Alle vores sponsorere skal betragtes som samarbejdspartnere

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Gitte Rosholm Advice A/S
Advertisements

LinkedIn Intro.
Nationalparkmøde Anne Sophie Gamborg Dansk Skovforening 7. september 2010.
Investeringsstrategi under svingende prisforhold
Praktisk segmentering
1 Konsulentvirksomhed Økonomi og Ledelse Borgerinddragelse og udvikling af lokaldemokratiet i de ny kommuner Om udvikling af en demokratistrategi og eksempler.
Et konkret kompetenceudviklingsforløb. •Omsætning :Over 500 millioner •Personale:Ca. 150 medarbejdere.
Sønderjydsk Fodbolddommerklub Strategi 2009 – 2011.
Green Building Council Denmark Forslag til forskellige typer af medlemskab af DK GBC Oplæg til nye medlemstyper, kontingentstruktur, medlemsfordele og.
INFORMATIONSFORMIDLING KRÆVER EN PLAN SKANKOMP VIBORG LOUNGE TIRSDAG DEN 5. OKTOBER 2010.
14. maj 2013 Projektet - Imageskabende Udearealer Hvorfor er projektet relevant i AlmenNet regi? Hvad er status på projektet? Hvordan ser outputtet ud.
Udvikling Fyn A/S – en ny vej til vækst på Fyn.
Dansk Landbrugsrådgivning Deltidslandmænd Rådgivning & Landmand.dk Årsmøde for Danske Deltidslandmænd Lørdag den 27. oktober 2007 Dorte Marcussen Markedschef.
Sådan skaber du værdi som leder i din virksomhed
Målgrupper og købmandskab
Byggecentrum Innovation i markedsføringen Middelfart 1. februar 2010.
Hvem er LandboUngdom? … med frivillig mener vi, at vi brænder for vores forening og skaber den med vores engagement … med samler mener vi, at vi gør det.
FBUs visionsplan 2015.
Hverdagens Helte i Danfoss Floor Heating
Kommunikation / it.
Kvalitetsstyring som ledelsesværktøj.
Fire aspekter Ledelsen (strategisk branding)
Jyske Bank Anne, Christian, Michael & Rasmus. Den nye Jyske Bank ► De forsøger sig med et nyt og mere ungdommeligt koncept, som de reklamere for via tv-reklamer.
SSP-Samrådet Værdier, mission og visioner
Introduktionskursus for frivillige
Virksomheder - definition
Policy vedr. sponsorarbejde Hvorfor skal klubben have en policy/strategi vedr. indgåelse af sponsorater. Hvad skal policy/strategi papiret anvendes til.
NETVÆRK mere målrettet Hvilke netværk bruger du? Hvad bruger du dem til? Hvilke af dine netværk giver kontakt til topledere? Hvilke rummer nogen, der er.
MedTech Innovation Center – effektiv kommercialisering af innovationer.
Orientering fra bestyrelsesmøde 3. november 2006 Medarbejdermøde.
Hvad handler det om og hvordan kan kommunerne samarbejde?
De nye kommunikationspolitikker - hvad skal de indeholde?
SPONSOR ARBEJDET Wischmann Innovation © 13 trin på vejen Mod en god sponsoraftale. Wischmann Innovation ©
1 Agenda: SSTT, København 20. januar Program - håndbog 2.Processen for dataindsamling og analyse 3.Hovedkonklusioner 4.Ideer til håndbogens indhold.
Grundlæg din succes med en langsigtet strategi Derfor er en strategi vigtig – også på landbrug. Mikael Vest 10. januar 2007.
State of the union INDKØB INFRASTRUKTUR FORMIDLING UDVIKLING.
Fakta om AL-Bank Landsdækkende 66 filialer (incl. 5 fra Roskilde Bank). Etableret 1919 – til Århus i Ejes af fagbevægelsen m.fl private.
HR i Nice Topledelsens krav til HR ! V/ Gert R. Jonassen - Arbejdernes Landsbank den
Strategiseminar – 23. januar 2007 Lauritz B. Holm-Nielsen A A R H U S U N I V E R S I T E T Strategiseminar – 23. januar 2007 Velkommen.
Sponsering Kapitel 7.
Fritidspas.
MODUL 3A KAREN WISTOFT PROFESSOR, INSTITUT FOR LÆRING, ILISIMATUSARFIK LEKTOR, INSTITUT FOR UDDANNELSE OG PÆDAGOGIK, AU Involvering.
Af: Jonatan W & Line Stryander
Annoncefinansieret indstik - Baggrund for projektet: -Brande de sønderjyske virksomheder over for dansk erhvervsliv og politikere -Fortælle de positive.
Strategi 2011 – x4 edsbjerg er et konsulenthus, der rådgiver og.
Ti bud på det gode menighedsrådsmøde Inspirationsdag for menighedsrådsmedlemmer, præster og medarbejdere ved kirkerne i Fyens Stift Odense 18. april 2015.
Allindelille skoles værdigrundlag og profil Udarbejdet i marts 2009.
SKI – Indkøbs ABC Hvorfor stå alene, når der findes fællesskaber?
Kampagne 3 Tiltrække og anerkende frivillige Navn Navnesen.
Hvordan klubber succesfuldt tiltrækker og fastholder sponsorer (Partnere) v/Kent Ewert.
Mission HVORFOR er vi her og hvad vil vi opnå ? DVL skaber gode vandreoplevelser for hele livet, hvor vi får mere end vandring Socialt samvær Det er sikkert.
Evaluering i Rådgivningen resultater samt tiltag.
Spis Forbi ”On the street, by the street”. Projektramme At skabe nye måltidsfællesskaber Fremme interessen for og tilgængeligheden af sundere måltider.
A/S Gelsted Bygningsindustri1 1 ”Ny chance til alle – den gode historie fra en produktionsvirksomhed” Ved Lars Vigsø,Susanne Toftager A/S Gelsted Bygningsindustri.
30. marts 2016 Kort om Hjerteforeningen Patientforening, stiftet i medlemmer og Danmarks næststørste patientorganisation 3 faste rådgivninger.
Virksomhed: SedumEksperten Præsentation af: Kåre Noer I faget: Speciale LA
Sådan bruger du præsentationen af Vision 2025
Strategi 2015 Svømmekonference 2012.
Levnedsmiddelselskabet
Branding afsætning.
Det blå byrum er en unik kulturel scene
D/K Regnskab i/s Eksamensprojekt juni 2017.
Forbered dit oplæg for en folkeskoleklasse eller andet uddannelsesarrangement De næste slides er inspiration til præsentation af dig og din virksomhed.
Strategi Juni 2013 Montanas Strategi
Forbered dit oplæg for en folkeskoleklasse eller andet uddannelsesarrangement De næste slides er inspiration til præsentation af dig og din virksomhed.
Historie og organisation
FIC Udviklingsplan 2020.
Mission, vision og forretningsidé
Hvordan vil vi samarbejde fremover?
Akademi Region Syddanmark
Præsentationens transcript:

Alle vores sponsorere skal betragtes som samarbejdspartnere Sponsorstrategi for DIF’s nye basisuddannelse VUC - eksamen 95 timer 60 – 15 -15 – eksamen 5 Undervisere fra : DIF – VUC – FIA – FAGI – og Eskild Ebbesen DBU er OK Alle vores sponsorere skal betragtes som samarbejdspartnere

Sponsorstrategi: Målgruppe Har vi defineret til at være Opfattelse af sig selv og deres opfattelse af akademiet skal have en naturlig overensstemmelse. Har et godt kendskab til Fredericia Idrætslederakademi som kursusudbyder & skaber af event. På trods af lille kendskab til akademiet, villig til at satse på uddannelse, events og sundhedsfremme. Målgruppens værdier er i fokus, men vi glemmer ikke akademiets værdier. Som i kan se har vi også andet at tilbyde, Akademiets organisation har jeg sparet væk, til fordel for SIF’s nye tiltag. Til sidst vil jeg komme ind på de tilbud der komme i løbet af sommeren og er klar til efteråret. - Førstehjælp - dræt og sundhed - - målrettet klubudvikling,

Sponsorstrategi: Antal Har vi defineret til at være Akademiet har på nuværende tidspunkt res-sourcer til at lave sponsorpleje for 5 virksom-heder, hvoraf en kan være hovedsponsor. På sigt kan yderligere 1-2 virksomheder tilbydes et samarbejde. Derudover satses der på en fast aftale med et af de store idrætsforbund. Som i kan se har vi også andet at tilbyde, Akademiets organisation har jeg sparet væk, til fordel for SIF’s nye tiltag. Til sidst vil jeg komme ind på de tilbud der komme i løbet af sommeren og er klar til efteråret. - Førstehjælp - dræt og sundhed - - målrettet klubudvikling,

Sponsorstrategi: Profil Har vi defineret til at være Stor landsdækkende virksomhed med moderne profil Virksomhed med stærk sundhedsfremmede profil Uddannelsesvirksomhed Landsdækkende sportsbutik-kæde/beklædningsleverandør Som i kan se har vi også andet at tilbyde, Akademiets organisation har jeg sparet væk, til fordel for SIF’s nye tiltag. Til sidst vil jeg komme ind på de tilbud der komme i løbet af sommeren og er klar til efteråret. - Førstehjælp - dræt og sundhed - - målrettet klubudvikling, Leverandør af sund læskedrik eller lign. Fast aftale med idrætsforbund

Sponsorstrategi: Profil Jyske Bank Jyske Banks Visioner og strategi – udklip fra Jyske Banks Hjemmeside FIA’s Vision & mission – udklip fra FIA’s Hjemmeside Vision og strategi Jyske Bank skal være Danmarks mest kundevendte bank. Derfor er det vores vision at være den bank, der rådgiver om økonomi på den mest individuelle og personlige måde, og som i forbindelse med rådgivningen viser ægte interesse for kunderne. For at realisere denne vision har vi valgt en strategi, der går ud på, at kunderne skal opfatte Jyske Bank som et synligt anderledes alternativ med hensyn til blandt andet distributionskanaler, produkter, indretning og kommunikationsformer. Fredericia Idrætslederakademi skal være kendt for at uddanne de bedste idrætsledere i Danmark. FIA skal - via uddannelse og kurser for idrætsledere - udvide foreningslivets kompetencer til at rumme alle slags idrætsdeltagere i 2015. At skabe netværk mellem virksomheder, kommuner og idrætsklubber via idrætsrelateret events. Som i kan se har vi også andet at tilbyde, Akademiets organisation har jeg sparet væk, til fordel for SIF’s nye tiltag. Til sidst vil jeg komme ind på de tilbud der komme i løbet af sommeren og er klar til efteråret. - Førstehjælp - dræt og sundhed - - målrettet klubudvikling, Jyske Bank’s (Franz’s) måde at arbejde med sponsorater på, er en af grundene til at vi gerne vil samarbejde med jyske Bank

Sponsorstrategi: Vi kan tilbyde Har vi defineret til at være Tilbyde kurser og events til ansatte. Samarbejde i Teams, sundhedsfremme, førstehjælp, Ledelse i form – medarbejdere i form, events Være med til at give en profil på uddannelse & Events Skabe netværk til vore andre samarbejdspartnere: Reklame i alle vores materialer, website, events m.m. Tilbyde en plads i akademiets bestyrelse Temaerne vil blive blandet lidt i hinanden Der planlægges opgaver/lektier i klubregi – En fordel med to fra samme klub, gør det nemmere at komme tilbage i klubben – med evt. nye tiltag. Personlig udvikling – kan også bruges i ens arbejdsliv.

Sponsorstrategi: Sammen kan vi… Har vi defineret til at være Udvikle en uddannelse som både kan bruges af erhvervs- og idrætslivet Sætte Fredericia på landkortet som et sted hvor erhvervslivet og idrætsverden laver events og uddannelse sammen. Være med til at udvikle de ideer som I har… IMAGE BRANDING Netværk – på tværs af idrætsgrene – FAGI/JUDO Skal jo ikke lave alt om, men gøre det nemmere at udvikle Konference i går: TD – DIF Uden at lyde for højtravet: Uddannelse - gør ting nemmere: biler, PC ja alt….

Sponsorstrategi: Sammen kan vi Har vi defineret til at være IMAGE BRANDING DEN OVERORDNEDE RAMME Sætte Jyske Bank på landkortet som et sted hvor erhvervslivet og idrætsverden møder hinanden og udvikler netværk. Events Jyske Banks Ideer Uddannelser Nyskabende Netværk – på tværs af idrætsgrene – FAGI/JUDO Skal jo ikke lave alt om, men gøre det nemmere at udvikle Konference i går: TD – DIF Uden at lyde for højtravet: Uddannelse - gør ting nemmere: biler, PC ja alt….

Sponsorstrategi: Værdi af sponsorat Har vi defineret til at være Pris Hovedsponsorat xxxxxxxx om året i 2 år Start 1. januar 2007 Almindeligt sponsorat 25.000 – 30.000 om året Tilbydes ikke banker – da vi ønsker at have en bank som hovedsponsor Netværk – på tværs af idrætsgrene – FAGI/JUDO Skal jo ikke lave alt om, men gøre det nemmere at udvikle Konference i går: TD – DIF Uden at lyde for højtravet: Uddannelse - gør ting nemmere: biler, PC ja alt…. FIA kalkulerer med at 20 % af sponsorater skal gå tilbage til sponsorerne.

SPØRGSMÅL…. meget mere på vej…..