Tilfredshedsundersøgelse

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Klar til håndtering af fritagelse af borgers fra Digital Post
Advertisements

Lovlig sagsbehandling
Dimensioner i refleksionsskabelon og introduktion til scoringer
Inddrag nu Kick-off møde
Integrated Children’s System
Samspil med den offentlige sektor er afgørende
Velkommen.
Velkommen.
Velkommen.
Inddrag nu kredsformandsmøde den 8 marts 2011
Fødevaresektorens begrebsmodel
Lovgivning og etik i forhold til unge og deres retsstilling
Bedste praksis i vandplanarbejdet Irene Wiborg Projektchef Det siger EU – Guideline nr. 8 om involvering.
Informationsmøde om ICS og DUBU Udvikling og implementering af DUBU -
Integrated Children’s System Ved Ditte Ehrenreich - Specialkonsulent i ICS Metodesekretariatet, Servicestyrelsen Intet er vanskeligere at påtage sig,
Har resultatbaseret styring en fremtid i den offentlige sektor?
Præsentation af ICS - Integrated Children’s System
E-læring på Virk.dk Præsentation på Myndighedsforum
UVA Præsentation UVA A A R H U S U N I V E R S I T E T Datakontoret Projektsekretariatet Velkommen  Disposition  Systemets kontekst og formål  Primære.
Roller og ansvar i forandringsnetværket
DUBU - organisatorisk implementering Gevinstrealisering
Miljøstyrelsens nye miljøportal
Velkommen til DUBU  Er vi friske? Har vi kaffe?
DUBU oplæg til Interessentanalyse Kommunikationsplan
Oplæg om DUKH og retssikkerhed for handicappede
PBJ Consult A/S – Mere end et systemhus HR i øjenhøjde
Velkommen.
Det nationale ICS og DUBU superbrugerseminar 13. november 2014 Hotel Nyborg Strand.
Arbejdsmiljøledelse – hvad er det? Oktober Formål Arbejde målrettet og systematisk på at sikre medarbejdernes sundhed, trivsel og arbejdsglæde.
Det nationale ICS og DUBU superbrugerseminar 13
»Vi åbner os for verden over nettet«
Det nationale ICS og DUBU superbrugerseminar 13
GRUPPEARBEJDE Opsamling for København 27 grupper (ca. 6 pers. i hver gruppe)
DUBU Superbrugerrollen
Velkommen Tak fordi I har valgt at deltage i denne session.
EASY-A set med usability-konsulentens briller 6. september 2007.
Visionerne for matrikulær infrastruktur KMSs oplæg til processen med at skabe en fælles vision for matrikulær infrastruktur 16. september 2003.
Seminar 6 – Arbejdsmiljøledelse
Tjørnegårdskolen og VUC Roskilde – Fællesskaber - ensomhed: Hvornår er man med i et fællesskab, og hvordan ser man, at nogen er ensom? – Fokus på fællesskab.
Korte (max. ½ time) ugentlige dialog møder i teamet/afdelingen. Stående omkring tavlen. Ledes af nærmeste daglige leder. Dialog omkring: Handlingsplanen.
SUPERBRUGERNETVÆRKSMØDE 2015 Formål: -At informerer om DUBU -At videndele -At styrke netværkene.
Gap! Forskelligt syn på sagsbehandlingen Andreas Jull Sørensen, sekretariatschef Det Centrale Handicapråd.
Afklaring af arbejdsevnen/ arbejdsprøvning
Oplæg om DUKH DH - Sønderborg 9. marts Dagens program:  Kort præsentation  Orientering om DUKH  Retssikkerhed  Hvad kan DUKH – opgaver  Henvendelse.
Kontakt mellem borgere med handicap og den kommunale forvaltning GAP-analyse af Det Centrale Handicapråd.
INDSATSTEORI I UNGNORD EKSEMPLER – UDFORDRINGER - FORDELE.
INDLEVELSE SKABER UDVIKLING Beskæftigelsesregion Syddanmark Budgetseminar Budgettering og dimensionering af indsatsen for de forsikrede ledige i 2010.
Underretningsstatistik. Antal per barn Hvem underretter?
KAB’s målsætningsprogram 2015 – en støtte til jeres lokale arbejde.
L IDT OM T ÅRNBY K OMMUNE borgere Socialdemokratisk Kommune Gammeldags Kommune på godt og ondt Styr på økonomien Få regler og retningslinjer.
Inddragelse af udsatte børn, unge og deres forældre i sager om frivillige og tvangsmæssige foranstaltninger efter servicelovens regler v/ ankechef Henrik.
Tværfaglig, tværorganisatorisk og tværsektoriel arbejde.
DUBU Superbrugerrollen
Handleplaner for Mad og måltider
Ved Arnfred Bjerg og Søren Knudsen
Fællesoffentlig digitaliseringsstrategi
Planlægning og forberedelse
Effektmåling - kvalitative målepunkter
Borgerservice og Biblioteker
Præsentation af Socialtilsyn Øst -orientering om årsrapport 2015 og evalueringen af lov om socialtilsyn Baggrund Socialtilsynets årsrapport skal fungere.
Fælles faglige Begreber - samarbejdet med it-leverandørerne
Nye digitale løsninger
Myndigheden på Virk Introsider og løsninger
DDKM – Den Danske Kvalitetsmodel
Myndigheden på Virk Introsider og løsninger
Hvad er Virk? Er det en portal? Er det en linksamling?
Adgang til egne data IT-Arkitekturrådet d It-Arkitekturrådet
Inddragelse af udsatte børn, unge og deres forældre i sager om frivillige og tvangsmæssige foranstaltninger efter servicelovens regler v/ ankechef Henrik.
Fælles faglige Begreber - samarbejdet med it-leverandørerne
Vurderingsramme for vagtplanlægning på sygehuse
Præsentationens transcript:

Tilfredshedsundersøgelse Gennemført oktober 2014

Hvordan oplever du den generelle tilfredshed med DUBU som sagsbehandlingsværktøj for hver af disse grupper? Øvrige brugere Superbrugere Ledelsen

På en skala fra 1-10

Hvordan oplever du, at DUBU bliver omtalt i det daglige blandt hver af disse grupper? Øvrige brugere Superbrugere Ledere

På en skala fra 1-10

Vil du anbefale DUBU til andre kommuner?

Tal fra 2012 - 2014 På en skala fra 1 – 10

I hvor høj grad anvender I DUBU Til registrering af alle sager og hændelser (aktiviteter) Til udarbejdelse af den børnefaglige undersøgelse Til automatisk at hente de udækkede behov fra den børnefaglige undersøgelse over i handleplanen Til udarbejdelse af handleplanen Til registrering af indsatser

Med det kendskab, du pt. har til DUBU, i hvilken grad oplever du nu, at DUBU hjælper kommunen til at opfylde de overordnede DUBU-mål? Mere systematik i sagsbehandlingen Integration af økonomiske og socialfaglige overvejelser Bedre matchning af behov og tilbud (ICS) Lette den administrative byrde for sagsbehandlerne Nemmere tværgående samarbejde mellem offentlige myndigheder Bedre ledelsesinformation til planlægning og styring af indsatsen

På en skala fra 1-10

Har du oplevet andre gevinster end førnævnte ifm Har du oplevet andre gevinster end førnævnte ifm. implementeringen af DUBU?

Eksempler på andre gevinster (ledere) Langt mere professionel sagsbehandling Mere ensartethed i sagsbehandlingen Det er utroligt let at søge i systemet, finde sager og aktuel information for alle- sagsbehandlere, ledere og administrative konsulenter. Det medfører en bedre borgerservice! Der er mulighed for at lave god ledelsesinformation, hvis data indtastes korrekt Bevidsthed om, hvor vi er i sagsprocessen

Eksempler på andre gevinster (Superbrugere) Bedre overholdelse af lovgivningen Indberetning til ankestyrelsen og statistik bliver nemmere. Systematik og en mere ensartet sagsbehandling Arbejdsopgaver og processer bliver synlige og revurderes. Nemmere overførelse af sager mellem kommunerne Fælles sprog og samarbejde på tværs af kommunerne

Hvordan befinder du dig i rollen som superbruger?

I hvilken grad oplever du, at du får den nødvendige ledelsesmæssige opbakning i din rolle som DUBU superbruger?

Ca. fordelt med 1/3 i hver kategori