Anvendt markedsanalyse Kapitel 22
I dette kapitel lærer du mere om markedsanalyser fra kapitel 12
er en søgning efter og indsamling af Kap 22 En markedsanalyse er en søgning efter og indsamling af informationer til at løse et konkret markedsføringsproblem
Kapitel 22 bygger videre på kapitel 12 I kapitel 12 lærte du om Informationskilder Respondenter Interviewmetode Spørgsmålstype
Kapitel 22 handler om gennemførelse af en spørgeskemaundersøgelse Udvikling af spørgeskema Gennemførelse af undersøgelsen Bearbejdning af resultaterne
Udvikling af spørgeskemaet Kap 22 Udvikling af spørgeskemaet Hvilke informationer Formulering af spørgsmålene Test af spørgeskemaet
Gennemførelse af undersøgelsen Kap 22 Gennemførelse af undersøgelsen Personligt interview Telefonisk interview Postalt interview Internet interview
informationer Bearbejdning af de indsamlede Kap 22 Bearbejdning af de indsamlede informationer Opstilling af rapport m. diagrammer og konklusion