Synlig ledelse i krisetid

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Kompetenceudvikling og innovation i yderområder
Advertisements

Dynamicweb Software A/S Tobias Høst – Commercial Lead, eCommerce.
Social Kapital – rig på relationer
Kundebetjening Opgave med salgstrappen.
Alt er startet med en tanke! Tænk: Hvis vi nu vidste hvor alle var på vej hen…. ? Så skulle vi blot komme derhen først! Og så ville vi kunne tilbyde en.
LinkedIn Intro.
Interaktiv kommunikation - strømninger indenfor kommunikation
Målrettet og forsvarlig træning af børn og unge Ledertræf på tværs De gode idrætsoplevelse – engagerede forældrene på sidelinjen DBU´S bud -på involvering.
DAGENS BUDSKAB NR. 1 Nutid: Vækst til IT-Kanalen DAGENS BUDSKAB NR. 2 Fremtid: Vækst til IT-Gazeller SAMMEN NÅR VI DINE MÅL.
Ildsjælekonferencen 2009 v. Gitte Olin Larsen, Landliv a/s.
Intern kommunikation – hvordan arbejder vi mere bevidst med den?
Arbejdspladsudvikling
Samarbejde med eller uden Service Level Agreement (SLA)
Produktion og Logistik
Vi gennemførte en række interview ifm
Kommunikation og relationer 9. januar v. Gitte Schrøder
Læringsmål Kendskab til:
Velkommen. Agenda •Hvorfor informationsmøde nu? •Hvad er der sket de sidste 3 måneder? •Hvor vil vi gerne hen? •Aktiviteter frem til 31. december •Hvordan.
Artikler om annoncehajer Hvad kendetegner en annoncehaj ? Markedet Etiske retningslinier. Nyt initiativ fra FDIM Sådan undgår du falske fakturaer. Løsblad.

15 Promotion Oversigt Promotionformer (herunder reklame)
Online annoncer og bannerreklamer
Det rådgivende salg Tanke-eksperiment del 1 De tre sælger arketyper
Den glade CEO og iværksætter!
GENFIND JERES SALGSKANALER I 2012 Aktivér jeres evner, til at præstere det bedste i kan, MAKSIMER JERES PERFORMANCE – Og bliv kundernes førstevalg.
Blu-ray Mystery Shopping Analyse 6. Maj 2010
Fra idé til virkelighed Den innovative Skole 2007 I V Æ R K S Æ T T E R.
Danoffice IT har 17 års erfaring i at levere professionelle og effektive IT & IS turn-key løsninger til internationale organisationer som FN, NATO og EU.
Levende Kommunikation
Darum skole 4. november 2013.
+ FORBRUGERNE OG LANDBRUGET: HVAD GIK GALT? Henrik Byager Kommunikationsrådgiver Planteavlerdagen 1.
Titeldias (uden baggrundsfarve) Husk at vælge korrekt layout for hvert dias: Klik med højre musetast på dias i ruden til venstre i skærmbilledet og vælg.
3. trin 2. trin 1. trin. 3. trin 2. trin 1. trin.
Salg og service Dag 1.
FRA BIKS TIL BUSINESS Vækstmuligheder for kvindelige selvstændige - OPGAVER Århus september 2010.
Kap 18 Promotion Kapitel 18.
Introduktion til Microsoft CRM Christian Cletus Bjørn Eilertsen.
Den 28. oktober 2004 v/Anna Pelvig, PELVIG & PELTZ Markedsføring i praksis -cases.
Analyse af om virksomheden har optimale arbejdsgange indenfor:  Telefoni  Markedsføring  Politikker  Værdikæde  Fakturering Mulige opgaver til de.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Vi har brug for dig... som Small Business Specialist Christian Ringheim & Kim Enrum.
Normann Copenhagen. Det startede med et ønske - og ingen økonomi!
SÅDAN FÅR DU DRØMMEJOBBET IBM TIrsdag den 17. marts 2009
FORMÅL med Garudas profilværktøjer er:
Dansk Landbrugsrådgivning Landscentret | Ret & Regnskab Velkommen til Ø90 kursus Faktureringsmodulet i Ø90.
- Liv Andersen, Line Stiller, Maria Borup & Anja Winther
Profilfag Julemarked Alle er på padlet i gruppen og har materialet fra sidste gang Alles padlet skal I dag kl indeholde: 1. Det der mangler fra.
Reklame & Markedsføring
Aktiv lytning - Lyt nu godt efter.
TIL FREMTIDEN VELKOMMEN. FAKTA · der ikke kan diskuteres... Cashback og tilbud. Et produkt alle vil have. Kunden sparer 20-22%. Walmart, Bestbuy, SamsClub.
18. Strategisk analyse af interne forhold
Læreren som læringsleder
DEN GODE LEDER FTF REGION NORDJYLLAND Aalborg den 2. november 2009
I gang med forandringer?. Gamle og tunge arbejdsgange?
Tommy Engedal Kronborg
Med LADEGAARD Nordic A/S
1 Målgruppeanalyse ITU forår 2011 Paul R. Metelmann.
VELKOMMEN TIL START WEBSHOP RIGTIGT! En workshop om at starte webshop 3. maj
Målstyring KPI... – Hvad kunne vi måle på? Leveringsevne - evne til at levere materialer og information nøjagtigt og præcist til kunder (interne & eksterne)
Den professionelle samtale Ilulissat den 11. februar 2016 Jakob Munk Jensen, Danmarks Læreforening.
”Hvordan går det hos jer?”
Markedsføring og reklame
Arbejdsforhold Ansat hos Sanistål 2 Karrieremuligheder 3
KAPITEL 9 Operationel risiko
Kap 18 Promotion Kapitel 18.
Når PR giver gevinst på bundlinjen
Procedure til alle kritiske situationer
SUCCES MED SALG 1.
SUCCES MED SALG 1.
Hvorfor ser en butik ud som den gør?
Præsentations-portfolio
Præsentationens transcript:

Synlig ledelse i krisetid 0501 Synlig ledelse i krisetid Nordvestjysk Erhvervsråd Torsdag den 19. november 2009

Selv den mindste forandring betaler sig ofte….

Sådan banker du din virksomhed ned…. Mangel på likviditet Sortsyn Ikke-forandringsparat

Den interne markedsføring – Den vigtigste strategiske ressource

Der findes tre former for markedsføring.

Ekstern markedsføring Butik Udstilling Annoncer/TV m.m. Hjemmesider Skilte/firmabiler Breve m.v. Medarbejdere/firmatøj

Ethvert budskab skal sælges to gange, altid først til medarbejderne! Intern markedsføring Ethvert budskab skal sælges to gange, altid først til medarbejderne!

4755a Det personlige salg Sandhedens øjeblik!

Hvad skaber succesrigt salg/service ? Energi X Evner = Resultater

Holdninger Din indstilling Tilfører energi Opslugt Videbegærlig 0513 Din indstilling Tilfører energi + + Opslugt Videbegærlig Nysgerrig Undrende Skeptisk Kritisk Uimodtagelig Afvisende - - Dræner energi

Hvad forventer ”kunderne” af jer ?

Kundens forventninger 4755a At du er professionel i alt, hvad du gør At du er velforberedt At du er empatisk At du lytter mere, end du taler At du kender til og forstår kundens ”verden”

Kundens forventninger 4755b At du kan tale om andet end dit produkt og din løsning At du er problemløser At du er eksperten At du er effektiv og målrettet

Kundens forventninger 4755c At du er på forkant med udviklingen At du tager ansvar At du udviser fleksibilitet At du følger op

Den største gave, du kan give et andet menneske, Aktiv lytning Den største gave, du kan give et andet menneske, er kvalitet i din opmærksomhed.

Husk at sælge dig selv – JUST DO IT!