Eksklusiv Rammeaftale for BYFO medlemmer på sikringsydelser Civilingeniør - Poul Ørum Partner. Direktør. Willis Michael Bagge Security Management Advisor.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Den danske befolknings syn på handicappedes rettigheder
Advertisements

Status for de lokale uddannelsesudvalgs rolle efter lovforslag om VEU-centre på Konference for Lokale Uddannelsesudvalg og repræsentanter fra udbydere.
København den 17. november 2010 Dias 1 DFFU Rammeaftaler, indkøbscentraler og kvalifikationsordninger – kan konkurrencen sættes ud af kraft? Sune Troels.
Teknisk dialogmøde den 14. august 2013 Rengøring.
Leverandørmøde D. 10. februar 2012 Leverandørmøde.
Statsstøtte og udbudsreglerne
Vi spoler lige filmen tilbage
Projektkonkurrencen – forhandlingsadgangen – advokatens overvejelser Dansk Forening for Udbudsret 26. januar 2012 Partner, advokat Tina Braad Holst, Advokater.
Fundraising Jakob Ugelvig Christiansen
Fra bygning til BIM-model
Forsikring af FREDEDE EJENDOMME BYFO den 30. & 31. maj 2006
Samarbejde med eller uden Service Level Agreement (SLA)
Risikostyring og passiv sikkerhed
Folkeoplysningsloven •En frivillig folkeoplysende forening, der er godkendt i henhold til Folkeoplysningslovens bestemmelser i § 4 stk. 2, er berettiget.
Network Marketing En 2 til 5-års Plan Fremtidens Virksomhed
Solcelleudbud på tværs af kommuner v/ Flemming Jørgensen, REEEZ REEEZ Renewable Energy and Energy Efficiency in Zealand.
Knud Knudsen Forsikring & Pension
Vindmølle logistik – Forsikring Baranchemøde, den 24. Marts 2014.
UDBUD.
Hvor mange EPJ-systemer skal Danmark have? Kan SOA fx levere varen? Hvem skal bestemme standarden? Søren Lauesen IT-Universitetet i København
Brand- & Sik-ringsCenteret
v/ Andrew Kjærulff Maddock
Energimærkning af bygninger i Danmark
“RoundTable Meetings”. Slide No. 2 Flemming Wulff Hansen 3 Juni 2005 “RoundTable Meetings” Formål – Værktøj til strategisk planlægning. – Inspiration.
Huslejeordning for statens bygninger indføres 2001 UBST gøres til ejer af bygningerne til de danske universiteter Universiteterne bliver lejere.
Betaling og matchning Temadag om takstberegning Tirsdag d. 27 feb Danhostel, Herning.
Mandag 3. marts januar Borgmester Jannich Petersen, V Udbud og partnerskaber i Gribskov Kommune.
Sundhedsstyrelsen - specialeplanlægning
Et samarbejde mellem: BAT Kartellet | Bygherreforeningen | Dansk Byggeri | Danske Arkitektvirksomheder | DI Byggematerialer | Foreningen af Rådgivende.
September Evalueringsmodeller v/Civilingeniør, cand. jur. Jørgen Egholm.
Anbefaling til afklaring af arbejdet i LUU Forretningsorden og organisering af udvalgsarbejdet. Forventninger til samarbejde mellem udvalget og skole samt.
Klik på ikonet for at indsætte et billede Lindpro A/S ● Fabriksparken 58 ● 2600 Glostrup ● Telefon ● LINDPRO A/S.
Leverandørmøde D. 5. december 2012 Leverandørmøde.
Spørgemøde d. 2. okt Udbud af materialer til sløjd og naturfag samt udførelse af lovpligtigt eftersyn af træbearbejdningsmaskiner.
Skift af farvetema: 1.Vælg ’Design’ i PowerPoint menubjælken 2.Vælg ’Farver’ 3.Vælg ’farveskema’ SKI_GRØN eller SKI_BLÅ Indsæt nyt billede i format H 17,3.
Årskursus for visitatorer 2009 Et blik i krystalkuglen på visitatorernes fremtidige arbejdsområde.
EU-udbud af biblioteksmaterialer Baggrund Forår 2014 Projektgruppe, bestående af Odense, Roskilde og Vejle centralbiblioteker, bliver nedsat med.
1 Borgerpanelet i Silkeborg Kommune.
Indkøb & Medicoteknik Informationsmøde vedr. Udsåningsrobot til udsåning af bakteriologisk prøver i region midt 2013/S Januar.
Udlicitering af grøn drift
Sådan giver mangfoldighed ISS konkurrencekraft Maarten van Engeland adm. direktør, ISS Facility Services A/S 24. maj 2011.
TATIONpRÆSEN 16. DECEMBER, 2014 AARHUS UNIVERSITET INFORMATIONSMØDE OPEN PROCEDURE FOR CONSUMABLES FOR LABORATORIES 1.
Velkommen Udbudspræsentation: Rengøringsmidler mv. Indkøb og Logistik.
Medico-teknisk Afdeling Velkommen Udbudspræsentation: Endoskopisk udstyr.
Indkøb & Medicoteknik Informationsmøde vedr. Hæmodialysemaskiner udbud 2012/S april 2012.
CASE V: Økonomiske gevinster ved elektronisk fakturering og fjernsupport v/ Heidi Løje og Anette Bank Knudsen NaviCom A/S Mandag den 28. april 2008.
GYMNASIEFÆLLESSKABET Byggeprojekter GYMNASIEFÆLLESSKABET Gymnasiefællesskabet – historik og formål Historik GF er et barn af kommunalreformen.
Et samarbejde mellem: BAT Kartellet | Bygherreforeningen | Dansk Byggeri | Danske Arkitektvirksomheder | DI Byggematerialer | Foreningen af Rådgivende.
Gitter- og hjælpelinjer For at se gitter- og hjælpelinjer 1. Klik på Vis 2. Vælg Gitterlinjer og/eller Hjælpelinjer Tip: Alt + F9 for hurtig visning af.
Gode råd om indkøb 1.Få overblikket: Kig på indkøbet lidt fra oven 2.Brug allerede indgåede indkøbsaftaler 3.Bliv en del af et fællesskab 4.Konkurrenceudsæt.
KØBENHAVNS KOMMUNE Børne- og Ungdomsforvaltningen Københavns Kommunes Frugt og grønt genudbud 1. Køb og levering af økologisk hel frugt, grønt og krydderurter.
Leverandørmøde Snedker 20. april 2014 kl på Selandia.
Sådan køber skolen effektivt ind via SKI’s indkøbsaftaler.
22. November 2013 DANBIO kursus for Speciallægepraksis i reumatologi.
Der startes mange nye danske virksomheder hvert år
Udbud af bygning 44. Sådan blev opgaven stillet
Rammeaftale 2018 – Baggrund og opstart
Hvordan anvendes SKIs møbelaftaler?
Rammeaftale Revisionsydelser
Seneste nyt v/advokat Milena Krogsgaard
Revisionsydelser og økonomisk rådgivning
0207 Kommunikationsudstyr og -løsninger
VPP Generalforsamling 2013
Informationsmøde: Udbud af anti-decubitus madrasser og special madrasser, vekseltryk/dynamisk til Region Syddanmark.
Markedsdialog forud for udbud af dynamisk indkøbssystem på lege og aktivitetspladser til Sydjysk Udbuds Samarbejde, SUS.
Spodsbjerg Borgerforening
Indkøb.
Rammeaftale Revisionsydelser
Udbudslovens gråzoner i affaldssektoren Temadag om udbudsloven, 30
Terminologi i Sundhedssektoren
Præsentationens transcript:

Eksklusiv Rammeaftale for BYFO medlemmer på sikringsydelser Civilingeniør - Poul Ørum Partner. Direktør. Willis Michael Bagge Security Management Advisor. Willis

Formål med aftalen  At opnå en så økonomisk attraktiv aftale på sikringsydelser for alle BYFO’s medlemmer nationalt.  At have en leverandør som kan løfte opgaven nationalt, og som er godkendt i henhold til de tilbudte ydelser.  At have en leverandør som har erfaring med arbejde i fredede bygninger og som har kendskab til KUAS retningslinier.  At kunne få rådgivning fra BYFO’s special team, bestående af arkitekter og uvildige sikringsrådgivere.

Rammeaftalens indhold  Installation, levering og servicering af tyverisikring og adgangskontrol (AIA/ADK).  Installation, levering og servicering af elektronisk brandsikring (ABA, varsling og ABDL).  Installation, levering og servicering af håndslukningsudstyr.  Levering af vagtydelser som fastvagt, rundering og AP-kørsel.

Tildelingskriterier  I udbudsrunden blev leverandøren udvalgt ud fra point-system, hvor af tildelingskriteriet for ordren, skete på grundlag af det økonomisk mest fordelagtige tilbud (max score er 10 point) De afgivne tilbud blev bedømt efter følgende vægtning af kriterierne: Pris: 70 % Kvalitet: 20 % Kvalitetssikring, service og kvalitetssikringsprogram: 10 %

Point sammenligning  Leverandør 1: 9,75 point  Leverandør 2: 8,42 point  Leverandør 3: 8,24 point  Leverandør 4: 8,14 point

Pris eksempler i aftalen  Dette pris eksempel er på 1. stk 6 kg. pulverslukker, DS/EN3  Leverandør 1: DKK 600,- (listepris)  Leverandør 2: DKK 577,- (listepris)  Leverandør 1: DKK 356,- (pris i rammeaftale)  Besparelsen fra leverandør 1 er på 41 % ved brug af rammeaftalen.