Modul 1 Rød løber (C).

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Ideudvikling Anni Stavnskær Pedersen & Ann-Merete Iversen.
Advertisements

Modul 3C Ideudvikling med anvendelse af principper som stimuli.
Hvordan bliver vi fri for hverdagens forstyrrelser?
Hvordan bliver vi fri for hverdagens forstyrrelser?
Hvordan bliver vi fri for hverdagens forstyrrelser?
Careerhub Den Kreative Platform 28/ v/Jonna Langeland Christensen
Modul 3B Ideudvikling med personanalogi + billed stimuli + ord stimuli.
Modul 1 (B) Rød løber Tid: 30 minutter. Spilleregler for dagen.
Modul 1 Rød løber (A). Spilleregler for dagen Ingen pauser Byrge, C. & Hansen, S. (2009). The creative platform: A new paradigm for teaching creativity,
Hvordan bliver vi fri for hverdagens forstyrrelser?
Careerhub Den Kreative Platform 28/ v/Jonna Langeland Christensen
Workshop Sund By Netværket
Modul 3D Ideudvikling med udfordringer som stimuli.
Modul 4A Ideudvikling 2&2 alene med en bunke blandede stimulikort (Spillet)
Modul 1 Rød løber (E). Spilleregler for dagen Ingen pauser Byrge, C. & Hansen, S. (2009). The creative platform: A new paradigm for teaching creativity,
 Program for kurset Lektion 1 Hjemmearbejde Lektion 2
Modul 1 Rød løber (D). Spilleregler for dagen Ingen pauser Byrge, C. & Hansen, S. (2009). The creative platform: A new paradigm for teaching creativity,
Værktøj 3: Personlige og kollektive strategier Vi forebygger stress sammen.
Den Kreative Platform og Idefasen Træning af ideudvikling.
Creative Platform Learning Emne: DEMOKRATI. 22. JA – Vi har lavet en fejl (med kategori og klap) 1.Find sammen to & to med en der har samme sportsinteresser.
Cooperative Learning in English Hillerød, Vejle og Aalborg Helle Kirstine Petersen.
GoMINIsite – og få en ny og bedre hjemmeside på minutter 0.
Hold balancen med et stærkt og velfungerende familieliv Workshop Balancekonference, Region Syddanmark, August 2010 Lisbeth Fruensgaard.
MOTIVATION OG VEDVARENDE VANER. HVORFOR GØR VI IKKE DET VI ”BURDE” GØRE?
Rundt om stress Et dialogværktøj til hospitalspersonale Hvidovre Hospital Ledende lægesekretær Mie Kroll Udviklingskonsulent Pernille Scheuer.
Hvordan laver jeg en pude efter mit hoved? Følg denne enkle vejledning, så er du godt på vej.
Hvem er vi? 136 elever 16 lejligheder med hver sin kontaktlærer Almen med fokus på boglige fag, gymnastik og valgfag Omstillingsparate kolleger Vi insisterer.
Det gode interview På jagt efter ny viden – altså noget, som du IKKE ved i forvejen…
Jeres produkt er i eksamenslokalet Din præsentation skal gemmes på j-drev + usb/papirudgave som ekstra sikkerhed Eksamenstiden er 30 minutter,
Modul 2.
Fordybelse i et projekt
Sammen vil vi lære En uddannelse handler om at blive klogere og dygtige, så I bliver parate til jeres drømmejob. Forestil jer, at vores klasse er verdens.
Igangsættelse af tankeprocesser – at finde mulige sager
Dagens program Vi skal tale om: Hvornår og hvordan du træffer valg?
Ordbank på Islandsk og dansk – Venskaber (papir)
Ordbank på Islandsk og dansk – Dyreliv og natur (sten)
Du ser to billeder. Du skal beskrive forbindelsen mellem de to billeder med 6 sætninger. Brug naturfaglige ord i sætningerne. Regler: Første billede er.
Velkommen Robusthed basiskursus
Notatteknik.
Organisering af procesarbejde
Ordbank på Islandsk og dansk – Årstider/efterår (træ)
Ordbank på Islandsk og dansk – Højtider (Kul og kridt)
Og valg i det hele taget... Lær HVAD-modellen at kende.
Historien om Ib Madsen er skrevet af: Mette Eike Neerlin
Flerfagligt Forløb 2 Klasse: Fag:.
Det Kreative Gruppearbejde (Standard du kan anvende til dine elevers gruppearbejde) Jonna Langeland & Søren Hansen, Aalborg universitet Find flere materialer.
Stresshåndteringsgruppe
Fortæl om påkørsel.
Innovationsforløb Modul 3 ©
Styrk foreningen Fællesskab og samarbejde
Forløb: Unge identitet, socialisering og sociale medier
Karl Henrik Flyums model
SIKKERHED ONLINE.
Om et øjeblik kommer du ind i en magisk verden...
Velkommen.
1½ times arbejde i gruppen
Hvad er meningen med dit liv?
Velkommen til 2. og 3. Introdag Copenhagen Loud Festival
Igangsættelse af tankeprocesser – at formulere spørgsmål i forbindelse med flerfaglige projekter 7-trinsmodellen Karl Henrik Flyums model.
Hvordan vi taler sammen Giraf & Ulve sprog
CAMILLAS HISTORIE Dilemmaøvelse.
Hvordan opnår vi bedre kommunikation og dermed trivsel?
Hvordan vi taler sammen Giraf & Ulve sprog
Skal hun sige til Emma, at hun bliver ked af det
Sundhed og velvære.
Flerfagligt Forløb 2 Klasse: Fag:.
Organisatorisk Implementering af Machine Learning
Mini-innovationsforløb Elevcamp
Overvej spørgsmålet. Interview en makker.
Præsentationens transcript:

Modul 1 Rød løber (C)

Spilleregler for dagen

Ingen pauser Du må gerne “melde dig momentant ud” - bare du melder dig ind igen Byrge, C. & Hansen, S. (2009). The creative platform: A new paradigm for teaching creativity, Problems of Education in the 21st Century, 18, 33-50

Forlad rummet alene hvis du skal på toilettet, ryge eller lign. hvis du bliver træt i hovedet eller af anden grund har brug for en pause TAG ALDRIG ANDRE MED DIG VÆK Byrge, C. & Hansen, S. (2009). The creative platform: A new paradigm for teaching creativity, Problems of Education in the 21st Century, 18, 33-50

Telefoner og ure Er de største barrierer for din kreativitet Og en barriere for dine kollegers kreativitet Byrge, C. & Hansen, S. (2009). The creative platform: A new paradigm for teaching creativity, Problems of Education in the 21st Century, 18, 33-50

Spørgsmålsvæg Skriv dine spørgsmål ned og hæng dem på spørgsmålsvæggen. Byrge, C. & Hansen, S. (2009). The creative platform: A new paradigm for teaching creativity, Problems of Education in the 21st Century, 18, 33-50

Det er en ny måde at arbejde på Følg med og få en oplevelse Du vil lave mange fejl - det er meningen Byrge, C. & Hansen, S. (2009). The creative platform: A new paradigm for teaching creativity, Problems of Education in the 21st Century, 18, 33-50

Billede der vises mens du laver 3D cases Anvend kort 6,7,8 før næste slide vises

3D CASE: Favorite TV-character    Find sammen med en der har samme trøje på som dig selv Luk øjnene Tænk på en TV-karakter (nyhedsoplæser, filmstjerne etc.), som på en eller anden måde er unikt for dig  Åbn øjnene  Fortæl hinanden om jeres TV-karakter på 1/2 min.  Den, der har de største sko starter  Båt efter 1/2 minut ,så bytter de Efter øvelsen tager alle malertapen bag på stolen og skriver titlen på deres TV-karakter, som klisters på brystet som navneskilt

3D CASE: 1000 ord på et minut Samme makker Den højeste af jer er kategori-coach Den knap så høje af jer skal nå at sige 1000 ord på et minut Hver gang den knap så høje går lidt i stå, skal den højeste give en kategori, så det bliver lettere at fortsætte ordstrømmen Demonstrer Byt så den anden bliver kategori-coach

3D CASE: Få tankerne ned på paper Dette er en individuel øvelse I skal bruge pen og papir Skriv det du tænker ned på paper Et papir pr. tanke Bliv ved med at skrive jeres tanker ned uendeligt Hvis I ikke tænker noget, så skriv “jeg tænker ikke noget” Demonstrer Øvelsen varer 2 minutter

Sæt jer ned