Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Page 1 GOVERNMENT 2.0 24/7/365. Program for ”government 2.0 – nytte eller hype?” Onsdag d. 6. april 2011, kl. 13.30 – 15.30 13.30:Velkommen ved Michael.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Page 1 GOVERNMENT 2.0 24/7/365. Program for ”government 2.0 – nytte eller hype?” Onsdag d. 6. april 2011, kl. 13.30 – 15.30 13.30:Velkommen ved Michael."— Præsentationens transcript:

1 Page 1 GOVERNMENT 2.0 24/7/365

2 Program for ”government 2.0 – nytte eller hype?” Onsdag d. 6. april 2011, kl. 13.30 – 15.30 13.30:Velkommen ved Michael Holk Wätjen, Visma Sirius 13.40:Hvordan kan digital dialog med borgerne udnyttes i en offentlig myndighed? ved Susanne Bødker, Århus Universitet 14.00:Er Facebook lykken for offentlige myndigheder? ved Anna Ebbesen, Advice Digital 14.20:Det Europæiske Miljøagenturs erfaringer med government 2.0 ved Jan Juul Jensen, Informi GIS 14.40:Paneldebat 15.25:Afslutning ved Michael Holk Wätjen, Visma Sirius

3 Michael Holk Wätjen Salgschef Visma Sirius A/S Formand Digital Forvaltning udvalg, IT Branchen 20 års erfaring som sælger og forretningskonsulent michael.h.watjen@visma.com mhwaetjen.wordpress.com Page 3

4 Page 4

5 Hvilke kanaler skal vi bruge? http://www.campcon.com/r/rh_mb.p?p=85422 A: Facebook B: Twitter C: LinkedIn D: Online chat E: Smartphone applikation F: Blog G: Det offentlige skal slet ikke anvende sociale medier Eksempel: Send teksten ”VISMA D” til 1231, hvis du mener det offentlige bør anvende online chat. Page 5

6 Vi bruger Twitter Det er OK at tweete mens vi taler! Brug både #DD11 og #[spor-kode] @dit_twitternavn Følg sporene: #offsek, #borgericentrum, #tekogten, #vækst, #værkstedet, #denfri

7 Tre indlæg & paneldebat… Hvordan kan digital dialog med borgerne udnyttes i en offentlig myndighed? Susanne Bødker, Århus Universitet Er Facebook lykken for offentlige myndigheder? Anna Ebbesen, Advice Digital Det Europæiske Miljøagenturs erfaringer med government 2.0 Jan Juul Jensen, Informi GIS Page 7

8 Debat… Page 8

9 Page 9

10 Page 10

11 Page 11

12 Skal vi have national helpdesk? Page 12 National helpdesk til at supportere brugere og fjerne barrierer for brug af Government 2.0

13 Hvad kan Folketinget gøre? Page 13

14 Hvilke kanaler skal vi bruge? http://www.campcon.com/r/rh_mb.p?p=85422 A: Facebook B: Twitter C: LinkedIn D: Online chat E: Smartphone applikation F: Blog G: Det offentlige skal slet ikke anvende sociale medier Eksempel: Send teksten ”VISMA D” til 1231, hvis du mener det offentlige bør anvende online chat. Page 14

15 Page 15

16 Kontaktinformation… michael.h.watjen@visma.com www.visma.com mhwaetjen.wordpress.com Twitter: mhwaetjen Page 16

17 Page 17


Download ppt "Page 1 GOVERNMENT 2.0 24/7/365. Program for ”government 2.0 – nytte eller hype?” Onsdag d. 6. april 2011, kl. 13.30 – 15.30 13.30:Velkommen ved Michael."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google