Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Innovation Camp 2013.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Innovation Camp 2013."— Præsentationens transcript:

1 Innovation Camp 2013

2 Hvem er vi? Carlsberg SPORT er en del af Carlsberg
Carlsberg er verdens 4. største bryggeri med ansatte heraf ca i Danmark. Carlsberg SPORT henvender sig hovedsageligt til unge der dyrker sport. Største konkurrent er Faxe Kondi der sidder på ca. 55 % af markedet for sportssodavand Carlsberg SPORT har en markedsandel på under 10%. Carlsberg SPORT profilerer sig i høj grad via fodbold, men sponsorerer mange forskellige sportsgrene med udstyr, spillertøj og oplevelser. Carlsberg SPORT er hovedsponsor for FCK og OB Carlsberg SPORT indeholder 3% druesukker Carlsberg SPORT ikke er tilsat kunstig farve 

3 Udfordringen Baggrund
For at skabe opmærksomhed omkring Carlsberg SPORT kan man køre reklamer på TV, udendørs reklamer, online kampagner osv. Men hvad med selve produktet? Hvordan får man folk til at købe produktet, når de står nede i butikken? Udfordring Hvordan kan man bruge selve produktet til at skabe incitament til køb og involvere folk? Retningslinjer Der kan tages udgangspunkt i et eller flere af følgende produkter: 0,5L, 1,5L, dåse 33cl (husk at der her også er emballage rundt om dåsen når flere er pakket sammen, fx 6 pack) Der vil være fokus på realismen i forhold til gennemførelsen af ideen. Herunder praktiske foranstaltninger, økonomi og øvrige ressourcekrav. Der kan hentes inspiration her: sponsorkontoret.dk, Carlsberg SPORTs facebook side, carlsbergsport.dk.


Download ppt "Innovation Camp 2013."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google