Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
1
9 Købsadfærd på producentmarkedet
Oversigt Købstyper Beslutningsproces på producentmarkedet Valgkriterier på de tre markeder Faktorer der påvirker købsadfærden Transaktions- og relationsmarkedsføring 9 Købsadfærd på producentmarkedet
2
Købstyper på producentmarkedet
Nykøb Modificeret genkøb Rutinekøb 9 Købsadfærd på producentmarkedet
3
Producentmarkedets købsbeslutningsproces Buy grid-modellen
Købsadfærd på producentmarkedet
4
Valgkriterier på de tre markeder
Købsadfærd på producentmarkedet
5
Code of conduct Code of conduct er betegnelsen for de principper, standarder eller regler, der styrer beslutninger, procedurer og systemer i en organisation at tage et socialt ansvar over for virksomhedens med henblik på omgivelser. Købsadfærd på producentmarkedet
6
Eksempler på valgkriterier på mellemhandlermarkedet
Købsadfærd på producentmarkedet
7
Faktorer der påvirker købsadfærden
Købsadfærd på producentmarkedet
8
Købscenteret personer eller grupper i virksomheden, der har indflydelse på eller er involveret i købet af et produkt i en virksomhed Købsadfærd på producentmarkedet
9
Transaktionsmarkedsføring
Fokus på selve transaktionen eller handlen Ingen længerevarende forbindelser til sælger Købsadfærd på producentmarkedet
10
Relationsmarkedsføring
Håkanssons interaktionsmodel Købsadfærd på producentmarkedet
Lignende præsentationer
© 2023 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.