Opgavespil om sikkerhed V. Steen Grønbæk Mercantec EPOXY OG ISOCYANATER.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Sådan laver Du et POWER POINT program.
Advertisements

Progression i de større skriftlige opgaver:
Grundlæggende PowerPoint
Heraki for de forskellige regnearter
Epoxy og Isocyanater - opgavespil
Bedømmelse af praktiske færdigheder
Tegning af en grafen 1) Hvis der skal tegnes i hånden: Lav et sildeben og sæt punkterne ind i et passende koordinatsystem. Brug her x-aksen til at vise.
Interaktion med Digitalisering af læringsrummet, august 2013 Charlotte Højrup, EF Digital.
Fag lærer på SDE Odense siden 2003
Energiledelse Energiledelse betyder, at virksomheden gennemfører en systematisk, løbende indsats for at bruge energien bedre og derigennem øge virksomhedens.
Dogmegruppe – 10.30Kaffe samt highlights fra fokusgrupper / Karin – 11.30Observation af undervisning med iPads – 12.00Frokost.
Nyt dias Power point er bygget op af dias, du tilføjer dias ved at trykke på nyt dias på startsiden.
Augmented Reality I undervisningen.
Bytte   PowerPoint  .
JobPAS – En gennemgang PAS-koncepter og Basiskurser v. Steen Hilling, psykolog
Instruktion i Animation Shop
Würth Danmark A/S Etableret 1964 i DK 500 medarbejdere i DK
Socialpædagogisk læringsspil Udviklingsseminar I Christian Engel Brund Jeppe Sønderby Christensen
Dagsorden 1) Hvad er et netlæringselement 2) Analyse 3) Design 4) Det praktiske arbejde.
Skriv titel Synlig læring med it Agerbæk Skole og Starup Skole 2013
Titeldias (uden baggrundsfarve) Husk at vælge korrekt layout for hvert dias: Klik med højre musetast på dias i ruden til venstre i skærmbilledet og vælg.
NetBeans Installation og brug.
1 Vejlednings- opgaven Tirsdag aften v. Adjunkt Martin Finderup Andersen.
Sensus Tilgængelighed i PDF-filer - Adobe Professional Helene Nørgaard Bech Sensus ApS.
Eksempel på struktur på et Grundforløb
1 Vejlednings- opgaven v. projektleder Martin Finderup Andersen.
Søgning & sortering Intro søgning Lineær søgning Binær søgning
Niveauer for læring i organisationen
For at ændre ”Enhedens navn” og ”Sted og dato”: Klik i menulinjen, vælg ”Indsæt” > ”Sidehoved / Sidefod”. Indføj ”Sted og dato” i feltet for dato og ”Enhedens.
Indsæt eller fjern værktøjslinier
God læring God undervisning
ADR & SCANNERKORT. Automatic Delivery Rewards (ADRs) Den enkle måde at handle produkter på, med levering hver måned. Du får fordelen af en rabat på 5.
Programteori for: [-titel-]
Survival Skills er tre gamedays hvor elever i de ældste klasser gennem leg og læring får en større forståelse for betydningen af erhvervsfag og et bedre.
Evaluering og IT Brøndby Gymnasium
LP-MODELLEN Vejlednings-opgaven Tirsdag aften
Træning af mundtlighed årgang Fysik/kemi UL Synlig læring med it Agerbæk Skole og Starup Skole 2013.
Skriv titel Skriv årgang, fag og initaler Synlig læring med it Agerbæk Skole og Starup Skole 2013.
1 20. januar Disposition Introduktion, pointer fra analysen, opsamling, videre undersøgelser - MARK Fokusgruppe -CHRISTIAN Nyt segment, SWOT -MORTEN.
1 COWI BAR Handel, BAR Jord til Bord, BAR Kontor, Grafisk BAR, Industriens BAR 1 Seminar 7 - Opfølgning og evaluering Deltager valgte emner Seminar 7 -Leverandør-
- en del af fremtidens skole Skoler fra Århusområdet og Fyn deltager i et forskningsprojekt Kreativ tænkning.
Titeldias (uden baggrundsfarve) Husk at vælge korrekt layout for hvert dias: Klik med højre musetast på dias i ruden til venstre i skærmbilledet og vælg.
Dagens program Gennemgang af dagens/ugens program Oprettelse af blog
Fag Niveauer Mål Software Beskrivelse Dokumenter Lærer Projektoverblik Lærerplanlægning Eksempler og refleksioner Lærerressourcer Vurdering og standarder.
IT for let øvede Modul 5: ”Tekstbehandling ”. Formål KULTUR & FRITIDSHUSET – SKOLEGADE 54 – TLF: Kunne skrive en tekst med store og små bogstaver.
Filmen er tænkt som et debatoplæg og et forsøg på at skabe fokus på om det vi gør faktisk virker! Filmen viser 5 forskellige undervisningssituationer med.
Konference om formativ evaluering 25. og 27. april 2007 Torben Spanget Christensen, Ceter for Undervisningsmidler, JCVU Evalueringskapacitet Emne 1Emne.
Indsæt nyt billede: Format: B25,4 x 19,05 cm Klik på billed-ikonet midt på slidet. Find dit nye billede, højreklik på billedet og placér det bagerst. Hvis.
Power up Your PowerPoint Udarbejdet af Irene Krainer Larsen Irla.
Formativ evaluering Workshop Kort repetition  Formativ evaluering  den lærende skal have indsigt i sin egen læreproces  Formativ evaluering.
Prøveformer - AMU Opgave: Udvikling af prøveform – praktisk/teoretisk
Kollektiv vejledning – dagens program
Bedre sikkerhed for elektrikere og andre ansatte i B&A
Forårsrengøring med Fabrikam
Digital præsentation som grundlag for den faglige samtale om projektarbejdet ved eksamen i dramatik.
JLP og RO Campusskolen i Ringsted, august 2017
Kurset i fase 1 er 2-delt:  I første del og som introduktion præsenteres du for definitionen af Flipped Learning. Og du præsenteres for en didaktisk skitse.
Kategori 1 Kategori 2 Kategori 3 Kategori 4 Kategori
Tips og tricks til PowerPoint
Praktikvejledertræf PAU den 28/9 2015
Mål Viden om og inspiration Kompetencer aktiviteter Evaluering
Fokus på kerneopgaven Kom godt i gang…. Til proceslederen:
Perspektiver i ungepakken Per Bredholt Frederiksen
Din firmabrochure Dette er et godt sted at placere et idegrundlag
Sådan indsættes dette dias i præsentationen
Læringsmål og niveaubeskrivelser
Positive sider som far 1:____________________________ 2:____________________________ 3:____________________________ 4:____________________________ 5:____________________________.
Skabelon for billede til sociale medier
Præsentationens transcript:

Opgavespil om sikkerhed V. Steen Grønbæk Mercantec EPOXY OG ISOCYANATER

 Hvem er vores elever, og hvad er de opvokset med? Digital generation 3D TV SPIL INTERAKTION

Multiple choice  Motiveres de ved denne form for evaluering?

Opgavespillet Eller kan det gøres anderledes? Opgavespillet bygger på følgende elementer:  ”Skjult Multiple choice”  3D-verden  Spil med points  Interaktion  Læring  Integration med den virkelige verden Derudover kan der valgfrit tilkobles speak

Opgavespillet »På kontoret vælges opgaven »>Videre til lageret »På lagret skal der først vælges korrekt Epoxy og derefter korrekt værnemiddel

Lageret »Epoxy vælges ved at klikke på emnet »Forkert valg = -50 points og negativ reaktion fra personen »Vælges der forkert 3 gange = spillet indsætter selv korrekt Epoxy »Korrekt valg = +100 points og positiv reaktion fra personen »Ved klik på vises PDF med Leverandørbrugs- anvisningen »Ved klik på Se dine valg vises nuværende valg »Samme model er anvendt under værnemiddel »> Videre til værkstedet

Værkstedet »Her skal arbejdsopgaverne placeres i den korrekte rækkefølge »For hvert forkert valg trækkes der 50 point »Ved forkert 3 gange, vises den korrekte rækkefølge »Korrekt rækkefølge giver 100 points »> Videre til affald

Affald »Her skal Epoxy og værnemidler flyttes på de korrekte lokationer (korrekt tønde eller bordet) »Det skal også foregå i den korrekte rækkefølge »Ved fejl mistes der også points her

Refleksion og forslag