Oplæg til grupperefleksioner til midtvejsevalueringen

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Uddannelsesseminar 25.August 2008 Horesta – 3f DK 1 De lokale uddannelsesudvalgs arbejdsopgaver og kompetencer Bruno Clematide.
Advertisements

3-timersmødet 2013 TEMA: Samarbejde i teams og om patientforløb • Tankegangen bag den forløbsorienterede organisationen (FLO) er, at patienten og patientforløbet.
Graviditetsomsorgen i Danmark
LÆSNING på Ahlmann - Skolen
Kompetenceudvikling gennem SPIDO-konceptet
Velkommen til matematikkonference 7/3-13
Små åbne opgaver og projekter Hvordan er det hensigtsmæssigt at gribe arbejdet an?
Arbejdspladsudvikling
Indledning I forbindelse med den pædagogiske indsats for at skabe øget sammenhæng i overgangen fra SFO til klub, er der udarbejdet en overgangsmappe med.
Boksen der gør det for dig Lavet af Rasmus og Anton.
Digitale værktøjer i matematik
Dansk med it © Duncker & Ruus DIT-systemet Dansk med it Generel præsentation for studerende Dorthe Duncker og Hanne Ruus Institut for Nordiske Studier.
ØBRO FRI SKOLE Visioner 2020 Øbro Fri Visioner 2020 København den 7. marts 2013 Vores visioner Øbro Fri 2020 Er vores visioner stadig de rigtige? og hvordan.
SLP 4 Samarbejde med vejleder Planlægning og styring
Mødeledelse og deltagelse
Most Significant Change I workshopform - erfaringer fra Ibis- Sydamerika København, juni 2005.
Velkommen Lærersamarbejde i Aarhus august 2012 Aarhus Tech, Viby J.
Vejlederens funktion i det problemorienterede projektarbejde
23. februar 2009 Dias 1 Studie- og Karrierevejledningen Humaniora Læsegrupper Mødeledelse og planlægning Studie- og karrierevejledningen Humaniora Ea Feldfos.
PRAKTIK SOM GYMNASIELÆRER MIDTVEJSMØDE
Bedre udbytte af it i skolen Et seminar til skoleudvikling Marianne Hornskov og Sanya Pedersen Danmarks Evalueringsinstitut.
CAS i matematikundervisningen Middelfart
Oplæg til workshop i forbindelse med ITIF-satsningen Oversigt over kommunale initiativer og erfaringer, visioner og udfordringer i forhold til implementering.
Center for Undervisningsmidler PowerPoint Kursus 1.
Omgangstone og kollegialitet
Lederseminar 2014 Varde Kommune
Velkommen til KUP-workshop. Hvad skal vi lære i dag? Hvad er aktivitetsudvikling Hvordan aktivitetsudvikler man Hvorfor aktivitetsudvikler man.
Refleksion Hvad var din/jeres eftertanke efter dagen i går?
Digital skriftlig- og mundtlighed
VidenDanmark VG Digitalisering og procesorientering 8. december 2014.
MUS 2012/2013 Medarbejderplan. Hvorfor? Mere og bedre fokus på trivsel og kompetenceudvikling for alle medarbejdere.
Powerpoint Kursus Powerpoint - Til Hvad ? Oplæg til møder Oplæg til møder Undervisning Undervisning På internettet På internettet Foredrag Foredrag Kurser.
Biomedicinsk Optik Kursus Bygning 306, auditorium 37, DTU.
Jesper Lundh1 Implementering Det at bringe ny viden og færdigheder tilbage til praksis.
Obligatorisk selvvalgt opgave
” Fremtiden kommer af sig selv, fremskridtet gør ikke.”
Dinbundlinje.nu Tilbud om Kampagne Kick-off på jeres center.
1 BAR Handel, BAR Jord til Bord, BAR Kontor, Grafisk BAR, Industriens BAR COWI 1 Seminar 2 Øvelse Seminar 2 - Kortlægning og risici Øvelse.
Delphi-evaluering og Green Field Evaluering af event Som start på Green Field.
Generalforsamling 24. april 2014 Fremlæggelse af regnskab.
Formålet med dagen Styrke Handicaprådenes samarbejde og indflydelse i kommunerne Ny viden, erfaringsudveksling og inspiration til det fremtidige arbejde.
1 Midtvejsevaluering af Nationalt Netværk af Skoletjenester.
Workshop Udpeg en bordformand, der kan fremlægge jeres holdninger i plenum Diskuter følgende spørgsmål: Hvad synes I om muligheden for et frivilligcenter.
Skift farvedesign Gå til Design i Topmenuen Vælg dit farvedesign fra de seks SOPU-designs Vil du have flere farver, højreklik på farve- designet og vælg.
Tekstslide med bullets Brug ‘Forøge / Formindske indryk’ for at skifte mellem de forskellige niveauer Introduktionsperioden 1.
Indsæt nyt billede: Format: B25,4 x 19,05 cm Klik på billed-ikonet midt på slidet. Find dit nye billede, højreklik på billedet og placér det bagerst. Hvis.
Lyst til at lære – Skabe lyst til at lære – Lyst til at lære fra os Velkomstbrevet TUP2011 Projekt Transfer i AMU.
3-timersmøderne 2016 Initiativ * Konkrete uddannelsesinitiativer + dialog * Konkrete uddannelsesinitiativ er + dialog Årlig rapport 3-timersmødet Vision.
TVÆRPROFESSIONELLE LÆRINGSFÆLLESSKABER Oktoberkursus
Først: Uddannelsesspecifikt fag Senere: Grundforløbsprøve Kontor, Handel eller Detail.
Slutdokument. Hver konference bør slutte med en fælles udtalelse, der har flere niveauer i sig. -Et niveau der henvender sig til medlemmerne og fortæller.
Brugerinddragelse i Kulturhusene af 80 medlemmer har besvaret undersøgelsen Vi ved ikke hvor repræsentative, de er (org.form m.m.) Der findes 3.
I mentor ordningen på elevmentor.dk
Faglærer konference d. 16. og 17. maj 2017
3-timersmødet 2017.
Uddannelse i sygefraværshåndtering
Selandia Medarbejdere: Martin Dilling-Hansen,
Introduktion til ”Sæt kerneopgaven i spil”
Fyraftensmøde Det gode monitoreringsbesøg
Video club – med fokus på autonomi Motivation i praksis And
Instruktion til mødeledere
Naturfag.
45116 Teknologisk Forandring og Postal Logistik
[PROJEKTNAVN] 1. FORMÅL 3. ØKONOMI 4. PLAN 2. MÅL
Oplæg om 3-timers møder Regionshospitalet Randers.
1. kontaktmøde Velkommen til Workshop om afkodning af jobopslag og telefonisk kontakt Hils på hinanden  Husk at bestille drikkevarer Præsentér dig.
Fortæl din makker hvad dine vigtigste arbejdsopgaver er.
v. Ursula Dybmose, formand for PASS Dialogmøder 2018
- Projekt om sygehusportører
Medie Portfolio Video præsentation af dig selv. Fornavn og efternavn.
Præsentationens transcript:

Oplæg til grupperefleksioner til midtvejsevalueringen TUP Midtvejsevaluering Workshop Oplæg til grupperefleksioner til midtvejsevalueringen TUP 2012

Workshop - Gruppereflektioner Mål: At arbejde med den sidste del af transfermodellen At præcisere arbejdsopgaverne for faglærerne At få fokus på efter-delen i projektet At koble før – og efter sammen TUP 2012

Workshop - Gruppereflektioner Spørgsmål 1: Hvad er din bedste opskrift på transfermodellens efter-del? Set i forhold til: - deltagerens egen læring på kurset og mulighed for at anvende den nye viden ude i virksomheden efterfølgende og - virksomheden - har uddannelsen haft nogen effekt?   Diskuter jeres svar i grupperne og udarbejd en præsentation på POST IT og aftal hvem der fremlægger i plenum TUP 2012

Workshop - Gruppereflektioner Spørgsmål 2: Beskriv hvad dit bedste værktøj går ud på i transfermodellens efter-del   Diskuter jeres svar i grupperne og udarbejd en præsentation på POST IT og aftal hvem der fremlægger i plenum TUP 2012