Lars Haugaard, +45 5156 5311 Salg i praksis Lars Haugaard, PremiTech.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Målgrupper Målgruppe Hvem vil du ramme med jeres aktivitet på sociale medier? Hvad ved din målgruppe om jeres organisation? Hvilke tre nøglerelationer.
Advertisements

Virtuel medarbejder eller konsulent
Book-trailer i 5.a Læringsmål Hvad skal eleverne lære?
Nordvestjysk Lederforum 1. november 2012
SEO (Search Engine Optimization) - Hvordan bliver du mere synlig på nettet?
Hvad gør livet værdifuldt?
Hvad gør livet så værdifuldt?
BUREAU FOR MARKEDSANALYSER Din genvej til viden, indsigt & overblik Man får et hurtigt overblik ved at kigge på farverne. De grønne farver viser, at her.
Marketingplanlægning
V_P_T_M_P Grundlæggende viden.
Vor tids paradoks Klik for næste side  I dag har vi større huse og mindre familier. Mere bekvemmelighed, men mindre tid.
Samarbejde med eller uden Service Level Agreement (SLA)
Køb en hund!!. •Ønsker du en der bringer dig avisen uden at rive sportssektionen ud først…………………
Kapitel 2.
Blue Way Selling Salg er vejen frem Karsten Bach.
Du kender det… man vil prøve dette eller hint, man vil prøve dette eller hint, for at opdage - lige midt i - for at opdage - lige midt i - at det skulle.
Bliv klogere på salg til kommuner Dialog-workshop –
Gruppe 4. En kunde henvender sig i butikken for at købe en vare. Ekspedienten scanner varen og modtager betaling. Systemet fjerner varen fra lageret og.
GENFIND JERES SALGSKANALER I 2012 Aktivér jeres evner, til at præstere det bedste i kan, MAKSIMER JERES PERFORMANCE – Og bliv kundernes førstevalg.
Markedsvurdering.
Boksen der gør det for dig Lavet af Rasmus og Anton.
Størrelsesøkonomi i et nyt lys
Kommunikation Dit budskab består af: 7% ord 38 % toneleje
Skriv titel Synlig læring med it Agerbæk Skole og Starup Skole 2013
Branding.
Godt købmandskab Orienteringsfasen Tilbudsrunden
Hvad gør livet så værdifuldt?
Pitching Erfaringer fra “B-boys and fly girls”. Har du en god ide til et nyt TV program, så indbyder tvfestival.dk dig til Pitching konkurrence. Måske.
Præsentationer og pitches How to do når man har 10 min.
Vejlederens kommunikation
Normann Copenhagen. Det startede med et ønske - og ingen økonomi!
Kap 19 E – handel Kapitel 19.
SÆLG DIG SELV! Du kan støde ind i en kommende arbejdsgiver, når du mindst venter det. Derfor er det en god idé at være forberedt på at sælge dig selv.
Innovation præsentations eks. Start med at forklare hvilket problem du mener dit innovative forslag ville kunne løse. Mit innovative forslag tager udgangspunkt.
Profilfag Julemarked Helt på plads med samarbejdsbutikker I. Virksomhedsbeskrivelse I. Navn, Adresse, mail, telefonnr, kontaktperson II. Profil, Målgruppe,
Profilfag Julemarked Helt på plads med samarbejdsbutikker
Produkt præsentation Christian Cletus Bjørn Eilertsen.
Salg til det offentlige - Næsten det hele er sandt!
Forretnings innovation ! 1/15 Det overordnede mål er værdiskabelse i virksomheder Metoder til afklaring af hvilke veje der skal følges. Idé og Udviklingshuset.
Fællesskab i byer. Koncerter Vi synes der skal være nogle flere koncerter. Det behøves naturligvis ikke at være en dyr koncert. Vi tænker vær halve år.
Salg til det offentlige - Aarhus Kommune. Public Intelligence: Vi har lavet de fleste fejl selv. Peter Julius Public Intelligence rådgiver virksomheder,
Kurser der virker Akademimøde 26. oktober Hjemmeopgaven: Hvad er det vi vil have ud af kurset TRANSFER.
Præsentationsteknik Hvorfor skal I lære præsentationsteknik? Hvad kan I bruge det til i hverdagen? Det med præsentationer, er det ikke bare noget man kan.
SEO – sådan bliver din hjemmeside synlig for nye kunder
Konkurrenceforhold afsætning.
Vor tids paradoks Klik for næste side .
SUF - gevinstrealisering
Pris som handlingsparameter
TEMA 6 Præsentation: Sælg idéen
Hvad gør livet så værdifuldt
TEMA 5 Realisering: Tilpas idéen
Læringsuge 2017/18 De 17 verdensmål
projekt eller lignende
Inspiration spørgsmål og Billeder
SUCCES MED SALG 1.
Best practice i sociale medier
Forbered dit oplæg for en folkeskoleklasse eller andet uddannelsesarrangement De næste slides er inspiration til præsentation af dig og din virksomhed.
Forbered dit oplæg for en folkeskoleklasse eller andet uddannelsesarrangement De næste slides er inspiration til præsentation af dig og din virksomhed.
Business Model Generation
Slagterbutikken - teori
Hvordan bliver en 20’er til en kylling?
Mission, vision og forretningsidé
DENNE SLIDE SLETTES – GOD ARBEJDSLYST!
10 grunde til hvorfor en digital strategi er altafgørende
Forbedringsmodellen Test og læring Hvad ønsker vi at opnå? Mål
Fra anledning til udvikling
Micky Weis Digital markedsføringsekspert
Er din virksomhed en hobby med indbygget job i
Fakta om Spar Bonde Spar Bonde blev stiftet i 2001 af en række landmænd, der så behovet for en indkøbsklub. Spar Bonde drives af SLF, LMO, SAGRO og Centrovice.
Præsentationens transcript:

Lars Haugaard, Salg i praksis Lars Haugaard, PremiTech

Lars Haugaard, Salg i praksis Generelt om salg Salg i PremiTech (min hverdag) Inspiration til at tænke ”ud af boksen”

Lars Haugaard, Hvad skal du bruge din tid på? Salg, salg og salg

Lars Haugaard, Vær skarp på, hvad og hvordan du vil sælge Hvad er det du vil sælge? Hvilket behov løser det hos din kunde? Hvordan kan du hjælpe din kunde, til at se, at din vare løser din kundes behov?

Lars Haugaard,

Vi har ikke kunder nok – øhhh hvad gør vi ? Er det dit produkt ? Er det din præsentation ? Er det din målgruppe ? Er det noget andet ?

Lars Haugaard, Salg i praksis (altså helt lavpraktisk) Inden mødet: Ring (eller få nogen til at gøre det for dig) Fortæl hvad dit produkt kan hjælpe kunden med Bed om et møde På mødet Lyt, fortæl, næste skridt

Lars Haugaard, Spild ikke din tid Book møder med de rigtige - dem der vil købe Lav så lidt som muligt af de ting der ikke genererer salg Dine kunder er totalt ligeglade med smarte opfindelser og teknik. Det handler KUN om hvad din kunde får ud af at bruge dit produkt Prøv noget andet end det dine konkurrenter gør

Lars Haugaard, PremiTech: Ny og ukendt Automatisk måling ude ved hver enkelt bruger i modsætning til traditionel måling inde på serverne Spændende fordi det er nyt, giver taletid Usikker investering fordi det er ukendt

Lars Haugaard, Eksempel på hvor forskelligt det samme IT system kan opføre sig hos forskellige brugere

Lars Haugaard, PremiTech’s udfordringer 1 Produktet løser et problem kunderne måske ikke rigtigt kan relatere til før de står midt i det Vores konkurrenter sagde det samme som os. Vores præsentation manglede ”Unique Selling Points”

Lars Haugaard, PremiTech’s udfordringer 2 Vi var ikke helt skarpe på hvem vi skulle have møde med hos kunden og hvor store kunder vi skulle gå efter Prisen var en hindring for en hurtig beslutning

Lars Haugaard, End users can only be effective if the IT systems are effective Performance Guard monitors IT service delivered to all users from all systems all the time

Lars Haugaard, Vælg fra!

Lars Haugaard, Leje i forhold til køb

Lars Haugaard, Resultat af kursændring 2006: 14 nye kunder 2007: 40 nye kunder

Lars Haugaard, Salg i udlandet

Lars Haugaard,

Blue Ocean Strategy Gør dit produkt billigere –Fjern alt det kunden er ligeglad med –Skær ned på ting der ikke gør en stor forskel Gør dit produkt mere værdifuldt –Tilføj mere af det som giver værdi for kunden –Skab ting som giver helt ny værdi for kunden

Lars Haugaard, Joint Strike Fighter - F35

Lars Haugaard,

Cirque du Soleil Tema Multimedie Teater Ingen stjerner Ingen dyr Højere pris Nye kunder

Lars Haugaard, Swatch Konkurrenterne Digital Pris = 75$ Swatch Pris = 40$ Plast rem 1/3 dele 1/3 omkostning

Lars Haugaard, Ford T Kun 1 model Samlebånd 1/3 af prisen

Lars Haugaard,

bagemaskinen.dk

Lars Haugaard,