Lavet af: Alexander Rasmussen, klasse 1.2.  Lærerne kan ikke nå rundt til alle i timerne.  En anden form for undervisning.  Undervisningen bliver optaget.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Kom/IT præsentation Dette vil jeg komme ind på i løbet af fremlæggelsen: Opgavetype(kampagne) inkl. Begrundelse for valg Målgruppeanalyse Kommunukations.
Advertisements

Patientuddannelse – en medicinsk og social teknologi: udfordringer for fremtiden Lone Grøn, Dansk Sundhedsinstitut, MTV Seminar: Patientuddannelse.
Løft Sløret - for seksuelle overgreb Center for Voldtægtsofre, Rigshospitalet Karin Sten Madsen Kristina Marie Uddin.
GoMINIsite – og få en ny og bedre hjemmeside på minutter 0.
Afprøvningspiloterne -Brugerinddragelse på Moesgaard Museum.
Læring og it Typografiens betydning. læring og it Display-typografi Læse-typografi Konsultativ typografi 3 typer af typografier.
AAUMap Præsentation af kort applikation fra PortalTeamet ©Copyright 2008, Kristian Bødker Licenseret under
Målgruppeanalyse og valg Hvad skal jeres virksomheder bruge en målgruppe til? Hvilke kriterier er vigtige for valg af målgrupper? Hvorfor kan vi ikke bare.
Rundt om stress Et dialogværktøj til hospitalspersonale Hvidovre Hospital Ledende lægesekretær Mie Kroll Udviklingskonsulent Pernille Scheuer.
PRÆSENTATION AF LEKTIER ONLINE På forældremøde.
1. klasse skriver fagbøger - eksempel på undervisningsforløb fra Hattingskolen 2007.
Hvordan laver jeg en pude efter mit hoved? Følg denne enkle vejledning, så er du godt på vej.
HJÆLP NÅR LEKTIERNE ER SVÆRE 3x - 4 = 0? x=?? Hvordan løser jeg? Vil du gennemse min synopsis? Hvordan løser jeg en ligning med.
Læring og it Spørgeteknik Pædagogisk IT-kørekort - Mentorforløb 1.
Brug de definerede typografier! ​ Tekst uden punktopstilling Andet niveau Tredje niveau Fjerde niveau Femte niveau Første niveau = Almindelig tekst Andet.
Velkommen til workshop om. Introduktion Hvorfor bruge video i virtuel undervisning? 1.For at variere arbejdsformer. 2.For at anvende flere perceptuelle.
Sourcing via Jobindex.dk
Vi hører altid “reglerne” fra kvindernes side
Etablering af virksomhed
Vi hører altid om kvinders “regler”, her er så mændenes regler.
Lektion 7 Formål med denne lektion er at arbejde videre med klassekulturen, følge op på surveyen og at afrunde lektionsforløbet i Netwerk. Alle rettigheder.
Hvordan tror du kravene til ledere forandres i løbet af de næste 5 år?
”TOPKARAKTERER GIVER IKKE NØDVENDIGVIS DE BEDSTE LÆGER” - Allan Flyvbjerg & Charlotte ringsted på altinget.dk d Ny kvote 2 optagelse på medicin.
Sammen vil vi lære En uddannelse handler om at blive klogere og dygtige, så I bliver parate til jeres drømmejob. Forestil jer, at vores klasse er verdens.
At udfordre eleverne på deres valg, også i forbindelse med uddannelsesmessen Lektor Marianne Tolstrup, UCL
Dagens program Vi skal tale om: Hvornår og hvordan du træffer valg?
Product to improve: Pølsehorn.
Sådan vil den stigende it-anvendelse ændre plantedyrkningen i den nære fremtid Jens Bligaard, SEGES Digital.
Mode – Runway show.
Det gode møde i folkeskolen
Herre vi ønsker selv om vi er unge,
God undervisning er dialogisk Munkebjerg-konferencen 24
Kunder og kommunikation
Trivsel og værdier - i skoletasken
Sammenhæng: Eleverne bliver ikke bedre til at skrive og arbejder ikke med deres fejl. Eleverne snyder: bruger oversættelsesmaskiner eller henter stile.
Bipolar affektiv sindslidelse Patienter og pårørende Session 10
Thomas Kirk – Brugeroplevelser
Skriv ansøgning 10 gode råd.
Historien om Ib Madsen er skrevet af: Mette Eike Neerlin
Den gode tone Lse.
Digitalisering i gymnasiet set fra elevers perspektiv
”Hvordan man kan få glæde af i engelskundervisningen”
Adgangskrav til ungdomsuddannelserne 2019
Tag sikkerhedskopier Når uheldet er ude – enten fordi dine ting går i stykker, eller fordi du bliver offer for kriminalitet – er det godt at have sikret.
Tjek altid “om os”-siden
Tag sikkerhedskopier Når uheldet er ude – enten fordi dine ting går i stykker, eller fordi du bliver offer for kriminalitet – er det godt at have sikret.
Flerfagligt Forløb 2 Klasse: Fag:.
Klasseven for nyankomne elever
Velkommen til en times god trivsel med oplæg og samtale
Erfaringer fra virksomhedsbanken
Interaktionsdesign.
Læreruddannelsens indretning i Danmark
Børns stemmer Mikkel Balslev Afdelingsleder.
Reklamer Definition af begrebet 'reklame'
Markedsføring i LOF Et ambitiøst og strategisk arbejde over hele året
MUNDTLIG FREMSTILLING
Præsentation af mad vafler
Kursus for personer med demens og pårørende
Hvad er meningen med dit liv?
Vi hører altid om kvinders “regler”, her er så mændenes regler.
Velkommen til 2. og 3. Introdag Copenhagen Loud Festival
Alberts historie Af forfatter Signe Rhode og illustrator Anja Løfkvist
Kollektiv trafik - frem i lyset
CAMILLAS HISTORIE Dilemmaøvelse.
Trivsel og værdier - i skoletasken
Flerfagligt Forløb 2 Klasse: Fag:.
Organisatorisk Implementering af Machine Learning
Overvej spørgsmålet. Interview en makker.
Manual til indsendelse af BUDGET
En tryg start i vuggestue – samtaleværktøj til opstartsdialog
Præsentationens transcript:

Lavet af: Alexander Rasmussen, klasse 1.2

 Lærerne kan ikke nå rundt til alle i timerne.  En anden form for undervisning.  Undervisningen bliver optaget.  Chat til spørgsmål.  Ville undgå forstyrrelser i timen.  Det ville ikke være et problem at få svar på sine spørgsmål.

Hvad siger DU til en anderledes undervisning? Kunne du tænke dig at prøve en mere seriøs og individuel undervisning, så prøv online læring. Med denne form for læring kan du studere hvor end du er! Du behøver ikke tænke på, at du skal hen på skolen - alt kan foregå hjemmefra, på ferien eller på stranden. -Det eneste, det kræver er, at du har et internet, headset og en computer. Gå ind og se hvordan ”Online læring” kan hjælpe dig med en bedre undervisning. Vidste du, at en lang og god uddannelse giver flere penge?! Med hjælp fra Online Læring kan man, uden besvær lave sit skole arbejde, også selvom man er på ferie!? Scan koden og gå direkte til hjemmesiden.

 Reklamere for den ”virtuelle undervisning”  En øjenåbner for dem som synes tavle undervisning ikke opfylder deres krav.  Bedre undervisning til alle.

 En måde man kan analysere sit produkt og finde ud af om det passer til målgruppen.  Jeg prøvede på mit produkt.

 En segmenterings model (inddeling af mennesker).  9 homogene grupper  Nogle mennesker har dele fra flere segmenter.  ”De moderne-individorienterede” segment.  Unge, bruger teknologi.  Tænker meget på deres uddannelse.

 Plakat der skal hænge på skoler.  Vil ramme ”De moderne-individorienterede.  Brug af skrigende farver. (fanger øjet)  ”Hvad siger du til en anderledes undervisning”.  Informationer og lign…

 Gestalt lovene: ca. 90 år gamle -Bruges til at fremhæve eller adskille objekter. -5 forskellige love  Farvelære: 3 primære farver -Ved blanding af farver, så betyder baggrunden rigtig meget. -2 farver =sekunder farve. -2 farver + sort eller hvid = tærtiere farver. Substraktive farver Additive farver

 Keep, It, Simple, Stupid. - Undlader overflødige detaljer. For meget på billedetFor lidt på billedetPerfekt taget