Kursus Kontor Event Erhverv Gruppe Netværk er en investering der skal fremme virksomhedens udvikling og drift FORBINDELSE Personlig Netværk Erhvervsrelateret.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
C4 i Hillerød Handel Turisme, kultur, sport Uddannelse Erhverv C4 Sammen er vi stærkere! C4 er en medlemsbaseret paraplyorganisation, der samler Hillerøds.
Advertisements

Værktøj 3: Personlige og kollektive strategier Vi forebygger stress sammen.
Hold gejsten - det motiverende frivilligmiljø. Hvad skaber motivation for en aktivitet/opgave? En oplevet følelse af;  Kontrol og forudsigelighed  Indflydelse.
Ledelsesnetværk, områdestruktur og selvejende institutioner Samarbejds- modeller - der har vist sig at fungere i praksis.
Anvendt markedsføring Begrebet markedsføring var det første nye begreb I stødte på i faget for snart to år siden. Nu skal vi arbejde med den praktiske.
Systemisk samtaleteknik og håndslag Ilulissat den 11. februar 2016 Jakob Munk Jensen Danmarks Lærerforening Organisationsuddannelsen – modul 11.
MEDARBEJDERAFKLARING. EJER - MEDARBEJDERAFKLARING 2... Hvad er mit job? Hvordan klarer jeg mig? Er nogen interesseret? Hvordan klarer min enhed sig? Hvor.
Udfordringer i ledelse på tværs Nysgerrig – udfordrende – fræk Tør DU udfordre dig selv?
1 Visioner, projekter og penge SKIVE KOMMUNE 2 To typer projekter 1. Procesprojekter -Skive Kommunes Visionsproces -Lokalpark -DI´s værdiforløb/visionsproces.
Frivillige og deltagere frem for frivillige og flygtninge.
Fra netværk til praksisfællesskab Dansk Naturvidenskabsformidlings konference d. 7. november 2007 Oplæg v/ Anders Buch, DTU & IDA.
Vejledningsstrategier Vejledningens strategiske udgangspunkt og vejledningens faser Thomas Kjærgaard
Innovationstjek v/ Henrik Blach Innovationsagenterne.
Forældre er en aktiv ressource i inklusionsopgaven i børnehuse og skoler.
Februar 2011 Klimaråd - Grøn vækst Image size: 7,94 cm x 25,4 cm Grøn vækst Energi og bæredygtighed Buisiness og arbejdspladser Alternative title slide.
Fakta om skilsmisse Ca. 1/3 af alle danske børn oplever, at deres mor og far går fra hinanden, inden de bliver 18 år Der er pt. ca delebørn i.
Udfold talenterne! - og vind ekstra ressourcer Et dialogværktøj til ledelsesgruppen.
Vinter. Sæson evaluering Hvad var jeg god til? (regnvejr) Hvad var jeg ikke god til? (overhalinger) Hvordan var samarbejdet med team/forhandler/importør?
Samtalen Fokus på handleplan og delmål. Indhold Indledning Nysgerrighed Positionering Styrkelse af motivation Gennem samtalen Som mål Arbejde med tro.
Virksomhed: SedumEksperten Præsentation af: Kåre Noer I faget: Speciale LA
SPS = specialpædagogisk støtte (Kilde.
Hvem er jeg? Indlægsholderen præsenterer sig selv og kører bordet rundt.
MED-skabelse som en styrkelse af samarbejdet
Dialogforum - Engrosmodel
Høje-Taastrup Kommune er kendt for sine stærke lokalsamfund, hvor det er attraktivt at være frivillig, og hvor borgerne er aktivt engagerede, har indflydelse.
Hvordan ved MUS? Anvend uddybende redskaber i RMUK og e. dok FØR
THY Business Breakfast.
DUBU Superbrugerrollen
Mine spilområder Faglig og kompetencemæssig koordination og synergi
Arbejdsmiljø og ledelse går hånd i hånd
FRONTERNE (Til citatet) Mener du stadig det?.
Kursus for nye efterskolelærere
Forældrenetværk Hvad – hvordan – hvilke emner
Oplæg på Det Centrale Handicapråds årsmøde 2017
Nadver, Bøn og tak, S1 Bøn og tak
Bilag 1. Forandringsteori for projekt FVU fra A til Z
Ledelse i fremtiden … Betyder ikke vi skal kaste fortiden over bord
Faglig ”rejse” til Rioja (Nordspanien)
Trivsel og værdier - i skoletasken
Og valg i det hele taget... Lær HVAD-modellen at kende.
Dit samarbejde med Center for Socialpædagogik og Psykiatri Oplysning om Tæt på Familien i CSP – udarbejdet i samråd med ForældrePanelet i CSP november.
Historien om Ib Madsen er skrevet af: Mette Eike Neerlin
(Firmanavn) forretningsplan
Samarbejdet mellem UU, Studievalg og eVejledning
Walt Disneys kreativitetsmodel
Netværksmøder - Drejebog
Formål: Investeringer i Startups og etablerede virksomheder på vej…
Styrk foreningen Fællesskab og samarbejde
1. kontaktmøde Velkommen til workshop om Kompetenceafklaring, CV og Netværk. Hils på hinanden, jeres networking starter nu
SUCCES MED SALG 1.
Et virtuelt community er et socialt fællesskab bestående af:
Hvor stort er din virksomheds uudnyttede salgspotentiale?
Medarbejderaktier TDC
Styrker dit salg NETVÆRK Open AdExchange er en del af
Velkommen.
Få succes med jeres næste projekt Et udviklings-forløb med DGI og DIF
MUNDTLIG FREMSTILLING
Unge med angst set fra et vejlederperspektiv
Der tages udgangspunkt i trekantens 4 hovedtemaer.
Hvordan kommer vi ind ad døren?
Præsentation af 7. kl. Skoleåret 2019/20.
851_Du kære Gud og Fader god 1, S1
Formåls §§ / Allerød Kommunes Børne-læringssyn.
Temagruppe Alkohol Sund By Netværket 20. november 2017
Skab forretning gennem dit sociale netværk
Hvordan opnår vi bedre kommunikation og dermed trivsel?
Trivsel og værdier - i skoletasken
Præsentation af partnerskab
BRUG FACEBOOK TIL AT SKABE STÆRKE, FRIVILLIGE FÆLLESSKABER
Strategi Til markedsføring
Præsentationens transcript:

Kursus Kontor Event Erhverv Gruppe Netværk er en investering der skal fremme virksomhedens udvikling og drift FORBINDELSE Personlig Netværk Erhvervsrelateret Netværk Fællesskab

Netværk er en investering der skal fremme virksomhedens udvikling og drift AFKAST YDELSE GAVE med bagtanke TID PENGE REALYDELSE VIDEN KOMPETENCER GOODWILL

SALG Kontant el. bytte NY SALGSKANAL Ressourcedeling Vidensdeling VIDEN Gave STRATEGISKE FORMÅL STRATEGISK ALLIANCE Ressourcesamling Vidensdeling VIDEN Gave MÅLINVESTERNG

Mål: SALG ”Jeg har et godt tilbud” Hører til markedsføring overfor dit virksomheds slutbruger – ikke dit netværk

Mål: STRATEGIS K ALLIANCE ”Jeg har behov for…. og jeg kan tilbyde…” Skab strategisk alliancer med dit netværk ved at bytte, dele eller samle ressourcer

Netværk er en investering der skal fremme virksomhedens udvikling og drift

Hvem har du brug for? Hvem skal og kan hjælpe dig gennemfører din plan Hvem har du brug for? Hvem skal og kan hjælpe dig gennemfører din plan?

Det handler om… at omdanne indtryk til aftryk! 1.Hvem I dit netværk kan det bedst svare sig du inversterer din tid i? 2.Hvilke af dine forretningsmæssige behov kan du få dækket? 3.Kan du evt. få flere behov afdækket via den samme relation, eller dennes netværk? 4.Hvornår er det relevant at indlede dialog om konkret udveksling af ydelser?

Det handler om… at skabe opbygge værdi i relationen. 1.Hvad kan du bidrage med til relationen? 2.Hvad har jeg, som han/hun mangler? 3.Hvordan kan du vække tillid og interesse? 4.Hvordan tager du kontakt?

Det handler om… at tro på, du har noget værdifuldt at tilbyde! Hvis du bliver usikker….. ”vi har aldrig mødt hinanden…” ”kan han/hun huske mig?” ”er ”holdbarhedsdatoen” overskredet?” ”jeg er ikke god til (læs: jeg kan ikke lide) at indlede kontakt” ”han/hun er geografisk langt væk” SIDSTE ENDE HANDLER DET OM… AT VÆRE VILLIG TIL AT TAGE CHANCER!

H VAD HAR DE BRUG FOR ?