One Friday Morning.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Nyt dias Power point er bygget op af dias, du tilføjer dias ved at trykke på nyt dias på startsiden.
Advertisements

Animation - en bevægelse der fortæller. “People think of animation only doing things where people are dancing around and doing a lot of histrionics, but.
Matematikfilm - en forklaring! Et lommefilmprojekt.
Frivillighed. Det handler om at give Samarbejde Være sammen med nye mennekser Lave frivilligt arbejde.
Stopmotion film Monsteret der ønskede sig en ven til jul.
STOP-MOTION-CYKEL-FILM
Hvad er mediefag? Et nyt fag. Mediefag er: 1. Visuelle og auditive medier 2. Teoretisk arbejde 3. Praktisk arbejde.
Værktøj 3: Personlige og kollektive strategier Vi forebygger stress sammen.
Dokumentation med mobilen i dansk - sæt komma med mobilen.
GENRER: KORT- OG NOVELLEFILM, ARTIKLER, TRYKTE- OG TV-REKLAMER LÆRINGSMÅL: OPLEVE OG FORSTÅ KORT- OG NOVELLEFILM MED ET DANSKFAGLIGT FOKUS. ANALYSERER.
Webinar 1 i fase 2 Tema: Differentiering – med særligt fokus på kortlægning af elevernes forudsætninger Indhold: 1)Hvad er et webinar? 2)Forud for selve.
Arbejdsmiljø i vandløbene Problemer og løsninger v/ Tine Eggertsen, HedeDanmark Natur og Vand.
SOFTWARE EVALUERING. HVORDAN KAN MAN EVALUERE PÅ SIT SPIL? Kvalitative metoder Kvantitative metoder Observation Data opsamling.
Forældremøde om motorik og sprog. PROGRAM Velkommen Sammenhængen mellem motorik og sprog Cafésamtaler Fælles afrunding.
IT understøttelse af tidlig opsporing Jacob Fisker, Konsulent i Digitalisering, Magistratsafdelingen for Sundhed & Omsorg, Aarhus Kommune.
Et samarbejde mellem: BAT Kartellet | Bygherreforeningen | Dansk Byggeri | Danske Arkitektvirksomheder | DI Byggematerialer | Foreningen af Rådgivende.
Anders Anders er 42 år, uddannet IT-ingeniør, i dag selvstændig erhvervsdrivende med et firma i udvikling. Han er gift og har 3 mindreårige børn, hans.
Udarbejdelse af spilleregler for god omgangstone og håndtering af konflikter 1. møde Anbefalet varighed: 2 – 2½ timer.
Opfølgning på sidste møde. Informationer om nye versioner Mails med datoer for fremtidige versioner af Epos HR og Epos Rekruttering samt info om større/væsentlige.
At føre logbog Ida Marie Rasmussen 2016.
Dialogforum - Engrosmodel
Lektion 7 Formål med denne lektion er at arbejde videre med klassekulturen, følge op på surveyen og at afrunde lektionsforløbet i Netwerk. Alle rettigheder.
Landsdækkende virksomhedskampagne
Læring gennem registrering og indberetning
Klargøring af præsentation og formidling Formidling/ messe Evaluering
Tre lags arkitektur hardware i systemer
(s. 1) De projekterende og udførende sammen med bygherren gennemgår grundigt og udfordrer projektet i overgangen fra projektering til udførelse. Ved projektoptimering.
Organisationsgruppen’s formål
Portfolioprojekt i 1b, NAG
Læseløft Syd Samarbejde mellem faglærer ved industriel produktion og mekanik og læsevejleder Aktionslæringsforløb KEND DIT VÆRKTØJ.
Portfolio IT B.
Usecase-Manual-går arbejdsgange igennem
Ungdomsbyen i samarbejde med Benedicte Kommunikation
ÅRHUS AFDELING.
BADMINTON.
Adfærd på læssebagsmæk
Flerfagligt Forløb 2 Klasse: Fag:.
Monsteret der ønskede sig en ven til jul
Fortæl om påkørsel.
”Motivation er ikke bare noget man har eller ikke har”
- Fokus på hvordan vi sammen kan styrke løsningen af kerneopgaven.
Netværksmøder - Drejebog
Innovationsforløb Modul 3 ©
1. dag - Modul 1A Velkomst og præsentation Indflydelse og interessevaretagelse Frokost (kl ) Områdeopdeling kommunal / privat Overraskelse (kl )
Vejledning i validering
Truck og elhest.
Postmaskinoperatøruddannelse
Sådan bruger du præsentationen
Intern Surveyor Uddannelse i Psykiatrien
PÆDAGOGISK ASSISTENT UDD. 27/
Få succes med jeres næste projekt Et udviklings-forløb med DGI og DIF
Interne survey som ledelsesværktøj
Dialogspil om lærerarbejdsliv
Innovation i humanistiske fag
Der tages udgangspunkt i trekantens 4 hovedtemaer.
Kursus for personer med demens og pårørende
Elevtrivsel Gymnasier og VUC'er 2018
Fald og snublen Transport.
Sundhed og velvære.
Værktøj 6: Omgangstone og kollegialitet
Flerfagligt Forløb 2 Klasse: Fag:.
Værktøj 10: Forandringer og stress - Individet
Værktøj 4: Aktiverende APV
Værktøj 7: Det gode personalemøde og arbejdspladskulturen
Undervisning i det der er anderledes end nu August 2019 via video
Introduktion til Guldborgsundmodellen
Idegenererings-øvelse
MIKRO-PROJEKTMODELLEN
En tryg start i vuggestue – samtaleværktøj til opstartsdialog
Præsentationens transcript:

One Friday Morning

Novelle omsætte til analyse og model/film

Hvordan forandres novellen til film/model

Arbejde med Storyboard / Modeller / Virkemidler Andre tænkemåder Datoer: Indhold Husk: 21/04 Præsentation af opgaven – Mål, forventninger Præsentationsmuligheder – Video/modeller Storyboard/Klipning/Opstart/virkemidler/landskab/ figurer/mennesker 24/04 Arbejde med Storyboard / Modeller / Virkemidler Andre tænkemåder Kamera/Mobil/kabler osv. 26/04 Optagelser / Klipning / lyd og færdiggørelse Evt. modeller gøres færdige 01/05 Færdiggørelse - Klar til fremvisning (skal det være i større lokale :-)   Evaluering - opsamling i gruppen - afleveres og fælles opsamling:

Præsentation af opgaven: Sara

Hvordan starter I? Sæt jer sammen og find en ”måde” I vil løse opgaven på:

Lav et storyboard af jeres idéer

Storyboard – Hvordan ellers: https://www.studiobinder.com/blog/top-10-storyboard-software-of- 2016-free-storyboard-templates/

Start med Post-it Storyboard – få idéer og overfør jeres endelige idé til endeligt storyboard

Videooptagelser Lav en stop motion film Brug din mobil / Kamera https://www.youtube.com/results?search_query=stop+motion+paper Lav en stop motion film Brug din mobil / Kamera Husk lyd er vigtigt Brug lyden rigtigt Hold kamera STILLE https://www.youtube.com/watch?v=Y7CbrLUfxUM

Lav en Stopmotionfilm http://www.youtube.com/watch?v=ARqIhAVeTV4

Find ord og personer til at deltage i jeres film Find tema til jeres film Find ord og personer til at deltage i jeres film

Brug værktøjet WeVideo Check : http://www.wevideo.com/

Hvordan starter I nu? Novellen er læst grundigt Hvad er det vigtige/indholdet/temaet/budskabet Hvordan kan I præsentere det bedst Opstart af storyboard – lav storyboard færdigt i dag Hvordan vil I lave jeres historie/film efterfølgende Hvad har I brug for af materialer/rekvisitter/personer osv… Opstart af foto – optagelser Redigering af film og ændringer Klargøring til præsentation/fremvisning Evaluering og opfølgning

Evaluering / og opfølgning Hvordan kunne opgaven været grebet an på én anden måde Hvis I skulle gøre det igen, hvordan vil I så gøre det?  osv...  Hvordan kan man forestille sig opgaven løst anderledes -Podcast, hørespil, drama, storytelling, animation story osv.... Giv 3 idéer til at gøre opgaven bedre næste gang