeltpersoners rent private forhold til andre myndigheder, hvis videregivelsen.
LÆGEVAGTEN REGION MIDTJYLLAND
Krisekommunikation når mediestormen raser. Titel HINDBÆR.
D E C I D E Gruppe Opgave G. D Effektivt - Gør systemet det det skal Brugervenligt - Om systemet er brugbart Produktivt - Udfører opgaverne hurtigt.
”Vis stedet” Udviklingspartnernes - og KMS’ rolle Ved Anne Buch-Larsen,
Introduktion til digital post på borger.dk/Virk.dk.
Undersøgelse af danske virksomheders erfaringer med krisekommunikation Undersøgelse af Plus Public Relations as.
MYNDIGHED OG FOREBYGGELSE Hvem er vi? Fælleskommunalt § 60 selskab dannet pr. 01. januar 2016 Bestående af Kalundborg, Holbæk, Lejre, Odsherred og Sorø.
De seks guldkorn i jobbet Indflydelse p å eget arbejde og arbejdssituation Mening i jobbet Forudsigelighed og relevante informationer Social st ø tte fra.
OBS: E2012 programmet fra 2009 til juni Herefter revideres mål og indsatsområder på baggrund af den fælleskommunale og fællesoffentlige digitaliseringsstrategi.
Socialt Medicinsk Juridisk 3 TOLKE OMRÅDER Skoler Institutioner
Status fra Færøerne Mildrid á Lógv & Lisbeth Næs
Strategisk tænkning og samarbejde?
Visiteret tid til hjemmeplejen samt private leverandører
Kommunikations arbejdsgruppen
Kommune 3.0 Teknik og Miljø.
Økonomiudvalgets møde den 12. august 2013
Men heldigvis er det ikke mig!!!!!
18. september 2018 Informationsmøde om ansøgningspuljer i 2018 Ansøgningspuljer på området for udsatte voksne.
הסט קיבה: הניתוח והשלכותיו
Jan Christiansen Inspiration systime.dk
بررسی ارتباط بین انتظارات شغلی، کنترل شغلی و حمایت اجتماعی با فرسودگی شغلی معلمان تربیت بدنی شهر مشهد استاد راهنما: استاد مشاور: دانشجو: تاریخ دفاع:
Ekstern kommunikation
Hvad har detailhandelen brug for?
Forandringsagenter.
Visiteret tid til hjemmeplejen samt private leverandører
Aktiviteter i en forhandlingsproces
Borgerens adgang til egne data
Præsentationens transcript:

DANSK POLITI Krisekommunikation – 112 dagen

En operativ opgave

at vi arbejder mod fælles mål,

at vi arbejder mod fælles mål, at der ikke er forskelle i myndighedernes udmeldinger,

at vi arbejder mod fælles mål, at der ikke er forskelle i myndighedernes udmeldinger, at vi sikrer at al nødvendig viden er tilgængelig for borgerne,

at vi arbejder mod fælles mål, at der ikke er forskelle i myndighedernes udmeldinger, at vi sikrer at al nødvendig viden er tilgængelig for borgerne, at ansvaret for kommunikationen er klart fordelt.

#Allan #Bodil

DANSK POLITI Krisekommunikation – 112 dagen