- Liv Andersen, Line Stiller, Maria Borup & Anja Winther

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
For dig der er glad for mode og energi- besparelser.
Advertisements

Markedsføring af Tivoli Friheden med henblik på de årige
Innovation Camp 2013.
Skolereformen - mål Ambitiøst løft af folkeskolen: •Børnenes læring og faglige niveau skal styrkes •De unge skal have de bedste muligheder for at tage.
Kommunikation af resultater
EAT - sund mad med mere.
Kapitel 2.
15 Promotion Oversigt Promotionformer (herunder reklame)
Af Andreas og Marlene. Spørgsmål. • Hvornår lavede i en internetshop? • Hvorfor valgte i at lave en internetshop? • Hvordan fik i lavet jeres hjemmeside.
Online annoncer og bannerreklamer
Synlig ledelse i krisetid
Elevernes digitale dannelse
Målgrupper og købmandskab
Markedsvurdering.
Poster præsentation I modsætning til Power Point præsentationer er en poster et enkelt Billede, der skal fange med det samme. (Ligesom en annonce VS en.
Kommunikation / it.
Prøv det nye the mysterious wold game, test din viden om verden og få et godt grin med dine bekendte, vi vil garanter du vil synes om det og lære noget.
S O R - modellen Markedsførings- Stimuli (De fire P-er) Omverdenen
6. Virksomhedens indtægter
Markedskommunikation - del 1
Hotellets koncept.
1 1 Game-Research.com Advertainment, edutainment, og spils kritiske potentiale Ph.d stipendiat Simon Egenfeldt-Nielsen IT-Universitet København Game-research.com.
Valg af parametre.
Mountain Dew Tobias, Anne Marie, Mathias og Kasper.
Kommunikation/IT – Thor Madsen 1.1 RTG
[Produktnavn] Marketingplan
Reklamemidler og -medier
Branding af læren Tværfaglig uge Uge Frederiksberg Seminarium.
Spørg først dig selv: Hvad koster varen andre steder?
Snak med din sidemand om dette et par min.
Case-opgave på HG2 uge 41,  I skal lave en slags avis til nettet – ikke nødvendigvis en avis som BT eller Politiken … det kan godt være en slags.
Kristoffer Hamborg Undervisningsleder på IAA Digital Diploma
Marlene og Nichlas.  Reklameformer  Sales promotion  Salgsarbejdet.
Red Bull give vinger Red Bull er Energidrik indeholder koffein, sukker og taurin. Sodavandet kæmper mod træthed.
Magien bag en grøn Tuborg
Kap 19 E – handel Kapitel 19.
Køb spillet her:. Buy the game here: AIDAAIDA Attention: Det der fanger øjet Billedet i venstre hjørne er blikfanget. Interest: Den del der får læseren.
Billeder.
Reklame & Markedsføring
Februar 2004Annette Mørk1 Oversigtsdias Hvad er HjemmeService? Hvad er HjemmeService ikke? Hvem kan komme med? Er der kunder og arbejde nok? Indtjening.
Af: Jonatan W & Line Stryander
6. Virksomhedens indtægter
AFSÆTNING B – Schønberg Markedsføring omfatter arbejde med at tilrettelægge tiltag – f.eks. udvikling af produkter, fastlæggelse af pris, valg af distributionskanaler.
AFSÆTNING A – Schønberg
Agenda Inspiration Problemformulering Målgruppe Ideén Design Vores endelige Website Procesreflektion Konklusion.
Red Bull Af Frederik Thomsen. Klassifikation af produkt Emballage: Red Bull’s dåse trækker kundernes opmærksomhed, og præsentere deres produkt tiltrækkende.
mens animationen kører afprøve andet design
Af Christine Tindahl -kommunikation SKRIV EN FACEBOOK- OPDATERING skriv på vegne af en virksomhed brug 3 minutter på øvelsen.
Red Bull Energy Lavet af Andreas Wöhlk.
Sproglig teori og metode (II) Fællesfag: BA i 2 fremmedsprog BA i 1 fremmedsprog, IT og kommunikation.
Full-service kommunikation Prolog Reklamebureau A/S Knudtzon´s Bogtrykkeri A/S v/ Henrik Juul Kühn, Key Account Manager.
Midttrafik Forsøg med nye takst initiativer Projektet omfatter 3 initiativer. Formål: Afprøve en mere markeds- og tilbudsorienteret takstpolitik. Flere.
Forretningsmodel til Kommuner og private virksomheder.
Læring og it Typografiens betydning. læring og it Display-typografi Læse-typografi Konsultativ typografi 3 typer af typografier.
Anvendt markedsføring Begrebet markedsføring var det første nye begreb I stødte på i faget for snart to år siden. Nu skal vi arbejde med den praktiske.
Planlæg din kommunikation. Dette værktøj er til dig, som Står over for en kommunikationsindsats Vil sikre, at dine budskaber kommer frem Vil kommunikere.
KAMPAGNEN – I FORM PÅ FARTEN I FORM PÅ VEJEN – DET SUNDE BUSSTOPPESTED Forbedring af livskvaliteten ved at skabe bedre adgang.
Planlæg din kommunikation. Dette værktøj er til dig, som Står over for en kommunikationsindsats Vil sikre, at dine budskaber kommer frem Vil kommunikere.
markedsføringsplaner
Markedsføring og reklame
Konkurrenceforhold afsætning.
Udarbejdet af Stine H, Simone L, Daniel P og Daniel H
konkurrencesituation
Branding afsætning.
Lavet af Cesilie Bitsch og Viktor Aarslev
D/K Regnskab i/s Eksamensprojekt juni 2017.
6. Virksomhedens indtægter
Hvorfor ser en butik ud som den gør?
Normals målgruppe Appellere til kvinder Bandwagon/thrifty Middelklasse
Af alle hjemmesideejere har ikke
Præsentationens transcript:

- Liv Andersen, Line Stiller, Maria Borup & Anja Winther Nike - Liv Andersen, Line Stiller, Maria Borup & Anja Winther

Formulering af opgave Vi vil finde Nikes muligheder igennem Annoncer Tv-reklame Radioreklame Finde en godt budskab til vores moderne sko

Ide skabelse Høje priser på mærkevarer Støt en god sag Nyt design, god kvalitet Rabat muligheder

Ide udvikling Støtter en god sag ved køb af Nike sko Nyt smart design fanger kundernes opmærksomhed Bedst til prisen

Ide vurdering Mangel på ideer som Nike kan gøre bedre Vi mener det er en god ide at give kunderne mulighed for at støtte noget betydningsfuldt Vi ønsker et budskab som viser kunder og fremtidige kunders mulighed for at støtte brysterne STØT BRYSTERNE – Just do it!

Kommunikation Vi vil kommunikere ud til unge mennesker - Fx ved busstoppesteder, i radioen og i blade Målgruppe: - 18-25 år

Annonce

Tv-reklame

Radio-reklame