Vision, mission, værdi. Chili skal med alle sine kommunikationsvinduer (Chili Magazine, Frikvarter Magazine, Chili-net) være den ubestridte markedsleder.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Hvorfor denne opgave Fordi erfaring og forskning viser, hvad der duer
Advertisements

Danehofskolens værdigrundlag
At forholde sig professionelt Anne Skov
Værdiseminar Af Katrine Soelberg, Ousbjerggaard 2012
Kontakt vores salgsafdeling på eller
Uddannelse til tværfaglighed
Social kapital – rig på relationer
Prioritering.
VISION FOR ORDRUPSKOLE2010 Sammenfatningsarbejde.
Internet til alvor og sjov
Women in Progress – erfaringer og udfordringer Kønsbalance i finanssektoren 12. marts 2010 Bent Jespersen SVP, Group HR.
Holmegaard en ny begyndelse.
Styrket kundebetjening gennem et kompetent arbejdsfællesskab
Produktion og Logistik
Værdibaseret ledelse i almen praksis
Forældremøde X årgang.
Skolereformen Overordnede mål:
Alle vores sponsorere skal betragtes som samarbejdspartnere
Sprog/billeder på Internettet
Dagens program Ankomst og morgenbuffet 9.00 Velkomst v/ OC Visionen for MED Gennemgang af MED-aftalen Pause Hvordan går arbejdet i TRIO? Hvad.
+ FORBRUGERNE OG LANDBRUGET: HVAD GIK GALT? Henrik Byager Kommunikationsrådgiver Planteavlerdagen 1.
Hverdagens Helte i Danfoss Floor Heating
©2010 Great Place to Work® Institute, Inc. All Rights Reserved Michal Caspersen Pedersen (00575) Medarbejderundersøgelse i Sønderborg kommune 2010 Afdelingsrapport.
TNL Lederuddannelse.
Floor Heating arketype processen
Hvordan du bliver lykkelig. 1. Have et mål 2.Smil altid.
Hvordan du bliver lykkelig. 1. Have et mål 2.Smil altid.
Den lille Skoles vision 6. Skolens medarbejdere. 6. Skolens medarbejdere (bestyrelsens formulering) ”Medarbejderne agerer i overensstemmelse med skolens.
Aftale om et fagligt løft af folkeskolereformen
Kristian Stagis, Chefkonsulent EL 1 Hvad kendetegner den gode håndværker? - et debatoplæg.
Intern kommunikation PR og presse
Vision for Holmebækskolen Holmebækskolen er en skole med en stærk kultur og et fælles sprog, hvor fællesskaber styrkes omkring: Børnene, klassen og klassesamarbejdet.
1 Wischmann Innovation © BESTYRELSENS OPGAVER. 2 Wischmann Innovation © - udvikle visioner, mål og strategi Det er generalforsamlingen, som godkender.
Afdelingsledelsen Vision og værdigrundlag i Planlægningsområde Syd.
Formulering af strategi ud fra analyse og ”Scenarier”
Hvordan du bliver lykkelig. 1. Have et mål 2.Smil altid.
Kodeks for offentlig topledelse
Vejlederens kommunikation
Infinit Personas-dag d 2. maj 2012 noter fra basar SnitkerGroup Brugervenlighedskonsulent Thomas Visby Snitker.
Carsten Lindorf Lean - kompetenceudvikling Ledelsen.
Udviklingsprojekt - Drømmeskole Skoleår 2011/2012 og 2012/2013 En fælles rejse.
Opsummering af strategiske mål fra analysearbejdet Noter alle de strategiske mål, du/I er nået frem til i analysearbejdet Prioriter, sorter, saml og tilføj.
PBJ Consult A/S – Mere end et systemhus HR i øjenhøjde
Den korte version Autenticitet er at kunne udfylde lærerrollen kompetent på et personligt tilegnet værdi-grundlag.
Fakta om AL-Bank Landsdækkende 66 filialer (incl. 5 fra Roskilde Bank). Etableret 1919 – til Århus i Ejes af fagbevægelsen m.fl private.
At tale om sexualitet.
HR i Nice Topledelsens krav til HR ! V/ Gert R. Jonassen - Arbejdernes Landsbank den
Personalemøde den 4. juni 2008 Koncern Økonomi: Værdier - og handlinger Personalemøde den 4. juni 2008.
STABILITET I EN FORANDERLIG VERDEN Hvordan skal itSMF udvikle sig fremadrettet Michael Imhoff Nielsen
Floor Heating arketype processen. Hvorfor skal vi dog se på værdierne? I 2003 køber Danfoss DEVI A/S. DEVI brand´et forandres fra et Corporate Brand til.
Strategiproces Fællesmøde 29. oktober 2011
Chili Magazine. Antal annoncesider 2000 vs Chili –0,4% Total 2001: sider Markedet +13,3% Total 2000: sider.
”At læse sammen med andre” – læsning som kulturelt fællesskab i Horsens.
Samfundsansvar i praksis via lokale partnerskaber Program for første netværksmøde i Roskilde den 4. december 2008 mhtconsult, august 2008 © Side 1 mhtconsult,
Ledelses- og Styringsgrundlag. Oplæg v. Bo Johansen – 20. aug
Kompetenceudvikling og Teamsamarbejde Projekt ”Fælles Værdier – Fælles Fodslaw” - når vejen dertil er gennem vores pædagogiske praksis.
Fundament: Ligeværdigt samarbejde LauRie’s Mening, Vision og Værdier At skabe glæde og trivsel for mennesker, som ikke kun har modelmålene At skabe glæde.
Relations kompetencer
Vision mission værdier handleplaner
Fremtidens fagforening - hvad har det med miljø at gøre?
1 Vision Region Syddanmark har en HR-funktion, som via initiativ, dialog og samarbejde understøtter forretningsområdernes behov for HR ydelser HR sætter.
Inklusion i Åkanden Pædagogisk grundlag Åkandens pædagogik tager udgangspunkt i den anerkendende tilgang. Anerkendelse er en ligeværdig relation mellem.
Værdigrundlag for Jobcenter Varde
Glamsbjerg Fritidscenters fremtidshus
Fælles ledelsesgrundlag
Ungdomsskolen 2021 MISSION
Mission, vision og forretningsidé
We Are ‘One PPG’ Vores formål We protect and beautify the world
We Are ‘One PPG’ Vores formål We protect and beautify the world
Vi er ‘One PPG’ Vores formål We protect and beautify the world
Præsentationens transcript:

Vision, mission, værdi

Chili skal med alle sine kommunikationsvinduer (Chili Magazine, Frikvarter Magazine, Chili-net) være den ubestridte markedsleder overfor målgruppen Personer år Chili skal som markedsleder eje målgruppen og være uundgåelig for enhver annoncør, der kommunikerer med målgruppen Chili skal med events og andre markedstiltag (Chili Tours, Chili Cards, Posters, samplinger) aktivere og engagere målgruppen. Chili skal med egen analyser og kendskab til målgruppen have markedets mest kompetente salgsorganisation Chilis visioner - hvilken rolle skal Chili spille i fremtidens mediemarked

Chili skal ved konstant udvikling og kontakt med målgruppen via skribentnetværket have markedets førende og mest kompetente redaktion Chili skal ved belønning og seriøs behandling af repræsentanterne have markedets mest stabile og effektive distributionsnetværk Chili skal have internettets ubestridte portal for målgruppen ved til stadighed at udvikle indhold, community og medlemstilbud Chilis visioner - hvilken rolle skal Chili spille i fremtidens mediemarked

Chilis mission - hvad siger vi om os selv Chili er en virksomhed med mange aktiviteter og tiltag overfor målgruppen Chili opfattes som seriøse og professionelle Chili producerer markedets førende og mest provokerende ungdomsmedier Chili er dynamisk og udviklende overfor markedet og medarbejderne Chili laver nogle fede events for målgruppen Det er cool at være Chili medarbejder og Chili repræsentant

Chili arbejder åbent, konstruktivt og professionelt og agerer som en relevant, respekteret og værdifuld annoncepartner. Værditilførende annoncepartner = resultater og succes Chili producerer underholdning, overraskende og sjove oplevelser. Vi nedbryder tabuer, præsenterer de vilde ting og er provokerende og grænseoverskridende. Underholdning og provokation = respekt, tillid, lydhørhed og engagement Chili er en dynamisk, udviklende og anarkistisk virksomhed der sikrer, at vi har de rigtige kommunikationsvinduer og aktiviteter overfor målgruppen. Dynamik og anarki = progressiv og i konstant bevægelse Chilis værdier - hvad er vigtigt for Chili som virksomhed

Chili er anerkendt og værdsat med høj grad af troværdighed – blandt læserne, omgivelserne og medarbejderne. Seriøsitet = Respekt og anerkendelse Chili forstår at integrere kommercielt og non-kommercielt indhold med respekt for kunder, læsere og brugere. Integritet. Chilis værdier - hvad er vigtigt for Chili som virksomhed