Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Undersøgelse af danske virksomheders erfaringer med krisekommunikation Undersøgelse af Plus Public Relations as.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Undersøgelse af danske virksomheders erfaringer med krisekommunikation Undersøgelse af Plus Public Relations as."— Præsentationens transcript:

1 Undersøgelse af danske virksomheders erfaringer med krisekommunikation Undersøgelse af Plus Public Relations as

2 50 danske virksomheder Virksomheder i OMXC20 14 % af virksomhederne er i OMXC20. 35 % af de samlede antal af virksomheder i OMXC20 deltog i undersøgelsen. De 100 største danske virksomheder i omsætning 62 % af virksomhederne er blandt de 100 største virksomheder i omsætning.

3 De børsnoterede virksomheder Large Cap – Store børsnoterede virksomheder 22 % af de adspurgte virksomheder hører inden for de store børsnoterede selskaber. Mid Cap – Mellemstore børsnoterede virksomheder 20 % af de adspurgte virksomheder hører inden for de mellemstore børsnoterede selskaber. Small Cap – Små børsnoterede virksomheder 28 % af de adspurgte virksomheder hører inden for de små børsnoterede virksomheder.

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17


Download ppt "Undersøgelse af danske virksomheders erfaringer med krisekommunikation Undersøgelse af Plus Public Relations as."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google