Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

CASE V: Økonomiske gevinster ved elektronisk fakturering og fjernsupport v/ Heidi Løje og Anette Bank Knudsen NaviCom A/S Mandag den 28. april 2008.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "CASE V: Økonomiske gevinster ved elektronisk fakturering og fjernsupport v/ Heidi Løje og Anette Bank Knudsen NaviCom A/S Mandag den 28. april 2008."— Præsentationens transcript:

1 CASE V: Økonomiske gevinster ved elektronisk fakturering og fjernsupport v/ Heidi Løje og Anette Bank Knudsen NaviCom A/S Mandag den 28. april 2008

2 Økonomiske gevinster ved elektronisk fakturering og fjernsupport Marketingchef Heidi Løje – hel@navicom.dk Markedschef Anett Bang Knudsen - abk@navicom.dk

3 NaviComs klimamålsætning Reduktion af elforbruget med 25 % inden for 1 år Omlægning af elforbruget til miljøvenlig el inden for 2 år Mindsket papirforbruget bl.a. gennem elektronisk fakturering Reduktion af transporten gennem øget brug af fjernsupport og webmøder Vi ønsker at stille krav til kunder, partnere, leverandører mv.

4 Håndtering af elektronisk fakturering Din virksomhed VANS-netværk Privat kunde Offentlig kunde Elektronisk fakturering

5 Fjernsupport Afstanden mellem problem, handling og resultater er mindre Det kan være svært at forklare et problem pr. telefon. Udfordringen løses direkte på kundens pc Support via Internettet Det kræver ingen pre-installation på kundens PC

6 Hvordan virker det?

7

8 Fordele Hurtig hjælp Tidsmæssig besparelse Mindre transport Bedre service

9 Elektronisk fakturering og fjernsupport vil for en virksomhed som vores kunne reducere CO2 udslippet med min. 8-10 tons pr. år Vi har løsningerne - men hvordan synliggør og kommunikerer vi, at de er energirigtige?


Download ppt "CASE V: Økonomiske gevinster ved elektronisk fakturering og fjernsupport v/ Heidi Løje og Anette Bank Knudsen NaviCom A/S Mandag den 28. april 2008."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google