Overordnet mål POSITIV OMTALE ? ”Skal ikke ses om en erstatning til print coverage – men som et supplement” V. Nikolaj Skarbye.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
LinkedIn Intro.
Advertisements

”En reference er en mulighed for en BNI-kollega til at præsentere sin virksomhed for en, som har et behov for dennes produkt eller ydelse, og hvor der.
Fagre nye verden … de sociale medier – og ansættelsesforhold
Mund-til-mund markedsføring
Sociale Medier Booster bundlinjen AF Bjarke Larsen.
Profilering af dig selv - vha de sociale medier
Idrættens Hus torsdag 26. april 2012 Forbindelse: WWKkMA Password: OkuJ4F Idrætsforeninger og Facebook.
Sprog/billeder på Internettet
15 Promotion Oversigt Promotionformer (herunder reklame)
Fremtidens markedsføringsplatform
Jeg kommer fra Fredericia Messecenter Jeg er Grete Højgaard Adm
En gennemgang af internettet
RAY-BAN Magic Pen. Kampagnen • Web prank – Indirekte markedsføring – Spredes viralt • Falsk produkt – På sigt skabe omtale om Ray-Ban • Web prank – Indirekte.
Online tilstedeværelse og Reputation Management. Agenda  Dit digitale fodaftryk  Søgemaskineoptimering  Online Reputation Management  Live eksempler.
AARHUS KARLSHAMN PRÆSENTATION
Et af mine fortrukne medier Af: Hr. Skafte. Husets markedsføring • Nyheder • Kurser • Netværk • Job • Blogs • Foreninger • Jura • Gratis / Medlemskab.
Guldkorn til vækst PR som vækstmiddel.
Sociale Medier og Jobsøgning - Sælg dig selv på nettet.
Lav jeres egen forretning
Page 1 GOVERNMENT /7/365. Program for ”government 2.0 – nytte eller hype?” Onsdag d. 6. april 2011, kl – :Velkommen ved Michael.
Kpartner på AU.
Obamas brug af sociale medier i præsidentkampagnen 2008.
Kampagneaktiviteter September – December 2006 v/Gitte Casparij, Microsoft.
Brug af IT redskaber og -systemer i den administrative stilling
HVORFOR MARKEDSFØRING I SOCIALE MEDIER? Jean Paul 2øma Den
SOCIALE MEDIER LinkedIn Facebook Twitter Google+ Instagram Pinterest Vimeo.
LINKS Det er vigtig at sørge for at få andre hjemmesider til at linke.  Det skaber større popularitet. Ved sine link skal man IKKE skrive ”klik her”,
Bestyrelsesdag Middelfart Generationsskifte i korpsene - fornyende organisation.
Jeanette Fangel Løgstrup
VidenDanmark VG Digitalisering og procesorientering 8. december 2014.
”Sociale medier i jobsøgningen”
De informationsvidenskabelige kompetencer og arbejdsmarkedet Leise Hein Voss Kommunikation og Sprog.
Digital tilstedeværelse Bliv synlig på nettet Det er blevet vigtigere end nogensinde at være tilstede på de digitale platforme. Derfor har Esbjerg Erhvervsudvikling,
18. Strategisk analyse af interne forhold
Content marketing handler om kontinuerligt at publicere relevant, værdifuldt og engagerende indhold til en klart defineret målgruppe med det formål.
Fundament: Ligeværdigt samarbejde LauRie’s Mening, Vision og Værdier At skabe glæde og trivsel for mennesker, som ikke kun har modelmålene At skabe glæde.
Frivillighed og sociale medier Region Syddanmarks lokalkomiteer
Velkommen til Introdag med Skills-aktiviteter!
Skab trafik Til din hjemmeside. Agenda 1. Er du online? 2. Hvorfor skal du være online? 3. Kommunikation på nettet Købt, ejet og tjent 4. Tre case virksomheder.
Sponsorfordele Viktor H. Thorup. Promovering Viktorthorup.com Sociale Medier Træningstøj Konkurrencedragt Supporter plakat Firmaevents Workshops.
SOCIALE MEDIER 2015 VG poster 3-4 gange ugentligt på følgende sociale medier, i prioriteret rækkefølge: Facebook ( følgere), Instagram (8.652 følgere),
10 ting at tænke på FØR skolen kontakter et reklamebureau Sune Kobberø, informationskonsulent i Efterskoleforeningen
Online Reputation Management. Online Reputation Management (ORM) 4. Handling 1. Overvågning 2. Analyse 3. Strategi Brands Nøglepersoner Produkter Ydelser.
350 emneforløb med objekter Matematik4.-6. klasse Matematik7.-9. klasse Biologi7.-9. klasse.
Hvad kan jeg bruge min SIV- uddannelse til? Sabina N. Nielsen, SIV engelsk 10. sem. Søren Brandt, SIV engelsk 10. sem. Rune Sørensen, SIV engelsk 10. sen.
Velkommen til Introdag med Skills-aktiviteter!. Barometer Hvilken ungdoms- uddannelse overvejer du efter 9. eller 10. klasse? copenhagenskills.dk/barometer-start.
Kommunikationsansvarlig
Brug af sociale medier i hospitalsbyggeri
SEO-workshop LOF.dk 24. mar. 2017
Kommunikation Kommunikationskanaler 2 Hjemmesider 3 Reklamer 4
Royal Run Facebook, Instagram og Twitter
Sådan kommer du i gang med Sociale medier Klaus Hall
Når PR giver gevinst på bundlinjen
Bestyrelsens beretning
Markedsføring i søgemaskiner
Interesseorganisationen for globale danskere
Markedsføringsøkonom Erhvervsakadamiet Sjælland Roskilde 2017
Fabrick Branding strategi med fokus på brand awareness og vejledning i brugen af de sociale medier.
Tværmedial Kommunikation 3 Sociale medier og social kapital, DMTK 3 Websites DMTK 6 forår 2017 Pillon - KU.
Simpel Markedsføring Af mindre virksomheder og projekter
Kforum Annoncørinfo 2018.
Business Model Generation
1. kontaktmøde Velkommen til workshop om Kompetenceafklaring, CV og Netværk. Hils på hinanden, jeres networking starter nu
Mission, vision og forretningsidé
Når du allerede mestrer de vigtigste
#UNGKBH Oplæg om sociale medier.
Tilstedeværelsesundervisning
Positive sider som far 1:____________________________ 2:____________________________ 3:____________________________ 4:____________________________ 5:____________________________.
Customer journey Acqusition Retention. Customer journey Acqusition Retention.
Skabelon for billede til sociale medier
Præsentationens transcript:

Overordnet mål POSITIV OMTALE ? ”Skal ikke ses om en erstatning til print coverage – men som et supplement” V. Nikolaj Skarbye

CONTENT Medarbejdere Samarbejds- partnere Media SoMe Nyheds(brev) Events V. Nikolaj Skarbye

Sælgere Kommunkations med. arbejdere Ledelsen Andre? Partnere Investorer Retailers ”Læreanstalter” Branche jour. Redaktioner Tidligere omtale Bloggere Ekst. Int. Facebook Linkedin twitter Instagram Youtube Tidligere Kunder Nuværende Kunder Fremtidige Kunder Messer Tidligere deltagere Fremtidige deltagere V. Nikolaj Skarbye

Liker jeres Facebook side Potentiel Eksponering v. Target influencers Er connected på Linkedin med 2 medarbejdere Læser branche online medier Har tidligere deltaget på et event 4-5 potentielle eksponeringer