Præsentation af forretningsplan

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Målgrupper Målgruppe Hvem vil du ramme med jeres aktivitet på sociale medier? Hvad ved din målgruppe om jeres organisation? Hvilke tre nøglerelationer.
Advertisements

Virtuel medarbejder eller konsulent
10 Konkurrencesituation
Balanced Scorecard i Dansk Landbrugsrådgivning
Marketingplanlægning
Holmegaard en ny begyndelse.
Kapitel 2.
Budgetgrundlag i planteavlen
Indledning Verden er blevet mindre – afstanden er ingen hindring
Deltag i konkurrencen om at blive regionens mest succesfulde eller modigste initiativ på Center for Telemedicins konference den 11/ Beskriv jeres.
15 Promotion Oversigt Promotionformer (herunder reklame)
Digitalisering i Praktiken Workshops den 9. februar 2007
1. Virksomhedens strategiske planlægning
Udvikling og styring af en virksomhed
Virksomheder - definition
Markedskommunikation - del 1
Leder APV v/ arbejdsmiljøkonsulent Maj-Britt Stobberup
Forretningsmodel.
[Produktnavn] Marketingplan
1 Wischmann Innovation © BESTYRELSENS OPGAVER. 2 Wischmann Innovation © - udvikle visioner, mål og strategi Det er generalforsamlingen, som godkender.
Formulering af strategi ud fra analyse og ”Scenarier”
Introduktion af Danmarks største jobmarked på Godkendt rådgiver for Selskabet.
Virksomhedsnavn: Virksomhedens navn, adresse, www
Markedsandele Rolf og Jonas.
Side Driftsøkonomi Kapitel 21 Innovation.
4 Interne forhold Oversigt Værdikæder Kernekompetence
Kaplan og Norton: The balanced scorecard
Introduktion til afsætning
Kapitel 8 Innovation, metode og værktøjer. Add Presentation Title in Footer via ”Insert”; ”Header & Footer” Forretningsplan detaljer om produkt eller.
September 20031KUP - Projektstyring Formålet med projektstyring Formålet med projektstyring er at planlægge og styre et udviklingsprojekt, således at projektet.
25.2 Efterspørgsel 3.Vil du springe til et bestemt afsnit eller dias? Klik på menuerne Outlines eller Thumbnails. 2.Klik med musen i dit eget tempo for.
Skabelon til udarbejdelse af YoungCRM Årshjul
Københavns Kommune Styregrupper set fra chefens/styregruppe medlemmets perspektiv Bo Jelved Koncernservice, Københavns Kommune 28. September 2011.
1 [Firmanavn] Forretningsplan NB Mine popsmarte figurer bør slettes, hvis denne template anvendes !
Markedsanalyse og valg af kundegrupper Temamøde den 28. oktober 2004 v/Katrine Nygaard Hansen.
Sammen skaber vi i morgen Venture City Horsens 10 slides du bør have med /spørgsmål du skal besvare (inspiration Guy Kawasaki) sammen skaber vi i morgen.
Adventure Works Tilbud Charlotte Madsen Senior Vicedirektør, Worldwide Sales 24. marts.
Koncepter og butikskæder
markedsføringsplaner
4 Interne forhold Oversigt Værdikæder Kernekompetence
Marketingplan Dit navn.
Idegrundlag og målsætninger
Strategisk udvikling af landbrugsbedriften Torben Ulf Larsen
26. Indkøbsstyring Indkøbsstyringens mål Forsyningsstrategi
Projektnavn Firmanavn Navn på præsentationsvært
Videnskabeligt projekt
Sælg et produkt eller en tjeneste
Præsentation af forretningsplan
10 Konkurrencesituation
Firmamøde Firmanavn.
(Firmanavn) forretningsplan
[Indsæt projektnavn her]
KUNDEFORMIDLING.
[Firmanavn] Forretningsplan
Projektplan for virksomheden
Mission, vision og forretningsidé
23. Økonomiske beslutninger
Forretningsprojektplan
Din firmabrochure Dette er et godt sted at placere et idegrundlag
Rapportering af fremdrift eller status
Præsentation af forretningsplan
DENNE SLIDE SLETTES – GOD ARBEJDSLYST!
Produktnavn.
Firmamødets titel Oplægsholder.
Firmanavn Forretningsplan.
Salgskursus Præsenteret af [Navn].
Præsentation af forretningsplan
Projektnavn | Firmanavn | Foredragsholderens navn
Overordnet beskrivelse af initiativ Verdensmål-nummer
CØ SMV – Øget vækst gennem cirkulære forretningsmodeller i SMV’er
Præsentationens transcript:

Præsentation af forretningsplan Firmanavn Præsentation af forretningsplan

Forretningskoncept Skriv et resumé over det vigtigste produkt, tjenester, teknologi, koncept eller strategi, som virksomheden er baseret på.

Skriv en tydelig beskrivelse af virksomhedens langsigtede mission. Prøv at bruge ord, der kan være med til at styrke væksten i virksomheden, men vær præcis.

Markedsanalyse Lav en analyse over markedet i fortiden, nutiden og fremtiden. Gennemse ændringer i markedsandele, størrelse, konkurrenter, markedsændringer, udgifter, priser og andet, der kan påvirke din virksomheds succes.

Salgsmuligheder Find frem til problemer og muligheder. Fastlæg kundernes problemer, og definer, hvilke muligheder disse problemer skaber med hensyn til produkter/tjenester.

Konkurrence Lav en oversigt over konkurrenterne. Beskriv din virksomheds konkurrencemæssige fordele.

Mål Skriv målene for de næste 5 år Angiv specifikke og målbare mål, som du skal nå inden for fem år. Lav en liste over mål for markedsandele. Angiv mål for omsætning/indtjening.

Teamet Skriv navnene på direktøren og medlemmerne af ledelsen. Medtag tidligere resultater for at vise, at disse personer kender vejen til succes. Angiv, hvor mange års erfaring vedkommende har fra branchen.

Teamet [Fulde navn], direktør, CEO [Fulde navn], vicedirektør [Fulde navn], leder

Rsesourcekrav Angiv kravene for følgende ressourcer: Medarbejdere Teknologi Økonomi Distribution Marketing Produkter Tjenester

Økonomisk plan Udarbejd en overordnet økonomisk plan, som definerer finansieringsmodellen og anslåede priser. Denne plan skal indeholde den forventede årlige omsætning og overskuddet for de næste tre år. Brug flere slides til at afdække dette materiale.

Risici og belønninger Angiv risiciene ved det foreslåede projekt, og hvordan de håndteres. Anslå forventede belønninger, specielt hvis du søger økonomiske tilskud.

Vigtigste problemer Kortsigtet Langsigtet Angiv, hvilke vigtige beslutninger og problemer, der skal løses omgående eller inden for kort tid. Angiv konsekvenserne ved at træffe beslutningerne for sent. Langsigtet Angiv de problemer, der skal findes løsninger på på langt sigt. Hvis du søger økonomisk støtte, skal du være specifik omkring de problemer, der kun kan løses med økonomiske ressourcer.

Appendiks Henvis til ekstra materiale og ressourcer