Vision, mission, værdi
Chili skal med alle sine kommunikationsvinduer (Chili Magazine, Frikvarter Magazine, Chili-net) være den ubestridte markedsleder overfor målgruppen Personer år Chili skal som markedsleder eje målgruppen og være uundgåelig for enhver annoncør, der kommunikerer med målgruppen Chili skal med events og andre markedstiltag (Chili Tours, Chili Cards, Posters, samplinger) aktivere og engagere målgruppen. Chili skal med egen analyser og kendskab til målgruppen have markedets mest kompetente salgsorganisation Chilis visioner - hvilken rolle skal Chili spille i fremtidens mediemarked
Chili skal ved konstant udvikling og kontakt med målgruppen via skribentnetværket have markedets førende og mest kompetente redaktion Chili skal ved belønning og seriøs behandling af repræsentanterne have markedets mest stabile og effektive distributionsnetværk Chili skal have internettets ubestridte portal for målgruppen ved til stadighed at udvikle indhold, community og medlemstilbud Chilis visioner - hvilken rolle skal Chili spille i fremtidens mediemarked
Chilis mission - hvad siger vi om os selv Chili er en virksomhed med mange aktiviteter og tiltag overfor målgruppen Chili opfattes som seriøse og professionelle Chili producerer markedets førende og mest provokerende ungdomsmedier Chili er dynamisk og udviklende overfor markedet og medarbejderne Chili laver nogle fede events for målgruppen Det er cool at være Chili medarbejder og Chili repræsentant
Chili arbejder åbent, konstruktivt og professionelt og agerer som en relevant, respekteret og værdifuld annoncepartner. Værditilførende annoncepartner = resultater og succes Chili producerer underholdning, overraskende og sjove oplevelser. Vi nedbryder tabuer, præsenterer de vilde ting og er provokerende og grænseoverskridende. Underholdning og provokation = respekt, tillid, lydhørhed og engagement Chili er en dynamisk, udviklende og anarkistisk virksomhed der sikrer, at vi har de rigtige kommunikationsvinduer og aktiviteter overfor målgruppen. Dynamik og anarki = progressiv og i konstant bevægelse Chilis værdier - hvad er vigtigt for Chili som virksomhed
Chili er anerkendt og værdsat med høj grad af troværdighed – blandt læserne, omgivelserne og medarbejderne. Seriøsitet = Respekt og anerkendelse Chili forstår at integrere kommercielt og non-kommercielt indhold med respekt for kunder, læsere og brugere. Integritet. Chilis værdier - hvad er vigtigt for Chili som virksomhed