Facebookkampagne 23. februar – 10. juni

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
VEJEN TIL VÆKST.
Advertisements

• Frede viser sin egen Facebook side mv. • Alle oprettes på Facebook • Vi bliver venner med hinanden • Frede laver en gruppe til træning • Bog: Facebook.
Af Andreas og Marlene. Spørgsmål. • Hvornår lavede i en internetshop? • Hvorfor valgte i at lave en internetshop? • Hvordan fik i lavet jeres hjemmeside.
Lav jeres egen forretning
Biologiske nicher Februar 2008 © Tommy Rasmussen.
Mix mix tonightpaulmonroedemo.
1 Ledelse i partnerdrevne virksomheder Omsætning pr. medarbejder Indtjening pr. medarbejder Overskud pr. Partner Sygefravær Indtjening pr. time Antal sekretærer.
OBS! Højreklik på indsat billede og vælg Placer bagerst for at få teksten frem 1 YouSee Foreningsweb ​ Uddannelse i de væsentligste funktioner ved opsætning.
Dialog markedsføring* Engager kunden via godt og relevant indhold, gennem en vedvarende dialog som skaber stærke relationer Helle Goller * Kort beskrivelse.
Anvendt markedsføring Begrebet markedsføring var det første nye begreb I stødte på i faget for snart to år siden. Nu skal vi arbejde med den praktiske.
Indsæt foto: Klik på det lille fotoikon og vælg det ønskede foto i dialogboksen. Skift eksisterende foto: Klik på foto og brug derefter slettetasten til.
Vis hjælpelinjer som er en hjælp ved placering af billeder 1.Højre klik på den aktuelle side og vælg ’gitter og hjælpelinjer’ 2. Sæt kryds ved ’Vis’ tegnehjælpelinjer.
Vinter service på porøs asfalt Europæisk projekt Michel M. Eram Seniorkonsulent Civilingeniør, eMBA Vejdirektoratet.D k.
Case: Roskilde og Køge Sygehuse. -Tavlemøder i Roskilde-Køge og sammenhæng til strategi ved vicedirektør Susanne Friis -Nedbrydning af KPI’er og forbedringsmodellen.
Viborg Naturpark. PROGRAM Velkomst v/ Anna Margrethe Engbæk Schmidt, Klima- og Miljøudvalget Oplæg om frivillighed og samskabelse v/ Lars Stentoft, kulturdirektør.
Måløv Idræts Forening 2014 KOMMUNIKATIONSSTRATEGI.
FACEBOOK FIRMASIDER & ADS - SØGEMEDIER A/S. FACEBOOK PAGES FIRMASIDER PÅ FACEBOOK.
SOCIALE MEDIER 2015 VG poster 3-4 gange ugentligt på følgende sociale medier, i prioriteret rækkefølge: Facebook ( følgere), Instagram (8.652 følgere),
Se og høre underviseren se slides se websites se whiteboard se screencasts af underviserens computerbillede arbejde selvstændigt i perioder under webinaret.
U19 Spillermøde august Dagsorden Præsentation Præsentation Træning Træning Skadesbehandling Skadesbehandling Sponsorer Sponsorer Hold, kampe & trup.
Kampagne 3 Tiltrække og anerkende frivillige Navn Navnesen.
1 ▪ En familie fødes 2016.
SAPA Præsentation til chefer og mellemledere i kommunen April 2016.
Landsseminar 2012 Workshop: Selvfinansierende LK’er Landsseminar 2012 Workshop: Selvfinancierende Lokalkomiteer.
Vinterindsats Cykelkonferencen Man kan sagtens cykle om vinteren Vinteren er en god mulighed for at blive set og hørt Driftsniveau er A+ på Supercykelstierne.
U19 Spillermøde august 2016.
Fordybelse i et projekt
Virksomhedens omkostninger
noRA, LARS, HAJAL,SIMONE,ISMAIL team 4
Facebookkampagne 1. maj – 28. maj 2017
Facebookkampagne 1. april – 16. april
Facebookkampagne 27. marts – 20. april
Hvorfor resultatløn?.
”Avanceret” Programmering
Usecase-Manual-går arbejdsgange igennem
GUIDE TIL BRUGEN AF MAPPER I MINE DOKUMENTER
Træning for nye distributører
Dagens program Time: Arbejde med ide og pitch Time: Pitche for 2. K.
Markedsføring i søgemaskiner
Fabrick Branding strategi med fokus på brand awareness og vejledning i brugen af de sociale medier.
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
Lægge Procent til eller trække procent fra
SFI’s forskning i handicap og beskæftigelse
Projekt - Street Handball
Stresshåndteringsgruppe
Medarbejderaktier TDC
Rum for uformel læring, 28. april 2011
Landskonference for reumatologiske sygeplejersker
Sådan bruges video- s og emnerapporter
DGI Håndbold Total & Max. Totalhåndbold Håndboldfitnesskurser
Ansøgning for dummies.
Når du allerede mestrer de vigtigste
Samarbejdet med Superego
UNI-Login til forældre UNI-Login til ForældreIntra og MinUddannelse
Inner Wheel og Mødrehjælpen
Elevtrivsel Erhvervsuddannelser 2018
Formidling på sociale medier – Ereolen Global
Elevtrivsel Erhvervsuddannelser 2018
Workshop 1.
Fra tilskuer til spiller
med Five-a-side Håndbold og Håndboldfitness?
Fra byggesten til praksis
Tværmedial Kommunikation 3 Forudsætninger og definitioner
Idé#1.0 Lad det være op til webmaster
Lige adgang til lejligheder og sæsoner for alle
Gennemgang af rapporterne
Skole DM i Skydning 2019 INFO aften for kontaktpersoner
BRUG FACEBOOK TIL AT SKABE STÆRKE, FRIVILLIGE FÆLLESSKABER
Skabelon for billede til sociale medier
Præsentationens transcript:

Facebookkampagne 23. februar – 10. juni Ocean Rescue Facebookkampagne 23. februar – 10. juni Helle Goller

Ocean Rescue 1. del Kampagnen har forløbet godt i perioden. Generelt en fin preformance og god rækkevidde på 106.760 personer. Modtagerne har gode til at klikke sig videre, med en CTR på 2,74% mod benchmark på 1%. De har også været gode til at interagere, med en interaktionsrate på 4,35 % mod benchmark på 2%. Prisen har lav med en pris pr. klik på 2,60 kr mod benchmark på 3,75 kr. Det skal også tage i betragtning af den ene annonce var video, hvilket ofte skaber en højere pris pr. klik og lavere CTR. Dog var denne annonce også en konkurrence og derfor kan det være udlignet. Desuden var 2 annoncer også Instagram, hvilket trækker den generelle performance ned. Oversigt - Kampagne Investering 12.091,81 kr Omsætning 7180,00 kr. ROI - 0,4 Rækkevidde 106.760 pers. Klik til website 2529 Klikrate 2,74 % Pris pr. klik 2,60 kr Interaktionsrate 4,35 % Post reaktions 745 Post comments 143 Page shares 92 Page likes 54 Navn Navnesen

Målsætning – Tilmelding til event Resultat – 7180 kr. solgt Resultatmål: 1680 deltagere - Kan du selv trække hvor mange deltager der var Anni?   Video annonce/ konkurrence: Interaktionsrate Mål: 3% Resultat:  2,64 % Foto annonce: Klik til website  Mål: 1800 personer Resultat: 1909 personer   Navn Navnesen

Facebook Navn Navnesen

Instagram Navn Navnesen

Audience & retargetingmålgruppen har klaret sig bedst Audience & retargetingmålgruppen har klaret sig bedst. Sammen med video annoncen Trods video performede bedst, er det stadig lavere end forventet. Foto har performet bedst med den målgruppe som ikke kender os. Mixet mellem de to annoncer har derfor været en succes. Instagram er som forventet dyre. Navn Navnesen

Video – 8,18% af videoen er i gennemsnit set Mange har set forholdsvis meget af videoen, også på Instagram hvilket er overraskende godt. Navn Navnesen

Adfærd når de først er kommet på dgi.dk I gennemsnit har de brugt 1:16 minutter på sitet I gennemsnit interagere med 2,5 antal sider Brugerne har købt for 7180 kr., på de 2574 sessioner koden har tracket Navn Navnesen

Ocean Rescue 2. del En vellykket lokal målrettet kampagne. En god rækkevidde på 47.556 personer. Modtagerne har været gode til at klikke sig videre, med en CTR på 2.64% mod benchmark på 1%. De har også været rigtig gode til at interagere, med en interaktionsrate på 6,05 % mod benchmark på 2%. Også bedre end 1. del af kampagnen. Prisen fin med en CPC på 3,07 kr mod benchmark på 3,75 kr. Lidt højere en del 1 af kampagnen. Oversigt - Kampagne Investering 8.832,33 kr Rækkevidde 47.556 pers. Klik til website 1787 Klikrate 2,64 % Pris pr. klik 3,07 kr Interaktionsrate 6,05 % Post reaktions 261 Post comments 62 Page shares 74 Page likes 44 Navn Navnesen

Billede og audience målgruppen har klaret sig bedst Navn Navnesen