Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
1
Markedsanalyse Kapitel 12
2
Hvad er en markedsanalyse
Kap 12 Hvad er en markedsanalyse En markedsanalyse er en systematisk søgning efter informationer til at løse et konkret markeds- føringsproblem
3
Hvordan gennemfører man
Kap 12 Hvordan gennemfører man en markedsanalyse Informationskilder Udvælgelse af respondenter Interviewmetoder Spørgsmålstyper Spørgsmålenes rækkefølge
4
Kap 12
5
Udvælgelse af respondenter
Kap 12 Udvælgelse af respondenter Et menneske, der udspørges i en markedsanalyse, kaldes for en respondent Et univers er et fagudtryk for alle de mennesker, der kunne være relvante at udspørge Det udsnit af universet, der udspørges, kalder man en stikprøve
6
Kap 12
7
Kap 12
8
Kap 12
9
Kap 12 Spørgsmålstyper Åbne spørgsmål Lukkede spørgsmål Skalaspørgsmål
10
Spørgsmålenes rækkefølge Lette interessante spørgsmål
Kap 12 Spørgsmålenes rækkefølge Lette interessante spørgsmål Vigtige spørgsmål Lette demografiske og geografiske spørgsmål
11
Du kan lære mere om markedsanalyse i kapitel 22 Anvendt markedsanalyse
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.