Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Bilag 1. Forandringsteori for projekt FVU fra A til Z

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Bilag 1. Forandringsteori for projekt FVU fra A til Z"— Præsentationens transcript:

1 Bilag 1. Forandringsteori for projekt FVU fra A til Z
Output Resultater Aktiviteter Effekter Alle AMU-lærere klædes på til at kunne informere og vejlede AMU-kursisterne til deltagelse i screeninger Faglærerne og vejledere har kompetence til vejledning og dermed motiverer kursisterne til screeninger og FVU Kvalitativt bedre FVU forløb end tidligere ift. Fleksibilitet Brugertilfredshed, Fagligt udbytte, Kortere FVU forløb Kombinerede FVU-AMU forløb Skriftligt informationsmateriale Power point Temamøder Skolerne informerer (faglærere) og vejleder AMU-kursisterne om deres muligheder for at deltage i screeninger Afholdelse af projektmøder Udvikle modeller for god vejledning af kursisterne Udvikling af modeller for gennemførelse af FVU samt kombinerede AMU-FVU forløb Afprøvede modeller og metoder God vejledning Markedsføring Samarbejde ml. skolerne Gennemførelse af screeninger Kombinerede AMU-FVU Kursisterne vejledes med baggrund i screeningresultaterne AMU-kursister er motiveret til at deltage i screeninger Skolerne samarbejder om at markedsføre FVU og AMU-FVU AMU-kursister deltager i screeninger Udviklingsarbejde på skolerne Afprøve af modeller og metoder Opsamling af erfaringer Flere kortuddannede for bedre læse- og skrivekompetencer Skolerne samarbejder om at gennemfører screeninger samt FVU og AMU-FVU forløb AMU-kursister er motiveret for at deltage i FVU Opdaterede mål og handleplaner på skolerne Skolerne sikrer en god logistik ift. gennemførelse af screeninger AMU-kursister deltager i FVU Udbytte Mere ud af AMU deltagelse Bedre til at løse opgaver på arbejdspladsen Bedre til at klare sig i fritidslivet Afholdelse af udviklingsseminarer Skolerne har et beredskab til gennemføre screening og FVU Fysisk organisering Ledelsesmæssig prioritering Kompetente faglærere ift. FVU, tager ansvar og pædagogisk indenfor de fokus områder vi har vidensopbygning AMU-kursister deltager i kombinerede AMU-FVU forløb Nyhedsbrev, blog Opretholdelse af netværk Blog på EUC Vests webside Elektroniske logbøger Der gennemføres flere screeninger og flere FVU forløb (både effekt og resultat) Flere kortuddannede motiveres til videreuddannelse Flere screeninger og FVU forløb gennemføres på erhvervsrettede uddannelser (både resultat og effekt) Afholdelse af styregruppemøder Ledelsesmæssig opbakning på skolerne Skolerne samarbejder om andre ting (langsigtet) Screeninger af medarbejdere gennemføres enten på arbejdspladsen/skoler Markedsføring af screeninger og FVU – herunder dialog med virksomheder Informationsmateriale Virksomhederne har kendskab og viden om værdi, økonomi, eksempler Skolerne markedsfører FVU bedre Virksomheder er motiverede for at lade deres medarbejdere deltage i screening og FVU og AMU-FVU Virksomhedens medarbejdere deltager i FVU og AMU-FVU forløb Offentlig markedsføring Virksomheder Eksterne interessenter Fælles FVU-korps fungerer Data /dokumentation: Screeninger FVU Barriere for deltagelse Evaluering og effektmåling af gennemførte screeninger og FVU forløb Større kendskab til screening/FVU


Download ppt "Bilag 1. Forandringsteori for projekt FVU fra A til Z"

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google