WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter Gruppe 6: Nora Henriksen, Frederik Arend, Christian Fennert & Josephine Errebo.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
-En lærerig arena for alle aldre
Advertisements

Producentmarkedet (B-t-B) Kapitel 26
HHX - Lene Baake Afsætning 2012.
Analyse for Ældre Sagen: Anvendelse af nye teknologiske kommunikationsmidler Rapport Oktober 2008.
Praktisk segmentering
9 Købsadfærd på konsumentmarkedet
”Den personlige hjemmeside som fænomen” Oplæg til ”Medier og kommunikation” Flemming Skall 5. September 2005.
Visions oplæg Socialt samvær Knud/ Birger Opsparing
Online annoncer og bannerreklamer
Iværksætteri: Af Thomas Buhelt..
14 Distribution Oversigt Opgaver i distributionskæden
8 Segmentering og målgruppevalg
AnnArt.com Af: Rasmus Steen, Sol Viksjø, Claus Lundgren Rasmussen, Sine Johnsby, Bjarne Ravn og Bjørn Toft Madsen.
Købsadfærd Købstyper.
Boligselskabernes Landsforening – Danmarkspanel - Januar A&B ANALYSEs Danmarkspanel - Boligselskabernes Landsforening - Januar 2010.
Bipolar affektiv sindslidelse
6 Segmentering og målgruppevalg i internationalt perspektiv
4K-pårørendegruppe Lyngby-Taarbæk, Gladsaxe, Gentofte, Rudersdal
9 steps på vejen – frem til i dag?. Siden 2010 = 6 årlige kalendere på 5 regioner. Del af kommunikationsstrategien = se på, om det er en bedre løsning?
Projekt måleredskaber
 Af: Sofia Bode og Mette Helmert.  Ikke alle varer egner sig til e-handel  Kunden kan ikke røre fysisk ved produktet  Kunderne forventer en lavere.
O-service - Nye muligheder Alle slags arrangementer ind. Bedre visning og sortering af kalender. Tilmelding af ikke-DOF medlemmer. Betalingsmetoder og.
Præsentation til eksamen i ERHVERVSCASE
I DE & K ONCEPT Hvorfor biograf Ideen med vores biograf.
- EN TILVALGSMULIGHED FOR DATALOGISTUDERENDE
Kommunikation/IT – Thor Madsen 1.1 RTG
Attention Banner, farvesammensætning (store kontraster) ”Friskere, stoltere og gladere -kom i gang med træningen allerede i dag” Interest Tag vores Kom-i-gang-test!
STJERNEN FORMÅL SITUATION MÅL TREND RESSOURCER TRADITION.
Opgave Virksomhed d. 2. oktober 2007 Second Life Lavet af Mia, Inge, Christina og Pernille.
Konceptualisering af forretningsmodellen
Martin Klitskov, Niclas Kønig, Frederik Thomsen og Rikke Nors
Forretningsmodeller Ulrik Blom
 Af: Sofia Bode og Mette Helmert.  Ikke alle varer egner sig til e-handel  Kunden kan ikke røre fysisk ved produktet  Kunderne forventer en lavere.
Reklame & Markedsføring
Præsentation Improve your business. Strategi At være en af de førende partnere af Microsoft Dynamics løsninger At specialisere os i logistik, produktion,
Agenda Agenda Introduktion Målgruppe WPS Gennemgang af Application
Informationssamfundet Dansk Statistisk Forening 30. maj 2005.
Senior, Sundhed og Samvær
Profilfag Julemarked Helt på plads med samarbejdsbutikker
Lyngby storcenter LSC har de seneste par år set en negativ udvikling på markedet. Hvordan kan de formå, at ændre denne udvikling til noget positivt?       Hvem.
Studenterforeningen ”Et hus for unge studerende”.
8 Segmentering og målgruppevalg
9 Købsadfærd på producentmarkedet
Senior Festival Hvor ord svigter, ”taler musikken” Udarbejdet af: Peter, Younas, Katarina og Nina.
Segmentering.
Tommy Engedal Kronborg
Uddrag af kendskabsanalysen 2014 CLEVER A/S. Q8. Hvis du skulle købe en elbil i morgen, hvad ville så være dine stærkeste argumenter for at vælge en elbil?
Repetition af sidste gang: Usability og brugerundersøgelse
1 Målgruppeanalyse ITU forår 2011 Paul R. Metelmann.
Brønderslev Kommune Projekt Samvær.
Louis Vuitton i Tyskland Analyse af de eksterne forhold i den tyske branche for luksusgoder Gruppe 4 MAK Nora Henriksen, Christian Madsen, Kasper Petersen,
Frivilligmesse FrivilligtSocialtArbejde Lov om social service § 18. Kommunalbestyrelsen skal samarbejde med frivillige organisationer § 18. Kommunalbestyrelsen.
Spørgekit 2 Rådighedsbeløb / bolistøtte. 4. Hvor meget er det acceptabelt at reducerer enlige forsørgere på kontanthjælps rådighedsbeløb, for at øge incitamentet.
Deltagerne i undersøgelsen. Deltagernes køn? Læsevejledning: Figuren viser, at 52,5% af deltagerne er kvinder (n=1.103) Side 2.
Kommunikationsmodeller Gruppe 6: Frederik Arend Sørensen, Christian Fennert, Josepine Errebo, Nora Henriksen.
Gruppe 6: Bryllups Case Frederik Arend Sørensen, Christian Fennert, Josephine Errebo, Nora Henriksen.
Kap Målgrupper Spørgsmål: Hvad er konsument-enheden? Svar: Alle der har teknisk og fysisk mulighed for at bruge produktet.
Målgrupper og segmentering
Købsadfærd afsætning.
Mens Bag Produkt, pris og distribution af nyt produkt
Udarbejdet af Stine H, Simone L, Daniel P og Daniel H
Agenda Præsentation af SWOT Afslutning
Kunder og kommunikation
Markedsanalyse for LSC
Faciliteter og Aktiviteter ORGANISERET UORGANISERET
Kforum Annoncørinfo 2018.
Humanistisk Entrepreneurship 2 Forretningsmodellæredet Business Model Canvas Kreative grupper Pillon - KU.
Bæredygtige indkøb i Gladsaxe Kommune
Danmarkspanel uge
Interkulturel erhvervskommunikation ikek 6 Markedskommunikation Segmentering, målgruppevalg og positionering KUA 2011 Any customer can have a car painted.
Præsentationens transcript:

WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter Gruppe 6: Nora Henriksen, Frederik Arend, Christian Fennert & Josephine Errebo

Oversigt ¬ Virskomhedsbeskrivelse - Business Model Canvas ¬ Fremgangsmåde ¬ Definition af markedet ¬ Købsadfærd - 7 O’s - Value Proposition Design - Empathy Map ¬ Segmentering ¬ Kundeprofil ¬ Præsentation af hjemmeside ¬ Konklusion ¬ Kildeliste WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter

Virksomhedsbeskrivelse WALK & TALK – Lyngby stavgangscenter ¬Eksisterende virksomhed ¬Beliggende i Lyngby ¬2 ejere af centret ¬3 fysioterapeuter – der lejer sig ind ¬1 studentermedhjælper ¬300 medlemmer ¬Tilbyder stavgangshold og vejledning ¬Vi ønsker: – Hjemmeside – Webshop WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter

Business Model Canvas WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter

Fremgangsmåde WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter ¬ Field research – Spørgeskemaer ¬ Disk research – Danmarks statistik – Folkepension

Definition af markedet Outdoor sport ¬ Salg af udstyr Træningscenter ¬ Salg af medlemskab WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter

7 O’s Occupants (hvem køber) B2C Mænd/kvinder 50 – 80 år Bred uddannelse Lyngby Taarbæk kommune Objects (hvad køber de) Stave Køb af holdtræning Service Køb af medlemskab Objectives (Hvorfor køber de) Socialt samvær Sundheds aspekt Trænings aspekt Organization (Hvem deltager i beslutningsprocessen) Initiativtager – En tager sin ven med Influent – familie og venner Disponent, konsument, beslutningstager – en selv Operation (hvordan køber de) Variationssøgende adfærd Informationssøgning Vurdering af alternativer Occassions (hvornår køber de) Primært foråret og sommer Outlets (hvor køber de) Primært i butikkerne (personligt salg) E-handel WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter

Value Proposition Design WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter

Empathy Map WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter

Købsadfærd WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter ¬ Køber for at være aktiv ¬ Bange for at komme til skade ¬ Vil have let adgang til at købe ¬ Vil have noget for pengene ¬ Social aspekt

Segmentering – kriterier WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter

Matrix - Outdoor WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter

Matrix - Træningscenter WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter

Kundeprofil Outdoor segment 7: ¬ Det er primært folk i alderen over 50 år, der jævnlig handler på internettet og har en årlig indkomst over kr. Det er primært folk der har interesse i outdoor sport. Træningscenter segment 7: ¬ Primært kvinder i alderen år. Oftest kvinder med dårligt helbred, som ikke er i fitness eller anden træningsform. Det er primært enlige der har et større behov for at være sociale og få talt med andre jævnaldrende. De har oftest en sygebaggrund og i denne forbindelse kan vi hjælpe dem. (tilknytning til fys ) WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter

Præsentation af hjemmeside WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter

Præsentation af hjemmeside WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter

Præsentation af hjemmeside WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter

Præsentation af hjemmeside WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter

Præsentation af hjemmeside WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter

Præsentation af hjemmeside WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter

Præsentation af hjemmeside WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter

Præsentation af hjemmeside WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter

Præsentation af hjemmeside WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter

Præsentation af hjemmeside WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter

Præsentation af hjemmeside WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter

Præsentation af hjemmeside WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter

Konklusion WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter ¬Multimedie designerne har afspejlet vores målgruppe godt ¬God kommunikationsproces ¬Anvendelse af det lærte fungerede fornuftigt

Kildeliste WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter ¬ It- anvendelse i befolkningen 2014,Danmarks Statistik,( ¬ Folkepension 2015, Borgerservice, 2. november 2015 ( c34e6-1a8d d15-85e10a75319e) c34e6-1a8d d15-85e10a75319e ¬ Minerva modellens 5 segmenter, studieportalen, 31. oktober 2015( modellen/gallup-kompas) ¬ Powerpoint: Buying behaviour B2C, segmentering og målgruppevalg ¬ Stavgang-få inspiration og tips, Gigtforeningen, 6. oktober ( traening/motionsformer/stavgang/) traening/motionsformer/stavgang/ ¬ Unknown (2013), ”Business Communication 2013”. BusCom-Service, Copenhagen.

WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter Din sundhed i vore hænder