Sådan kommer du i gang med Sociale medier Klaus Hall

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Målgrupper Målgruppe Hvem vil du ramme med jeres aktivitet på sociale medier? Hvad ved din målgruppe om jeres organisation? Hvilke tre nøglerelationer.
Advertisements

LinkedIn Intro.
SEO (Search Engine Optimization) - Hvordan bliver du mere synlig på nettet?
Din markedsføring på sociale medier
Mund-til-mund markedsføring
Sociale Medier Booster bundlinjen AF Bjarke Larsen.
Profilering af dig selv - vha de sociale medier
Blogger.com - lav din egen hjemmeside
Idrættens Hus torsdag 26. april 2012 Forbindelse: WWKkMA Password: OkuJ4F Idrætsforeninger og Facebook.
15 Promotion Oversigt Promotionformer (herunder reklame)
Af Andreas og Marlene. Spørgsmål. • Hvornår lavede i en internetshop? • Hvorfor valgte i at lave en internetshop? • Hvordan fik i lavet jeres hjemmeside.
Kommunikationsstrategi Scleroseforeningen
Fremtidens markedsføringsplatform
Sådan skaber du værdi som leder i din virksomhed
RAY-BAN Magic Pen. Kampagnen • Web prank – Indirekte markedsføring – Spredes viralt • Falsk produkt – På sigt skabe omtale om Ray-Ban • Web prank – Indirekte.
Online tilstedeværelse og Reputation Management. Agenda  Dit digitale fodaftryk  Søgemaskineoptimering  Online Reputation Management  Live eksempler.
Et af mine fortrukne medier Af: Hr. Skafte. Husets markedsføring • Nyheder • Kurser • Netværk • Job • Blogs • Foreninger • Jura • Gratis / Medlemskab.
Sociale Medier og Jobsøgning - Sælg dig selv på nettet.
Temamøde Succesfuld webshop og markedsføring Silkeborg Iværksættercenter 9. september 2010.
S O R - modellen Markedsførings- Stimuli (De fire P-er) Omverdenen
Page 1 GOVERNMENT /7/365. Program for ”government 2.0 – nytte eller hype?” Onsdag d. 6. april 2011, kl – :Velkommen ved Michael.
HVORFOR MARKEDSFØRING I SOCIALE MEDIER? Jean Paul 2øma Den
Research & Innovation Gruppe 2 Morten Tobias Gammelgaard Darlene Andreasen Nick Becker Damm David Pambuena Kristiansen.
Kap 25 Branding Kapitel 25.
Online markedsføring og e-handel Voxeværket – Uge21.
SOCIALE MEDIER LinkedIn Facebook Twitter Google+ Instagram Pinterest Vimeo.
 Intro  Historien – starten på det hele  Formålet  Hjernerne bag  Bomben bruges  Verden synker – Internettet stiger  På nettet kan vi alt  Effekter.
Web Analytics Wednesday Attribution Modeling i Google Analytics Dato:
LINKS Det er vigtig at sørge for at få andre hjemmesider til at linke.  Det skaber større popularitet. Ved sine link skal man IKKE skrive ”klik her”,
Facebook - forbud eller forhandling Parat til facebook i arbejdstiden? 3. November 2009 Abelone Glahn, journalist Kontakt: Strategisk kommunikation.
Natmus.dk. BETA – forever? Organisering Fra ”hjemmeside” til digital tilstedeværelse - Være synlige og ”findbare” på nettet - Møde brugerne og deres.
”Sociale medier i jobsøgningen”
De informationsvidenskabelige kompetencer og arbejdsmarkedet Leise Hein Voss Kommunikation og Sprog.
3F på Facebook Susanne Fasting - 3F. 3F på Facebook Om 3F Danmarks største fagforening Ca medlemmer Organiserer faglærte og ufaglærte arbejdere.
Strategi 2011 – x4 edsbjerg er et konsulenthus, der rådgiver og.
Overordnet mål POSITIV OMTALE ? ”Skal ikke ses om en erstatning til print coverage – men som et supplement” V. Nikolaj Skarbye.
Frivillighed og sociale medier Region Syddanmarks lokalkomiteer
Skab trafik Til din hjemmeside. Agenda 1. Er du online? 2. Hvorfor skal du være online? 3. Kommunikation på nettet Købt, ejet og tjent 4. Tre case virksomheder.
Online Reputation Management. Online Reputation Management (ORM) 4. Handling 1. Overvågning 2. Analyse 3. Strategi Brands Nøglepersoner Produkter Ydelser.
350 emneforløb med objekter Matematik4.-6. klasse Matematik7.-9. klasse Biologi7.-9. klasse.
FRA IDÉ TIL VIRKELIGHED
PORTFOLIO WORKSHOP PÅ KD 10. OKTOBER 2016 PERNILLE SKOV // CAKI & SINE JENSEN // FOLIO WEB CAKI.DK INSTAGRAM CAKI_KUNSTUDDANNELSERNE FACEBOOK CAKI KUNSTUDDANNELSERNE.
Din kreative online praksis! – del 2
SEO-workshop LOF.dk 24. mar. 2017
markedsføringsplaner
Kommunikation Kommunikationskanaler 2 Hjemmesider 3 Reklamer 4
Virksomhed og iværksættere
Hvem er vi?.
Ordbank på Islandsk og dansk – Venskaber (papir)
Markedsføring i søgemaskiner
Overvågning af ny forskning via nye indførsler i databaser
Seo opgave Fætter BR.
Markedsføringsøkonom Erhvervsakadamiet Sjælland Roskilde 2017
Fabrick Branding strategi med fokus på brand awareness og vejledning i brugen af de sociale medier.
Tværmedial Kommunikation 3 Sociale medier og social kapital, DMTK 3 Websites DMTK 6 forår 2017 Pillon - KU.
(Firmanavn) marketingplan
Simpel Markedsføring Af mindre virksomheder og projekter
Humanistisk Entrepreneurship 3 Forretningsmodellens mønstre A
Humanistisk Entrepreneurship 3 Forretningsmodellens mønstre A
1. kontaktmøde Velkommen til workshop om Kompetenceafklaring, CV og Netværk. Hils på hinanden, jeres networking starter nu
MCB opstartskursus Kom godt i gang & Få succes på nettet.
Når du allerede mestrer de vigtigste
#UNGKBH Oplæg om sociale medier.
Hvordan kommer vi ind ad døren?
Humanistisk Entrepreneurship 3 Forretningsmodellens mønstre A
Tilstedeværelsesundervisning
Workshop 1.
Gennemgang af rapporterne
Skabelon for billede til sociale medier
Præsentationens transcript:

Sådan kommer du i gang med Sociale medier Klaus Hall

Overvågning Annoncering Interaktion Væksthus Midtjylland

Bare fordi du nægter at lytte, betyder det jo ikke, at ingen taler om dig. - Klaus Hall Væksthus Midtjylland

Overvågning Hvad? Hvordan? Navn og binavne Google Brands Site: søgning Medarbejdere Bestyrelse Produkter Ydelser Osv. Hvordan? Google Site: søgning Alerts Socialmention Twitter Væksthus Midtjylland

Ingenting kommer af ingenting, undtagen lommeuld. - Storm P. Væksthus Midtjylland

Annoncering Hvorfor? Hvordan? Genererer leads Vælg kanal(er) Branding Salg Hvordan? Vælg kanal(er) Facebook LinkedIn Blogs/fora Væksthus Midtjylland

Overvågning Annoncering Væksthus Midtjylland

Stop Marketing Start Engaging - Scott Stratten Væksthus Midtjylland

Interaktion Hvorfor? Hvordan? Målbare mål Initier dialogen Femina modellen Facebook Sider LinkedIn grupper Twitter YouTube Blogs / fora Osv. Væksthus Midtjylland

Overvågning Annoncering Interaktion Væksthus Midtjylland

Tak for ordet Klaus Hall kh@vhmidtjylland.dk klaushall.com twitter.com/klaushall linkedin.com/in/klaushall Væksthus Midtjylland