PRÆSENTATION AF VIRKSOMHED

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Dynamicweb Software A/S Tobias Høst – Commercial Lead, eCommerce.
Advertisements

15 Promotion Oversigt Promotionformer (herunder reklame)
Butiksindretning Kapitel 5.
Servicecentre i København
Hotellets koncept.
Kap 18 Promotion Kapitel 18.
Valg af parametre.
Analyse af om virksomheden har optimale arbejdsgange indenfor:  Telefoni  Markedsføring  Politikker  Værdikæde  Fakturering Mulige opgaver til de.
Kap 25 Branding Kapitel 25.
Bog & idé Af: Gruppe 4.
Kommunikationsparametrene Kap. 5
Reklame & Markedsføring
Markedskommunikation
20.1 Bidragskalkulation udarbejdet som en forkalkulation
Lyngby storcenter LSC har de seneste par år set en negativ udvikling på markedet. Hvordan kan de formå, at ændre denne udvikling til noget positivt?       Hvem.
Fælles løsninger Committed to your care. Økonomi Committed to your care Dialog Systemer Mennesker og organisering Omverden Forståelse.
Amazon.com Ny kampagne!. Styrker: Det store kendskabet til amazon.com Det store udbud Let-tilgængeligt (Global-virksomhed) – Tax-omregning Simpelt design.
25.2 Efterspørgsel 3.Vil du springe til et bestemt afsnit eller dias? Klik på menuerne Outlines eller Thumbnails. 2.Klik med musen i dit eget tempo for.
15 Promotion 1 Oversigt Virksomhedens organisering af promotionaktiviteter Promotionformer (offline og online) Promotionstrategi (pull og push strategi)
Anvendt markedsføring Begrebet markedsføring var det første nye begreb I stødte på i faget for snart to år siden. Nu skal vi arbejde med den praktiske.
Maslows behovsteori Maslows behovspyramideEksempler på behov Eksempler på varer, der dækker det enkelte behov Selvrealisering Egobehovet Sociale behov.
47843 Økonomisk planlægning af udviklingsprojekter Forfatter: Eva Bundesen, CampusVejle, Efteruddannelsesudvalget for Handel, Administration, Kommunikation.
Side Beskæftigelses- og Integrationsforvaltning KØBENHAVNS KOMMUNE Master titel: Gill Sans Bold 40pt (ALL CAPS) Gill Sans Regular 40pt (ALL CAPS) Brug.
Målgruppeanalyse og valg Hvad skal jeres virksomheder bruge en målgruppe til? Hvilke kriterier er vigtige for valg af målgrupper? Hvorfor kan vi ikke bare.
Virksomhedens udvikling
Præsentation af metodehåndbog for virksomhedsservice
markedsføringsplaner
Portfolio eksamen Mit event bureau
Kommunikation Kommunikationskanaler 2 Hjemmesider 3 Reklamer 4
E-handel og online service
Markedsføring og reklame
Voksenansvar for anbragte børn og unge Registrering og indberetning
Konkurrenceforhold afsætning.
Mine spilområder Faglig og kompetencemæssig koordination og synergi
Kap 18 Promotion Kapitel 18.
Forandringer i kommunerne
Afsender Produkt Udgivelsestidspunkt
Prisoptimering Valg mellem afsætningsalternativer (c) Totalmetoden (C)
Sprøjtefri Have.
Pris som handlingsparameter
Parametermix - pris afsætning.
12 Serviceydelser Oversigt
12 Serviceydelser Oversigt
Portfolio IT B.
Lineær & eksponentiel funktion
Du kom med alt det der var dig
Kap 25 Branding Kapitel 25.
Besøg på Dagkursus Torsdag d. 15. december
Kunder og kommunikation
D/K Regnskab i/s Eksamensprojekt juni 2017.
Jan Christiansen Nyborg Gymnasium
(Firmanavn) forretningsplan
Humanistisk Entrepreneurship 2 Forretningsmodellæredet Business Model Canvas Kreative grupper Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 4 Kommunikationsstrategi, DMTK 4 Virksomhedens digitale marketingsplan DMTK 5 forår 2017 Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 4 Kommunikationsstrategi, DMTK 4 Virksomhedens digitale marketingsplan DMTK 5 forår 2016 Pillon - KU.
Kap 3.2 Momssystemet.
Tværmedial Kommunikation 1 Intro
Hvad forstår man ved et producentmarked?
[Firmanavn] Forretningsplan
Du kom med alt det der var dig
Jan Christiansen Nyborg Gymnasium
Handels- og procentregning
Hvorfor ser en butik ud som den gør?
Humanistisk Entrepreneurship 2 Forretningsmodellæredet Business Model Canvas Kreative grupper Pillon - KU.
Når du allerede mestrer de vigtigste
Øvrige økonomistyrings-aktiviteter- og roller
Normals målgruppe Appellere til kvinder Bandwagon/thrifty Middelklasse
6. Virksomhedens indtægter
Strategi Til markedsføring
Ecommerce - drift og kundeservice
Præsentationens transcript:

PRÆSENTATION AF VIRKSOMHED HomeSecure PRÆSENTATION AF VIRKSOMHED

Beskrivelse af HomeSecure Virksomhedens funktioner B2B og B2C Detailvirksomhed Anpartsselskab Funktionsprincippet

Målgruppe og købsadfærd Statistikker Overvejelseskøb eller impulskøb?

Virksomhedens omverden Konkurrencesituationen Nær- og fjernmiljø Skydeskivemodellen

Beskrivelse af parametermix De 4 p’er Grundparametre Pris Produkt Placering Kontaktparameter Promotion

Kalkulation af salgspris Retrograd priskalkulation Lejlighedspakken Kamerapakken Villapakken Salgspris med moms kr. 1.499,00 kr. 2.799,00 kr. 1.699,00 - Salgsmoms (25 %=20 % baglæns) kr. 299,80 kr. 559,80 kr. 339,80 = Salgspris uden moms kr. 1.199,20 kr. 2.239,20 kr. 1.359,20 - Fortjeneste (60%) kr. 449,70 kr. 839,70 kr. 509,70 = Egenpris kr. 749,50 kr. 1.399,50 kr. 849,50 - Driftsomkostninger kr. 112,43 kr. 209,93 kr. 127,43 = Kostpris kr. 637,08 kr. 1.189,58 kr. 722,08

Virksomhedens placering Snaremosevej 21C, 7000 Fredericia

Promotion Reklamering +

Virksomhedens politikker Præsentation Påklædning Arbejdstøj Ærlighed Telefoner/computer Personligt brug Behandling af reklamationer

Beskrivelse af lokaleindretning Lager/kontor Medarbejdertrivsel Plads til arbejde og plads til at slappe af Lys og liv

Budgetter Etablerings- og driftsbudget Eksempler på budgetter Ændringer af resultat ud fra regneark

Procedurer og sagsgange Redegørelse Budgetlægning Funktionsprincippet (hierarki) Resultatkontrol Overskudsgrad Forespørgsel, tilbudsgivning, ordre, fakturering og reklamation

Salgsfremmende aktiviteter Forslag Udkast til reklame AIDA Brug af nyhedsbrev Tilbud Brug af sales promotions Konkurrence Messe Gratis service Markedsføring Internet TV

Udkast til pressemeddelelse Skjult opfordring til køb Anbefalede procedurer til sikring af hjemmet

Endelige overvejelser Kombination af e-handel og fysisk butik Åbning af fysiske butikker Mersalg Kundekontakt Face-2-face support Reparationer i butikken