Tversted Jazzydays 2005 - status - 17/11 Tannishus TVERSTED JAZZYDAYS 2006 ”Nordjyllands største og sjoveste Jazzfestival”

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
PR KAMPAGNE.
Advertisements

Folkeskolereformen Hvad og hvorfor?.
Den danske strukturreform
12. marts 2013Årsmøde Forslag til handlingsplan  Handlingsplanen er et vigtigt redskab i bestyrelsens arbejde.  Ændres løbende.  Er tilgængelig.
Godmorgen og velkomment til Fælles idéudviklings- workshop Kulturfestival BØLGEN.
Alle vores sponsorere skal betragtes som samarbejdspartnere
Junior til Junior Konceptet
Erhvervs- & Sponsorklub
Udvikling Fyn A/S – en ny vej til vækst på Fyn.
Juul & Svane – drikkedunks-automat •Billigt drikkevand når du har lyst! •Køb en drikkedunk når du er på tur. •Fyld den når du er i byen! •Lad sodavanden.
Åben Hus Lørdag d. 1. februar Kl til 16.00
Hvad kan København som hovedstad?
VERDENS BEDSTE NYHEDER HVAD SIGER DE LAVT HÆNGENDE FRUGTER? Interview med en forældre fra min datters Vesterbro-vuggestue.
Newcomers – Bibliotekerne og de nye arbejdsmigranter En ny rapport fra Det Nationale Forskningscenter for Velfærd 16. september 2010 Highlights.
NATUR OG TURISMEUDVIKLING Geopark Vestjylland i internationalt perspektiv 1. Dansk naturturisme: Vigtig men udfordret 2. Strategiske.
Danmarks passion og stolthed Strategi for Økologisk Landsforenings Kommunikationsteam
Workshop 3 Kriterier til autentiske opgaver.  Valgfag - efterårssemester  Start uge 43  Mål med valgfag er udarbejdelse af produkt med udgangspunkt.
Ulla Monrad Høreforeningens Tolkeformidling
Øget samarbejde mellem kultur og turisme v. Lars Erik Jønsson, VisitDenmark Kulturseminar, Bymose Hegn 31. August 2011.
Kulturseminar 2010 – Bymose Hegn 8. september 2010.
Generalforsamling 20. marts 2014
Foreningen Kultursamarbejdet i Midt- og Vestjylland 12. april 2013.
V/ Vibeke Mygind Horsens kommunes biblioteker – Ung og digital et tværgående projekt i Horsens kommune
SKP-projektlederværksted 22. nov. 2012, Silkeborg Regina Lamscheck-Nielsen.
Gratis entré og bedre formidling i Danmark Steen Kyed Afdelingschef Kulturministeriet, departementet.
Ikke-kommercielleKommercielle Strategi Koncept udvikling Masse medier (TV, annoncer) Web, social Kataloger Analyse Idégenerering Konceptudvikling for fælles.
Kvikkursus i start af Biblioteksklubber Signe Amalie Svenningsen
Offentlige data i spil d. 24. juni 2009 Christian Lanng, Kontorchef, Videnskabsministeriet, ITST Kontoret for it-infrastruktur og implementering
Bibliotekstilbud i lokalområder -Projektmodning  Resultater  Formål Ringkøbing-Skjern Bibliotekerne Varde bibliotek Esbjerg Kommunes Biblioteker Syddansk.
2-01.
Vordingborg Idrætsråd
KULTUR FOR ALLE. Hovedbudskaber I: ”Ikke brug for flere kulturinstitutioner!”
SOLRØD KOMMUNE | Sund By Netværket Alkohol – temagruppe børn og unge.
State of the union INDKØB INFRASTRUKTUR FORMIDLING UDVIKLING.
Turisme i Region Midtjylland. Potentialer Turismen kan give regional identitet og dermed sammenhæng, bosætning osv. Fælles problemstillinger i regionen.
1 Borgerpanelet i Silkeborg Kommune.
Politisk temamøde den 8. maj 2014 Det specialiserede social- og specialundervisningsområde Borgmester Mogens Gade, formand for KKR Nordjylland.
RIG PÅ NATUROPLEVELSER ? Strategiske udfordringer for kommunerne 1. Naturturisme: Mere end kommunal win-win? 2. Turisme-strategier: Fra service til branding.
1 Senior Erhverv Søhøjlandet Nye tider, nye muligheder…! PP er sendt pr.mail.
Biblioteksservice i landdistrikterne Erfaringer, modeller og perspektiver  Om undersøgelsen  Diskursive kampe  Spørgeskemaundersøgelsen  Perspektiver.
Sekretariatet for Landdistriktsprogrammet November 2005 Den nye fælles landdistriktspolitik v/ Rita Munk.
1 Kulturseminar 2009 Det internationale kultursamarbejde.
Spøttrup Borg som udviklingsstrategi Fokus på kernen Formidling af bygningen, senmiddelalderen og reformationen.
Malmö Festivalen har ca besøgende. Malmöfestivalen är en årlig festival i centrala Malmö. Festivalen är Nordens största stadsfestival med ca.
Flere vækstiværksættere i Danmark Oplæg på rådgiverkonference den 20. november 2008 V/ Lars Nørby Johansen Formand for Danmarks Vækstråd.
Riverboat Jazz Festival 2011
Hvad skal vi tænke igennem og beslutte ? Strategi for Højbjerg Badmintonklub frem mod 2010 Opgave.
Kulturkonference på Comwell Middelfart september 2007 Per B. Christensen, Børne- og Kulturdirektør i Næstved Kommune og formand for Børne- og Kulturchefforeningen.
ABM i Praksis Kvalitetsinformation og – formidling til lokale borgere og turister Kulturens plads i Danmark i Kolding Børge Søndergård.
Velkommen Styrk erhvervsklimaet i Viborg 17. marts 2015
OPGAVEN En faserapport vedr. Multihuset - et (evt. to) scenarier: Overordnet profil (Erhvervspolitik, Idræt-folkeoplysning, Sundhedspolitik) Indholds-
Fyn Rundt 2006 & alt det andet: En oplevelses år baseret på kvalitet, ægthed og holdbarhed - Og erfaringerne fra 2004 og 2005 We are in the people business…
Strategi for Danmarks Elektroniske Forskningsbibliotek.
Fyn Rundt 2005: En oplevelses tur baseret på kvalitet, ægthed og holdbarhed - Og erfaringerne fra 2004 We are in the people business…
Lyngby storcenter LSC har de seneste par år set en negativ udvikling på markedet. Hvordan kan de formå, at ændre denne udvikling til noget positivt?       Hvem.
Kulturudvalgsmøde Ω Strategi for Gribskov biblioteker 2007 Ω Servicemål Ω Fælles fokuspunkter for bibliotekerne Ω Folke/skolesamarbejde Ω Portaler.
Velkommen til alle nye og kendte elever og forældre.
Titel max 2 linjer EUROPÆISK KULTURHOVEDSTAD AARHUS 2017 DB'S BIBLIOTEKSPOLITISKE TOPMØDE 2015.
Workshop Udpeg en bordformand, der kan fremlægge jeres holdninger i plenum Diskuter følgende spørgsmål: Hvad synes I om muligheden for et frivilligcenter.
ORA Historie – Mission – Resultater – Organisation – Nøgletal.
Ny Nordisk Skole Oplæg for NLS 13. okt.. Ny Nordisk Skole er Nyt politisk signal om værdier og mål for uddannelsessystemet – herunder folkeskolen Inspiration.
ARBEJDER DU FOR BANKEN – ELLER ARBEJDER BANKEN FOR DIG?
Allerslev Skole, SFO: Valhal, Bifrost og Lageret Allerslev skolebestyrelses Møde med BU Ved formand Michael Brixtofte.
Til Sorø Handel & Service Medlems møde
Arbejdsforhold Ansat hos Sanistål 2 Karrieremuligheder 3
Præsentation Skanderborg Kommune d. 7. juni 2011
Strategi 2022 Stærkere Firmaidræt – Mere kollegamotion.
Samskabelse gennem et Bynetværk
Fundraising i Propa Inspiration til en fremtid med flere indtægter til projekter og aktiviteter I udgaven af Propa Nyt vil.
APRILFESTIVAL– Teater for små og store
Præsentationens transcript:

Tversted Jazzydays status - 17/11 Tannishus TVERSTED JAZZYDAYS 2006 ”Nordjyllands største og sjoveste Jazzfestival”

Tversted Jazzydays status - 17/11 Tannishus TVERSTED JAZZYDAYS Jazzfestival i uge 42 mellem 17 og 22 koncerter og arrangementer JazzyKids Rytmisk akademi med musiske skoler og prof. JazmusikereKoncer t i uge andre årlige koncerter Den Nordjyske Jazzpris Nordjyske Medier og TJD ,- kr JazzSirenerne Jazzydays – Aktiviteter 6. Den lokale jazzpris

Tversted Jazzydays status - 17/11 Tannishus UDVALGT SOM EN AF DE FÅ! Tversted Jazzydays samarbejder bl.a. på baggrund af den store succes i 2005 med kulturministeriets Event Denmark og VisitDenmark i et nyt projekt JAZZ AOUND DENMARK sammen med bl.a. Copenhagen Jazzfestival, Aarhus International Jazzfestival og Riverboat Jazzfestival, Silkeborg. De fire festivaler skal markedsføre Danmark som Jazz-slaraffenlandet for turister i Italien, England, Belgien, Holland og de nordiske lande. Der er derfor forventeligt endnu mere rift om billetterne i Det koster Tversted Jazzydays 5000 kr. at være en del af denne kampagne, som de store festivaler i vid udstrækning betaler gennem tilskud til projektet på helt op til kr. fra feks Copenhagen Jazzfestival. JAZZYKIDS: Tversted Jazzydays arrangerer igen i 2006 gratis workshops for og med børn i samarbejde med Kunststyrelsen, Nordjyllands Amt og Den Musiske Skole. Elever fra Den Musiske Skole i Hirtshals deltager gratis i undervisningen på skolerne og resultatet af mødet med de professionelle jazz-musikere kan bl.a. opleves på Klitgården i uge 42, i Tversted. Både forældre, børn og bedsteforældre og børn (gratis) kan deltage i alle Tversted Jazzydays' workshops- i I 2006 håber vi bl.a. at kunne præsentere MADS VINDING feat. MARIMBA STEELBAND, JAZZKIDS, (rus) og Sigurd BARRET. Det er tanken at Marimba Steelband skal være en af projektmotorerne i JazzyKids i fremtiden. Formanden vil derfor foreslå at de får en fast plads i bestyrelsen. JAZZ AND HUMOR: Denne side af festivalen er stadig under udvikling men vi håber snart at kunne præsentere nye navne til eventen. SPONSORER 2006 KULTURMINISTERIET/ KUNSTSTYRELSEN/ TVERSTED BORGER- & TURISTFORENING / MIDT-NORD TURISME / TVERSTED FERIEHUS-UDLEJNING / TVERSTED TURISTBUREAU/ VESTERKOPI AALBORG A/S / NORDJYLLANDS AMT / LYKKEGAARD TVERSTED / NORDJYSKE MEDIER / HIRTSHALS MUSIKSKOLE / COLOR LINE / TVERSTED KIRKE / MERKO TVERSTED / LOKALBRUGSEN TVER-STED / GRIFFIN GRAFISK A/S/ HIRTSHALS KOMMUNE/ TANKEGANG / ECCO PRINT/ HIRTSHALS BIBLIOTEK/ SPAR NORD FONDEN.

Tversted Jazzydays status - 17/11 Tannishus

KONCEPT 2005: 1.Tversted – natur, nærhed, hygge og atmosfæe 2.Tilgængelighed. ”Du behøver ikke vide noget om jazz for at være med” jazz/pop m.v. 3. Temaer og nyheder – Benny m.fl. 4. Kun eet trad jazz arrangement pr år. 5. Høj musikalsk og oplevelsesmæssig profil

Tversted Jazzydays status - 17/11 Tannishus

Figur 12 Registrerede medlemmer af TJD geografiske fordeling og herkomst.

Tversted Jazzydays status - 17/11 Tannishus

SWOT analyse STYRKER: Værdierne Naturen og geografien – det ægte autentiske og rurale En ny neutral og uhøjtidelig ramme for Jazz Høj grad af idealisme og opofrelse Ægthed og nonprofit Stor økonomisk og oplevelsesmæssig succes Politisk regional og national bevågenhed Oplevelsens mangfoldighed Mange flersidede og rummelige musikalske og mindeværdige oplevelser Gode netværk og solid regional, national og lokal fornakring Høj kunstnerisk profil Høj autentisk og delagtigørende profil Stor synlighed – medie alliancer Anderledes og utradionel tilgang til produktet og salg af samme Sund økonomi Styrket og differentieret bestyrelse SVAGHEDER Mange naturalieøkonomiske alliancer med erhvervsliv Geografisk beliggenhed – absolut periferi af DK Jazzen som vare – appelerer til ædre målgrupper Mangelfuld organisatorisk og administrativ formåen og dokumentation TRUSLER: Stigende oplevelsemæssig forventningspres fra gæsterne Regionale poltiske forandringer – nedlæggelse af amterne Lokal politik Demografi Geografisk placering For mange aktiviteter Synlighed MULIGHEDER : Udvidelse af jazzbegrebet – ”Jazzens danske Cannes” SAMARBEJDE! Udvidede sponsorater

Tversted Jazzydays status - 17/11 Tannishus KONCEPT 2006: 1.Tversted – natur, nærhed, hygge og atmosfæe 2.Tilgængelighed. ”Du behøver ikke vide noget om jazz for at være med” 3. Temaer og nyheder – Engelsk og svensk Jazz – evt. Lisa Eksdhal 4. Kun eet trad jazz arrangement pr år. 5.Høj musikalsk og oplevelsesmæssig profil 6.Fortsættelse af Jazz’n Humor og JazzyKids 7.Forbedret service ifht bestillinger, oplevelser, mad, m.v. 8.Jazzpakker med hotellerne, Tannishus og Strandkroen 9.Forbedret profilering i medierne 10.Nye ”jazzproodukter” 11.Øget medfinansiering fra erhverv 12.Øget samlet markedsføring gennem erhverv og sponsorer