Præsentation af forretningsplan

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Målgrupper Målgruppe Hvem vil du ramme med jeres aktivitet på sociale medier? Hvad ved din målgruppe om jeres organisation? Hvilke tre nøglerelationer.
Advertisements

Balanced Scorecard i Dansk Landbrugsrådgivning
Divergent og Konvergent
Marketingplanlægning
Ressourceoptimering og vurdering af kemi i produkter – To værktøjer Maria Strandesen FORCE Technology ReThink Business/Region Midtjylland 29. nov 2012.
Kapitel 2.
5 Strategi Oversigt Strategisk platform Idé og mål
Budgetgrundlag i planteavlen
Indledning Verden er blevet mindre – afstanden er ingen hindring
Iværksætteri: Af Thomas Buhelt..
Konkurrenceforhold Kapitel 11
1. Virksomhedens strategiske planlægning
Udvikling og styring af en virksomhed
Virksomheder - definition
Potentialevurdering.
[Produktnavn] Marketingplan
1. Virksomheden Virksomhedsbeskrivelse.
Virksomhedsnavn: Virksomhedens navn, adresse, www
Den Regionale LEAN Enhed
Markedsandele Rolf og Jonas.
Innovationstyper & Innovationsrader
VIRKSOMHEDENS KONKURRENCEFORHOLD
Side Driftsøkonomi Kapitel 21 Innovation.
4 Interne forhold Oversigt Værdikæder Kernekompetence
INDHOLD Præsentation/drøftelse af hjemmearbejde. Økonomi Budget Sponsor og PR Afslutning ØKONOMI OG SPONSORER.
Kaplan og Norton: The balanced scorecard
Introduktion til afsætning
Business cases.
2.2 Virksomhedens mål Klik nederst til højre på ikonet for visning i ”Fuld skærm”. Klik med musen i dit eget tempo for at se præsentationen. Vil du springe.
1 [Firmanavn] Forretningsplan NB Mine popsmarte figurer bør slettes, hvis denne template anvendes !
Sammen skaber vi i morgen Venture City Horsens 10 slides du bør have med /spørgsmål du skal besvare (inspiration Guy Kawasaki) sammen skaber vi i morgen.
Adventure Works Tilbud Charlotte Madsen Senior Vicedirektør, Worldwide Sales 24. marts.
1. Virksomheden Virksomhedsbeskrivelse. 1. Virksomheden Virksomhedstyper - Produktionsvirksomheder - Handelsvirksomheder - Servicevirksomheder.
Konkurrenceforhold afsætning.
Virksomhed og iværksættere
4 Interne forhold Oversigt Værdikæder Kernekompetence
Marketingplan Dit navn.
Idegrundlag og målsætninger
Projektnavn Firmanavn Navn på præsentationsvært
Skabelon Business Case
Sælg et produkt eller en tjeneste
Skabelon Business Case
Firmamøde Firmanavn.
Præsentation af forretningsplan
Anbefaling af strategi
Forslag til strategi Per Salling
(Firmanavn) forretningsplan
Humanistisk Entrepreneurship 3 Forretningsmodellens mønstre A
Humanistisk Entrepreneurship 3 Forretningsmodellens mønstre A
[Firmanavn] Forretningsplan
Kapitel 12 - Organisationsstruktur
Projektplan for virksomheden
Forretningsprojektplan
Din firmabrochure Dette er et godt sted at placere et idegrundlag
Sæt dit aftryk – udvikling af ideer
[Projektnavn] Post mortem
Kreativitetssession Præsentationsvært.
Fokuseret Værdikædesamarbejde – design for optimal ressourceanvendelse
Præsentation af forretningsplan
DENNE SLIDE SLETTES – GOD ARBEJDSLYST!
Firmamødets titel Oplægsholder.
Firmanavn Forretningsplan.
Salgskursus Præsenteret af [Navn].
Præsentation af forretningsplan
Anbefaling af en strategi
1. Virksomheden Virksomhedsbeskrivelse.
Projektnavn | Firmanavn | Foredragsholderens navn
Kreativitetssession Præsentationsvært.
Humanistisk Entrepreneurship 3 Forretningsmodellens mønstre A
CØ SMV – Øget vækst gennem cirkulære forretningsmodeller i SMV’er
Præsentationens transcript:

Præsentation af forretningsplan Firmanavn Præsentation af forretningsplan

Idegrundlag Angiv klart og tydeligt virksomhedens langsigtede mission. Prøv at bruge ord, der kan hjælpe med at skabe vækst i virksomheden, men vær så kortfattet som muligt.

Konkurrenter Opsummer konkurrencen. Skitser virksomhedens konkurrencemæssige fordel.

Teamet Angiv navnene på administrerende direktør og ledelsesgruppen. Medtag tidligere resultater for at vise, at det drejer sig om personer med en succesrig baggrund. Opsummer antal års erfaring i dette felt.

Markedsoversigt Redegør for markedssituationen før, nu og i fremtiden. Gennemgå de ændringer i markedsandele, lederskab, spillere, markedsforskydninger, omkostninger, prisstrukturer eller konkurrenceforhold, der udgør muligheden for virksomhedens succes.

Muligheder Identificer problemer og muligheder. Angiv forbrugerproblemer, og definer karakteren af de muligheder for produkter/tjenester, der skabes af disse problemer.

Forretningskoncept Opsummer de vigtigste elementer i den teknologi, det koncept eller den strategi, som virksomheden er baseret på.

Mål og målsætninger Angiv målene for de næste fem år. Angiv specifikke, målbare målsætninger, der skal bruges til at nå disse mål. Angiv målsætninger for markedsandele. Angiv målsætninger for indtjening/overskud.

Økonomisk plan Skitser en overordnet økonomisk plan, der definerer din økonomiske model og prisforventninger. Denne plan skal omfatte forventet årligt salg og overskud de næste tre år. Brug flere dias til at dække dette materiale ordentligt.

Ressourcekrav Angiv krav til følgende ressourcer: Personale Teknologi Økonomi Distribution Salgsfremme Produkter Tjenester

Risici og afkast Opsummer de risici, der er forbundet med det foreslåede projekt, og hvordan de håndteres. Estimer forventet afkast, navnlig hvis du ansøger om kapital.

Vigtigste problemer På kort sigt På langt sigt Identificer vigtige beslutninger og problemer, der kræver øjeblikkelige eller snarlige løsninger. Angiv konsekvenser ved udsættelse af beslutninger. På langt sigt Identificer problemer, der kræver løsning på langt sigt. Vær specifik, når det gælder problemer, der kræver økonomiske ressourcer for at kunne løses, hvis du ansøger om kapital.