Folk der søger inspiration og udvalg til hjemmet, haven og kæledyr tænker først Plantorama – også på nettet. Udpakning af visionen Folk… Plantorama er.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Dinbundlinje.nu Tilbud om Kampagne Kick-off på jeres center.
Advertisements

Grundforløbets 2. del SSH-rettet. Varighed og indhold 12 uger til ”det uddannelsesspecifikke fag” 8 uger til grundfagene dansk og naturfag samt valgfag.
Mål & vej Årskonference 2014 Vi er de bedste Og hvis ikke så bliver vi det.
GENERATION WHY Flere søger virksomheder med andre formål end ren profit. Give noget igen til samfundet. Vi vil i stigende grad søge at gøre en positiv.
1 Social kapital – én mulighed… Det handler om de skjulte velfærdsreserver.
Skriv en kommunikationskontrakt. Kontraktformuleringens faser Alles ansvar Skab motivation for kontrakten. Afstem forventningerne hos medarbejderne Hvad.
Energirigtig bygningsrenovering - Elselskabernes indsats Ingeniørforeningen 20. marts 2007 Konsulent Ulrich Bang.
Hold balancen med et stærkt og velfungerende familieliv Workshop Balancekonference, Region Syddanmark, August 2010 Lisbeth Fruensgaard.
Rundt om stress Et dialogværktøj til hospitalspersonale Hvidovre Hospital Ledende lægesekretær Mie Kroll Udviklingskonsulent Pernille Scheuer.
FORNYELSESFONDEN - Fond til grøn omstilling og erhvervsmæssig fornyelse Lone Rosen,
Psykisk arbejdsmiljø – en styrket indsats Indsatsen består af Ekspertrådgivning og inspiration Forskningsprojekt på de regionale arbejdspladser.
Hvad er jeres kerneopgaver? Institutionen? Hvordan oplever du, at kerneopgaven i din organisation har ændret sig de sidste 5 år – og hvordan vil den forandres.
VSBs Værdier: Kvalitet Vi gør os umage i alt, hvad vi gør. Vi følger VSBs formål og principper. Vi tilsikrer en høj standard i driften af klubben. Udvikling.
Gode råd om indkøb for institutioner uden egen indkøbsorganisation Oplæg ved Henrik Dyrehave Rasmussen, Økonomi- og ressourcedirektør ved CELF (Center.
Hvad fik vi ud gruppearbejdet på træningssamlingen i Åbenrå!
Velkommen Social kritik – og faglighed, der forpligter. Børns og unges invitationer til ny- orientering.
Henrik Nielsen, CEO ASNET Board Præsentation af ASNET Board.
CSR - HR Beskæftigelsesrådets handicapkonference december 2008  Præsentation af Coop/CSR  Erfaringer med ansættelse af personer med.
FTF er danskere FTF er hovedorganisation for offentligt og privat ansatte. Medlemstallet er steget med i løbet af de sidste ti år.
Virksomhedens udvikling
Modul 6: Personlig salgscoaching
Hvordan ved MUS? Anvend uddybende redskaber i RMUK og e. dok FØR
Hvad kan Y’s Men’s bevægelsen, som andre ikke kan?
Fra Dansk Golf Union Juniorugen Landsseminar Juniorkonsulenter
Kommunikation Kommunikationskanaler 2 Hjemmesider 3 Reklamer 4
Hvad er Projekt Sund Skole? Projekt Sund Skole er et nyt EU-støttet projekt, som koncentrerer sig om næring til læring i indskolingen. Projektet.
THY Business Breakfast.
På job i samskabelsessamfundet -Udfordringer og muligheder
Værdigrundlag for Jobcenter Varde
Arbejdsmiljø og ledelse går hånd i hånd
Behov for et servicetjek Fællesmødet 31. oktober 2015
Behov, motivation og mestring
Arbejdsmiljørundering /tjeklister
Den gode læge Yngre Lægers politik
Kundechefens opgaver Kundeplejechefens opgaver er at varetage kundens ønsker i en positiv ånd. Han/hun er kundens kontaktperson i forespørgsler og kritiske.
Hvorfor resultatløn?.
Forslag til ny turnering 2013
Velkommen Robusthed basiskursus
Ledelse i fremtiden … Betyder ikke vi skal kaste fortiden over bord
Engelsborgskolens værdigrundlag
9 gode råd til et styrket samarbejde med pårørende på hjerneskadeområdet
Fælles ledelsesgrundlag
2 June 2014 Præsentation Resultater fra COWIs analyse af effekter ved Gribskov Kommunes mulige deltagelse i Nationalpark Kongernes Nordsjælland Nis Vilhelm.
(Firmanavn) forretningsplan
Rammer for bedre hverdagsrehabilitering
Strategi Juni 2013 Montanas Strategi
Til ambassadører: Hvordan kan Colibo understøtte jeres behov?
Hvilke punkter vil jeg komme ind på?
VISIONSSEMINAR – PÅ VEJ MOD STRATEGI 2022
MED-organisationen i Hjørring Kommune
Styrk foreningen Fællesskab og samarbejde
SUCCES MED SALG 1.
Nysgerrighed og indsats
Akutberedskabet i Region Hovedstaden
(Strategispor og strategiske indsatser)
Ja – de vil ikke købe en tandbørste til mig, så må jeg bruge deres.
Vision 2050 er vejen til vækst
Styring af professionshøjskoler – og uddannelsesudvalgenes rolle
Hvem er jeg? Anders Raastrup Kristensen, Ph.d., Post.doc.
Ledelsesevaluering.
Grundliggende principper
Region Midtjyllands opgave
Arbejdsglæde & samarbejde
We Are ‘One PPG’ Vores formål We protect and beautify the world
We Are ‘One PPG’ Vores formål We protect and beautify the world
Lederen som rammesætter og drivkraft for engagement - Fortalt fra maskinrummet fra Danmarks Bedste Offentlige Arbejdsplads 2018 Ann-Christina Matzen Andreasen,
Strategi Til markedsføring
Organisatorisk Implementering af Machine Learning
MIKRO-PROJEKTMODELLEN
Patient- og Pårørenderådet 4. juni 2019
Præsentationens transcript:

Folk der søger inspiration og udvalg til hjemmet, haven og kæledyr tænker først Plantorama – også på nettet. Udpakning af visionen Folk… Plantorama er for alle. Vi er landsdækkende med butikker i alle regioner. …der søger inspiration og udvalg… I Plantorama er vi populære for vores udvalg, der rammer den enkelte forbrugers behov. Vi inspirerer og imponerer med vores store sæsonaktuelle udvalg, medarbejdernes entusiasme og viden samt den positive atmosfære. …til hjemmet, haven og kæledyr… Vores sortiment er det største i Danmark på de sæsonaktuelle varer inden for planter, dyrecenter og havetilbehør …tænker først Plantorama… Plantorama er synonym med tusindvis af planter til hjemmet og haven, bredt udvalg af dyreartikler samt inspiration og udvalg for forbrugerne, da vi er markante i butikken, i markedsføringen og på nettet. … også på nettet. Vores hjemmeside er en oplevelse med inspiration, vejledninger samt sortimenter. Vision

Gratis entre! Vi gør det til en oplevelse for folk at købe ind til hjemmet, haven og kæledyr. HVEM Hele den danske befolkning Turister i Danmark HVAD Vores udvalg dækker det sæsonaktuelle inden for planter (inde og ude), dyrecenter og havetilbehør. Vores udvalg rammer forbrugernes behov Vi giver inspiration både i butikken og på nettet. Plantorama er gratis oplevelser for hele familien. Plantorama er en mulighed, når der skal vælges destination for søndagsudflugten m.v. Mission

Gratis entre! Vi gør det til en oplevelse for folk at købe ind til hjemmet, haven og kæledyr. HVORDAN Vi inspirerer og imponerer med vores store sæsonaktuelle udvalg og medarbejdernes entusiasme og viden. Vi har særudstillinger til jul samt skiftende temaer, som året rundt gør det til en ekstra oplevelse at komme i Plantorama. Vores hjemmeside er en oplevelse, og er udbygget med inspiration, vejledninger og sortimenter. Vi giver os tid til kundens forespørgsler. Vi giver værdi for pengene. Vi har en kundedatabase som danner grundlag for at sende remindere og kundetilpassede tilbud og mails. Har man købt et æbletræ, skal det gødes beskæres, podes. Har man katte kan man få et godt tilbud på grus. Afkryds hvilke fugle du har I haven, og se her hvad de skal fodres med vinter og sommer - efterfulgt af et tilbud på foderblanding. Invitation til arrangementer osv. Mission

Vi er beslutsomme og har indflydelse: Plantorama er en dynamisk organisation og i den daglige kommunikation er der ikke langt fra kassepige til centerchef. ”Vi rider den dag vi sadler”, og træffer oftest hurtige beslutninger i kraft af den uddelegerede kompetence. Alle medarbejdere byder ind med gode ideer, når det drejer sig om udvikling af kundens oplevelse i butikken, arbejdspladsen og virksomhedens fortsatte vækst. Vi skaber glæde: Glæde har en smittende effekt og giver overskud til det enkelte menneske. Vi elsker en positiv stemning i dagligdagen både i relation til kunder og kolleger. Det giver et godt arbejdsmiljø og positiv energi. Værdier

Vi er resultatorienterede: Vi elsker konkurrence og har viljen og evnen til at skabe resultater – både når det drejer sig om kundens oplevelse i butikken, den daglige arbejdsglæde, den økonomiske bundlinje og virksomhedens vækst. Vi kæmper til det yderste for at nå de bedste resultater til glæde for både virksomhed, kunder og kolleger. Vi er kvalitetsbevidste: Der skal være kvalitet i alt det vi leverer både internt og eksternt. Vi arbejder målrettet på at være gode til det, vi gør, og kontakter en kollega eller leverandør, hvis vi tror opgaven løses bedre i samarbejde med dem. Vi viser respekt: Vi værdsætter både kunder, kolleger, samarbejdspartnere og virksomheden og viser loyalitet, engagement og ansvarlighed i det daglige arbejde. Vi ved, at samarbejde på alle niveauer i organisationen er afgørende for en god hverdag og succes for Plantorama. Værdier