Interkulturel erhvervskommunikation ikek 10 organisation identitet og netværk epi KU 2018 En (...) menneskelig konsekvens ved netværkssamfundet er,

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Motivation af medarbejdere
Advertisements

Orientering om AT-eksamen Fredag d. 16/1 i 2. og 3. lektion.
Økonomiske fag på handelsgymnasiet
9 Købsadfærd på konsumentmarkedet
og menneskerettigheder Fag: Historie & IØ
Præsentation af Samfundsfag Næstved Gymnasium og HF
Fire aspekter Ledelsen (strategisk branding)
AT Opgaven  Du skal ud fra de overordnede problemstillinger for emnet Videnskabelige gennembrud og teknologiske landvindinger udforme.
Synopsis VIP13 HH3.
Medier og kommunikation F08 / lektion 5 / /1
Ved eksamen bliver de studerende prøvet i forhold til deres: Viden om grundlæggende begreber, teorier og forskningstraditioner vedrørende IT som medie.
Fremtidens forbruger IT-Højskolen, 6. februar 2004 Henrik Dahl, ph.d. Udviklingschef, Advice Analyse og Strategi A/S Adjungeret professor, HHK.
SKABELON.
Kort & godt om: ORGANISATIONSSOCIOLOGI
KNÆK KODEN Opgave 1. Erhvervsøkonomiske område opgave 1 Med udgangspunkt i en af dig valgt virksomhed skal du udarbejde en økonomisk analyse af den valgte.
Intern mundtlig prøve Skriveperiode (synopsis) Vejledning Område, opgave, fag Dansk, engelsk, fransk/tysk/spansk Sprog, kommunikation & kultur Samfundsfag,
Bachelorprojekt Forår og efterår2016 International virksomhedskommunikation Professionsbachelor i engelsk og it-baseret markedskommunikation.
Orientering om bachelorprojekt 2016 International virksomhedskommunikation Professionsbachelor i engelsk og it-baseret markedskommunikation.
KNÆK KODEN SO 1 Det samfundsfaglige område Uge 45.
B2B Vestsjælland Elevatortalen Elevator pitch eller elevatortalen.
Skriveperiode (synopsis)
Introduction to synopsis writing
ERHVERVSCASE Generelt
Forløbet: Unge - identitet, socialisering og sociale medier
Interkulturel Erhvervskommunikation ikek 5 Kultur og sammenstød The Culture Code PEST og SWOT efterår 2017 KU - Ezio Pillon.
Tværmedial Kommunikation 3 Sociale medier og social kapital, DMTK 3 Websites DMTK 6 forår 2017 Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 1 Intro
Humanistisk Entrepreneurship 12 Eksamen Creative Man
Innovation og succes skabes gennem mennesker
Interkulturel Erhvervskommunikation 12 Repetition 1
Humanistisk Entrepreneurship 8 opsamling 1
ikek 6 Markedskommunikation
Tværmedial Kommunikation 12 Online-annoncering og SEM Medieindkøb
Tværmedial Kommunikation 9 Corporate Branding i kommunikationssamfundet Interbrand Brand Essence Modellen forår 2017 Pillon - KU ”Marketing is a battle.
Interkulturel Erhvervskommunikation 12 Repetition
Tværmedial Kommunikation 1 Intro
Interkulturel erhvervskommunikation 11 Branding Brand Essence modellen Hofstedes nye dimensioner forår 2017 Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 11 +content Interkulturel kommunikation
Tværmedial Kommunikation 5 Kommunikationsstrategi
Interkulturel Erhvervskommunikation ikek 5 Kultur og sammenstød The Culture Code Interkulturel markedskommunikation PEST og SWOT efterår 2018 KU -
Tværmedial kommunikation 8 opsamling 1
Interkulturel erhvervskommunikation ikek 10 organisation identitet og netværk eksternt indlæg epi KU 2017 En (...) menneskelig konsekvens ved netværkssamfundet.
Interkulturel erhvervskommunikation ikek 10 organisation identitet og netværk epi-KU 2015 En (...) menneskelig konsekvens ved netværkssamfundet er,
Humanistisk Entrepreneurship 12 ad hoc emner
Interkulturel erhvervskommunikation 11 Branding Brand Essence modellen Hofstedes nye dimensioner forår 2018 Pillon - KU.
ikek 13 Synopsis Repetition 2
ikek 6 Markedskommunikation
Interkulturel erhvervskommunikation ikek 10 organisation identitet og netværk eksternt indlæg epi KU 2017 En (...) menneskelig konsekvens ved netværkssamfundet.
Interkulturel erhvervskommunikation ikek 10 ‘svar’ organisation identitet og netværk epi KU 2018 En (...) menneskelig konsekvens ved netværkssamfundet.
Tværmedial Kommunikation 6 DMMK kapitel 4 Social kapital - jeg, mig og mine venner forår 2018 Pillon - KU.
ikek 6 Markedskommunikation, Teorier og modeller
Innovation i Naturfaglige fag
Innovation og succes skabes gennem mennesker
Innovation i Naturfaglige fag
Humanistisk Entrepreneurship 9 BMG 5
Humanistisk Entrepreneurship 9 BMG 5 Proces
Humanistisk Entrepreneurship 3 Forretningsmodellens mønstre A
Tværmedial Kommunikation 1 Intro Forudsætninger og definitioner
Humanistisk Entrepreneurship 6 Business Model Generation Kap
19 TmK 4. Kapitel 4 Social kapital
Tværmedial Kommunikation 7 Corporate Branding i kommunikationssamfundet forår 2019 Pillon - KU ”Marketing is a battle of perceptions, not products” (Jack.
Humanistisk Entrepreneurship 13 Eksamen Eksamenstræning Adding values to the business model forår 2019 Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 9 +content Interkulturel kommunikation
Tværmedial Kommunikation 10 Online-annoncering og SEM Medieindkøb Perspektiver og trends forår 2019 Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 3 Forudsætninger og definitioner
Tværmedial Kommunikation 2 Teori og modeller
Interkulturel Erhvervskommunikation 2 The cultural process
Humanistisk Entrepreneurship 12 ad hoc emner
Tværmedial Kommunikation 13 Eksamen Eksamenstræning Digital retorik
Flerfagligt Forløb 3 Klasse: Fag:.
Præsentationens transcript:

interkulturel erhvervskommunikation ikek 10 organisation identitet og netværk epi KU 2018 En (...) menneskelig konsekvens ved netværkssamfundet er, at identitet bliver en livsopgave (Henrik Dahl)

ikek 10 Organisation Identitet og netværk Pitch Netværkssamfundet Entrepreneurship Sociale konsekvenser Politisk-økonomiske konsekvenser Paradigmeskift Markeder Synopsis Gruppesparring 11/29/2018 ikek 10 Organisation Identitet og netværk

ikek 10 Organisation Identitet og netværk Dahl: Magt, passion, kommunikation Hvilke aspekter adskiller først og fremmest netværkssamfundet fra industrisamfundet? Hvilke organisatoriske forandringer medfører netværkssamfundet? Pitch Netværkssamfundet Entrepreneurship Sociale konsekvenser Politisk-økonomiske konsekvenser Paradigmeskift Markeder Synopsis Gruppesparring 11/29/2018 ikek 10 Organisation Identitet og netværk

ikek 10 Organisation Identitet og netværk Kommentér udtrykket ’Afsynkronisering af tid’ Hvordan berører denne afsynkronisering dig personligt? Hvilke sociale konsekvenser har netværkssamfundet? Kommentér sammenhængen mellem storbyen og netværkssamfundet Pitch Netværkssamfundet Entrepreneurship Sociale konsekvenser Politisk-økonomiske konsekvenser Paradigmeskift Markeder Synopsis Gruppesparring 11/29/2018 ikek 10 Organisation Identitet og netværk

ikek 10 Organisation Identitet og netværk Hvilke politisk-økonomiske konsekvenser har netværkssamfundet? Kommentér Qvortrups begreb ‘usamtidighed’ i hvordan vi beskriver Danmark Sker ovenstående også i andre kulturer I kender? Pitch Netværkssamfundet Entrepreneurship Sociale konsekvenser Politisk-økonomiske konsekvenser Paradigmeskift Markeder Synopsis Gruppesparring 11/29/2018 ikek 10 Organisation Identitet og netværk

ikek 10 Organisation Identitet og netværk Kommentér begreberne højre/venstre samt centrum/periferi Pitch Netværkssamfundet Entrepreneurship Sociale konsekvenser Politisk-økonomiske konsekvenser Paradigmeskift Markeder Synopsis Gruppesparring 11/29/2018 ikek 10 Organisation Identitet og netværk

ikek 10 Organisation Identitet og netværk Radich, Printz & Drejer: Innovation i virksomheden: Behov for nye organisationer Hvilke paradigmeskifte beskrives der her? Pitch Netværkssamfundet Entrepreneurship Sociale konsekvenser Politisk-økonomiske konsekvenser Paradigmeskift Markeder Synopsis Gruppesparring 11/29/2018 ikek 10 Organisation Identitet og netværk

ikek 10 Organisation Identitet og netværk Med udgangspunkt i Maslows behovspyramide kommenter forfatternes analyse af samfundsudviklingen i de sidste 90 år. Pitch Netværkssamfundet Entrepreneurship Sociale konsekvenser Politisk-økonomiske konsekvenser Paradigmeskift Markeder Synopsis Gruppesparring 11/29/2018 ikek 10 Organisation Identitet og netværk

Egocentriske behov (status, respekt, anerkendelse) Behov for selvrealisering (kreativitet, søgen efter spænding og oplevelse) Egocentriske behov (status, respekt, anerkendelse) Sociale behov (fællesskab, kærlighed, kontakt, accept) Behov for tryghed og sikkerhed (beskyttelse) Fysiologiske behov (mad, søvn, sex) Pitch Netværkssamfundet Entrepreneurship Sociale konsekvenser Politisk-økonomiske konsekvenser Paradigmeskift Markeder Synopsis Gruppesparring 11/29/2018 ikek 10 Organisation Identitet og netværk

ikek 10 Organisation Identitet og netværk Hvilken fejl mener forfatterne at mange erhvervsvirksomheder i Danmark begår? Pitch Netværkssamfundet Entrepreneurship Sociale konsekvenser Politisk-økonomiske konsekvenser Paradigmeskift Markeder Synopsis Gruppesparring 11/29/2018 ikek 10 Organisation Identitet og netværk

ikek 13 Synopsis Repetition 2 Ved en synopsis forstås et skriftligt oplæg. Den skal indeholde: Baggrund: En kort forklaring på valg af eksamensemne. Her kan baggrundsinformation der skønnes relevant medtages (studie, relation til eksamensemne) Kort metodeafsnit: En kort redegøres for valget af teorier (f.eks. Halls Kontekstteori), modeller (f.eks. Business Model Canvas eller tmk modellen) og evt. dataindsamling (primær og sekundær data) Skriftlig pitch af de mest relevante aspekter af eksamensemnet samt kort beskrivelse af gruppemedlemmernes perspektiv Under den mundtlige eksamen uddybes synopsis. Der kan stilles spørgsmål til hele pensum. Kompendiet er obligatorisk pensum. Pitch Netværkssamfundet Entrepreneurship Sociale konsekvenser Politisk-økonomiske konsekvenser Paradigmeskift Markeder Synopsis Gruppesparring 29. november 2018 ikek 13 Synopsis Repetition 2

ikek 10 Organisation Identitet og netværk til den 27/11: Læs The four ages of branding http://interbrand.com/views/the-four-ages-of-branding/ Undersøg om der findes relevante artikler til jeres projekt på https://www.interbrand.com/views/key-takeaways-from-best-global-brands-2018-summit/ Se Geert Hofstede - Recent Discoveries about Cultural Differences 2013 https://www.youtube.com/watch?v=LBv1wLuY3Ko Præsentationer Eksternt indlæg Netværkssamfundet Entrepreneurship Sociale konsekvenser Politisk-økonomiske konsekvenser Paradigmeskift Markeder Opgave 11/29/2018 ikek 10 Organisation Identitet og netværk

ikek 10 Organisation Identitet og netværk 11/29/2018 ikek 10 Organisation Identitet og netværk

ikek 10 Organisation Identitet og netværk 11/29/2018 ikek 10 Organisation Identitet og netværk