Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Vi spoler lige filmen tilbage

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Vi spoler lige filmen tilbage"— Præsentationens transcript:

1 Vi spoler lige filmen tilbage
26 år siden… 7 år i Charter branchen hos STAR TOUR 3 år i Visitdenmark 16 år i Hotelbranchen 10 år med salg og marketing 6 år med det operative ansvar I dag - Administrerende Direktør i Brøchner Hotels

2 LOYALITET HVAD BETYDER DET
Værdi Mennesker Viden Teknologi Relationer BRØCHNER HOTELS

3 Reflexsion Er der loyalitet i branchen
BRØCHNER HOTELS

4 Hvad er loyalitet set med hotel briller
Det er når en hotel virksomhed sætter sig sammen med en kunde og bliver enige om, hvad der er behov for og hvor meget af det behov kunden vil købe af hotel virksomhedens produkter Målene, priserne og vilkårene forhandles og fastsættes Salg og Marketing plan introduceres i virksomheden BRØCHNER HOTELS

5 Hvad er loyalitet set med hotel briller
Men….. Mange aftaler er fyldt med restriktioner som f.eks block-out dates Mange aftaler honoreres kun med mellem 50-75% af det aftalte Aftaler måske ukendte når kunder ringer ind Betyder det noget at opnå de aftalte mål når prisen og aftalen stadig er den samme BRØCHNER HOTELS

6 Et tåbeligt eksempel Men alligevel – Lad os sætte tingene på spidsen
Vestas får en ordre på 200 vindmøller Produktionen tilpasses og går i gang 160 vindmøller leveres til tiden… De sidste 40 har man købt hos Siemens

7 Hvordan kan vi skabe bedre loyalitet Og aftale hvem der har hvilket ansvar
En kontinuerlig dialog om hvordan Aftalen producerer Kunden får den nødvendige information fra leverandøren om tilbud, nyheder, etc Handlingsplan ved negative afvigelser BRØCHNER HOTELS

8


Download ppt "Vi spoler lige filmen tilbage"

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google