Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

TATIONpRÆSEN 16. DECEMBER, 2014 AARHUS UNIVERSITET INFORMATIONSMØDE OPEN PROCEDURE FOR CONSUMABLES FOR LABORATORIES 1.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "TATIONpRÆSEN 16. DECEMBER, 2014 AARHUS UNIVERSITET INFORMATIONSMØDE OPEN PROCEDURE FOR CONSUMABLES FOR LABORATORIES 1."— Præsentationens transcript:

1 TATIONpRÆSEN 16. DECEMBER, 2014 AARHUS UNIVERSITET INFORMATIONSMØDE OPEN PROCEDURE FOR CONSUMABLES FOR LABORATORIES 1

2 16. DECEMBER 2014 AARHUS UNIVERSITET VELKOMMEN Aarhus Universitet, Indkøb: Agnethe Toft Andresen Laura Koefoed Stadum 2

3 16. DECEMBER 2014 AARHUS UNIVERSITET RAMMERNE FOR AFTALEN Ordregiver: Aarhus Universitet Samlet værdi på ca. 18 millioner kroner årligt Levering på alle Ordregivers adresser i hele landet Rammeaftalens varighed er to år, med mulighed for forlængelse to gange et år 3

4 16. DECEMBER 2014 AARHUS UNIVERSITET RAMMEAFTALENS OPBYGNING 11 delaftaler med flere antal rammeaftaleindehavere: Delaftale 1: Cell Cultivation – 10 rammeaftaleindehavere Delaftale 2: Tubes with more – 15 rammeaftaleindehavere Delaftale 3: PCR – 15 rammeaftaleindehavere Delaftale 4: Filtration – 10 rammeaftaleindehavere Delaftale 5: Glass Vials – 7 rammeaftaleindehavere Delaftale 6: Glass – 7 rammeaftaleindehavere Delaftale 7: General plast products – 10 rammeaftaleindehavere Delaftale 8: Well plates – 10 rammeaftaleindehavere Delaftale 9: Microscopy – 5 rammeaftaleindehavere Delaftale 10: Pipettes – 15 rammeaftaleindehavere Delaftale 11: Pipettetips – 10 Rammeaftaleindehavere 4

5 16. DECEMBER 2014 AARHUS UNIVERSITET KATEGORIER OG EKSEMPLER UNDER DELAFTALERNE 5

6 16. DECEMBER 2014 AARHUS UNIVERSITET KATEGORIER OG EKSEMPLER UNDER DELAFTALERNE 6 › En tilbudsgiver der byder på en delaftale, skal kunne tilbyde minimum ét produkt under alle underkategorierne på delaftalen. › Det er dog ikke nødvendigt at kunne tilbyde alle eksemplerne.

7 16. DECEMBER 2014 AARHUS UNIVERSITET AT KOMME PÅ RAMMEAFTALEN ”Det økonomisk mest fordelagtige tilbud” Eks. Delaftale 1: Cell Cultivation – 10 rammeaftaleindehavere. De 10 tilbudsgivere der afgiver de 10 økonomisk mest fordelagtige tilbud:  Service 80 %  Size of product range 20 % 7

8 16. DECEMBER 2014 AARHUS UNIVERSITET SERVICE 80 % 8 Listed in order of priority:  Webpage  Electronic ordering  Ability to obtain products from other suppliers in connection with mini-tenders  Sales support  The Suppliers return policy  Consignment stock

9 16. DECEMBER 2014 AARHUS UNIVERSITET SIZE OF PRODUCT RANGE 20 %  Number of brands 15 % (10 brands = 100 point)  Number of products 85 % Den tilbudsgiver der tilbyder flest forskellige produkter får 100 point – de resterende tilbudsgivere evalueres relativt i forhold hertil. Ordregiver forbeholder sig retten til at justere antallet af tilbudte produkter i en kategori, såfremt de findes at være åbenlyst ikke-tilhørende. 9

10 16. DECEMBER 2014 AARHUS UNIVERSITET INDKØB PÅ RAMMEAFTALEN 10  Indkøb under 10.000 DKK pr ordre foregår ved direkte tildeling til den rammeaftaleindehaver på delaftalen, der tilbyder det konkrete produkt til den laveste pris.  Indkøb over 10.000 DKK pr. ordre foregår ved miniudbud blandt alle rammeaftaleindehaverne på delaftalen.

11 16. DECEMBER 2014 AARHUS UNIVERSITET MINIUDBUD Genåbning af konkurrencen pr. e-mail. Skriftlig beskrivelse af de nærmere vilkår for det konkrete køb, herunder krav til kvaliteten, leveringsfrister m.m. Kan være tale om korte tilbudsfrister, afhængig af det konkrete købs karakter, dog aldrig tilbudsfrister under tre hverdage. 11

12 16. DECEMBER 2014 AARHUS UNIVERSITET MINIUDBUD Tildelingskriterie ved miniudbud: ”Økonomisk mest fordelagtige tilbud” Underkriterier: Price 40-50 % Quality 30-40 % Service 10-20 % Time of delivery 10 % (ikke mere end 7 business dage) Underkriterier ved miniudbud på brandspecifikke produkter: Price 60-70 % Service 20-30 % Time of delivery 10 % (ikke mere end 7 business dage) 12

13 16. DECEMBER 2014 AARHUS UNIVERSITET TILBUDSAFGIVELSE Tilbud afgives ved udfyldelse af:  Appendix 1 – Bid schedule  Appendix 3 – Pricelist inklusiv tilbudte rabatsats  Template A – Tro og love erklæring  Evt. Template B – Konsortieerklæring  Evt. Template C – Forbeholdsliste – vær opmærksom på, at forbehold kan resultere i, at Ordregive skal erklære tilbuddet for ukonditionsmæssigt.  Yderligere dokumentation kan fremsendes 13

14 16. DECEMBER 2014 AARHUS UNIVERSITET APPENDIX 3 - PRICELIST Udbudsmaterialet indeholder et eksempel på appendix 3 til alle delaftalerne. Følgende oplysninger skal oplyses i Appendix 3 – pricelist:  The tenderers article number  UNSPSC code of the product  The brand name of the product  Tenderer's product description  The size of the sales unit of the product  Packed size  The generally applicable price for the sales unit including all costs as set out in the Framework Agreement, but exclusive of VAT  The discounts offered for the product  The price including the discount deduction 14

15 16. DECEMBER 2014 AARHUS UNIVERSITET SPØRGE- OG TILBUDSFRIST Tilbudsfrist den 23. januar 2015 kl. 14.00 Spørgsmål stilles skriftligt senest den 12. januar 2015 ved mail til: udbud@au.dk Spørgsmål besvares som udgangspunkt løbende og senest den 16. januar 2015 15

16 16. DECEMBER 2014 AARHUS UNIVERSITET SPØRGSMÅL ? Alle spørgsmål der bliver stillet på informationsmødet, vil blive gengivet sammen med svarene i referatet fra mødet. 16


Download ppt "TATIONpRÆSEN 16. DECEMBER, 2014 AARHUS UNIVERSITET INFORMATIONSMØDE OPEN PROCEDURE FOR CONSUMABLES FOR LABORATORIES 1."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google