DJz.dk Medieinformation Danmarks største portal for DJs, diskoter m.m.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
- Præsentation af bold.dk. – Danmarks første og største rene fodboldavis på nettet blev i efteråret 1999 Danmarks første net baserede.
Advertisements

PR KAMPAGNE.
Automatic Delivery Rewards Hovedtræk. Automatic Delivery Rewards •ADR eller Automatic Delivery Rewards er et program, hvor en distributør eller kunde.
Velkommen til Støtteforeningen Kragelunds venner Kragelund forsamlingshus.
Hvordan bidrager litteratursiden
Caseoplæg om Facebook.
Electrolux Marketing koordinator, web Michael Skrydstrup HR Konsulent Anne Mette Hildebrand Udvælg en elev, der skal sige til, når der er gået 5, 10 og.
ACN – en oversigt Gældende fra 1. juli 2010 DANMARK ®
erhvervsmedier der bringer vækst værdi
LinkedIn Intro.
Markedsføring af Tivoli Friheden med henblik på de årige
Hvornår bider medierne på? Få dine budskaber igennem.
Hvordan virker Backoffice Hvilken strategi og taktik skal man anvende
E-Læring Gruppe #3. Definition af E-læring Udgangspunktet med E-læring er, at læringsprocessen bliver individuel og der bliver taget højde for den enkeltes.
Internet til alvor og sjov
Profitten øget med økologiske tryksager! Kim T. Rasmussen, direktør UniFlip A/S.
Idrættens Hus torsdag 26. april 2012 Forbindelse: WWKkMA Password: OkuJ4F Idrætsforeninger og Facebook.
Velkommen. Agenda •Hvorfor informationsmøde nu? •Hvad er der sket de sidste 3 måneder? •Hvor vil vi gerne hen? •Aktiviteter frem til 31. december •Hvordan.
Artikler om annoncehajer Hvad kendetegner en annoncehaj ? Markedet Etiske retningslinier. Nyt initiativ fra FDIM Sådan undgår du falske fakturaer. Løsblad.
DJz.dk Medieinformation 2012 Danmarks største portal for DJs, diskoter m.m.
15 Promotion Oversigt Promotionformer (herunder reklame)
Online annoncer og bannerreklamer
Kommunikationsstrategi Scleroseforeningen
Del 1 (ca – 20.00)  Nye produkter  Bestilling i dag -10% Pause – kaffe – Bestilling Del 2 (ca. kl – 21.20)  Top-salgs-produkter ved LR.
Fremtidens markedsføringsplatform
Beretning for år 2001 Fremtiden.
Elevernes digitale dannelse
Aktuelle samt fremtidige projekter  Ved Henrik Høpner.
ART GALLERIES Gruppe 4.
5. april 2005 Sus Rødgaard eKvator ApS.
Prøv det nye the mysterious wold game, test din viden om verden og få et godt grin med dine bekendte, vi vil garanter du vil synes om det og lære noget.
Webredaktør Rikke Kjærem Nielsen Small business webside til dine kunder - Session 2A og 2B.
SEO PÅ AU.
BeBiked Foregår på Roskilde Festival -Sommerperioden Monopol Pilotprojekt (nyt) Billigt.
DJz.dk Medieinformation Danmarks største portal for DJs, diskoter m.m.
MICHAEL ANDREAS HANSEN COMMERCIAL DIRECTOR & PARTNER
Danske Specialmedier Fællesmøde om Onlineannoncering og annoncestyring.
Avanceret søgning i Google
STJERNEN FORMÅL SITUATION MÅL TREND RESSOURCER TRADITION.
Brugerne på Kommunikationsforum.dk
Ikke-kommercielleKommercielle Strategi Koncept udvikling Masse medier (TV, annoncer) Web, social Kataloger Analyse Idégenerering Konceptudvikling for fælles.
Kommunikation Intern kommunikation
1 - sikkert og enkelt netværk for ældre Konference for Biblioteksassistenter Torsdag på Scandic Hvidovre Biblioteket som bindeled.
Copyright NetBooster 2013 Detailhandlens digitale muligheder.
Knallertkampagne ”Har du styr på din søn?”.
Køb spillet her:. Buy the game here: AIDAAIDA Attention: Det der fanger øjet Billedet i venstre hjørne er blikfanget. Interest: Den del der får læseren.
Uafhængige LifeWave Distributører
Reklame & Markedsføring
OPSTART VI STARTER OM LIDT! Der bliver ikke optjent nogen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen uafhængig ACN-repræsentant er.
OPSTART VI STARTER OM LIDT! Der bliver ikke optjent nogen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen uafhængig ACN-repræsentant er.
OPSTART VI STARTER OM LIDT! Der bliver ikke optjent nogen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen uafhængig ACN-repræsentant er.
OPSTART VI STARTER OM LIDT! Der bliver ikke optjent nogen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen uafhængig ACN-repræsentant er.
Fællesfagligt emne: Fra Osmannerriget til det moderne Tyrkiet
Instruktorforløb i Akademisk Studiekompetence 3. undervisningsgang Anja Hønnerup Nielsen November 2011.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Office 2003 kampagne Gitte Casparij, Marketing Manager.
Resumeer af EU-lovgivningen: en introduktion 2009.
E-biz 2014 Idé – Koncept – Navn Varer – Målgruppe
FISA – BATIBOUW Mia, Michelle, Pernille & Sofie CASE.
Full-service kommunikation Prolog Reklamebureau A/S Knudtzon´s Bogtrykkeri A/S v/ Henrik Juul Kühn, Key Account Manager.
Spørgeskemaundersøgelse – dfif.dk. Baggrund  Undersøgelsen er gennemført i perioden –  Undersøgelsen er gennemført som pop up på hjemmesiden.
Gruppe 10 Cathrine Tavs Andersen Peter Elm Bech Jensen Malene Mandrup Therkelsen Jeppe Wittus.
J.nr. Opsamling på voksenlærlingekampagnen forår 2011 :: Tal & statistik.
Kommunikationsansvarlig
Kommunikation Kommunikationskanaler 2 Hjemmesider 3 Reklamer 4
Præsentation
Ændring i danskernes medieforbrug
Best practice i sociale medier
Simpel Markedsføring Af mindre virksomheder og projekter
MCB opstartskursus Kom godt i gang & Få succes på nettet.
Når du allerede mestrer de vigtigste
Præsentationens transcript:

DJz.dk Medieinformation Danmarks største portal for DJs, diskoter m.m.

Konceptet DJz.dk er Danmarks ældste portal for hele DJ- og diskoteksbranchen. Det er her branchen får de seneste nyheder fra dansegulvet og det er også her, branchen diskuterer musik, hardware og software samt sælges og købes brugt. Det er hovedsageligt mænd (ca. 95%) i alderen 15-35, der besøger DJz.dk. Den typiske profil er 25 år, interesserer sig meget for musik og hardware hertil. Som DJ er han ofte trendsætter og interesserer sig derfor også for mode og holder sig informeret om de nye trends via nettet og trykte magasiner. DJz.dk er Danmarks største DJ portal

Besøgende DJz.dk rammer mændene! Ca. 93% af brugerne er mænd og størstedel er mellem 18 og 24 år.* De besøgende kommer fra hele landet og det tangerer ca. 50/50 øst og vest for Storebælt. Med de tal er DJz.dk i top 200 over mest besøgte websites i Danmark. *Kilde: Alder og statistik er målt via Chart.dk

498x100 Topbanner vises på alle sider i rotation med max 4 andre bannere Besøgende (officiel statistik fra FDIM) Officielle tal fra FDIM (Foreningen for Danske Internet Medier) viste, at DJz.dk i januar 2011 havde: unikke besøgende besøgende sidevisninger kilde: fdim

Annoncepriser Topbanner på alle sider 498x100 pixelsCPM 30 Sidebanner (højre) på alle sider 160x600N/A Advertorial (sponsoreret artikel)Kr.1000,00 KonkurrenceKr. 500,00 Banner i nyhedsbrevN/A Advertorial: Pris inkl. tekstforfattelse og opsætning. Banner: Pris ekskl. udarbejdelse af grafisk materiale. Alle priser ekskl. moms. Prisliste gældende indtil ny offentliggøres. Mængderabatter og tilbud Kontakt os på for konkret tilbud. *Hosting af banner Priserne er gældende ved hosting af banner på egen eller ekstern server, således DJz.dk kun henviser til den angivne URL. Såfremt DJz.dk skal hoste banneret, tillægges 5% af beløbet. Priser CPM – hvad betyder det? CPM står for ”Cost-Per-Mille” – også kaldet ”Cost-Per- Thousand”. Dvs. køber du 1000 bannervisninger til CPM 30, er din pris således kr. 30,- + moms.

498x100 Topbanner vises på alle sider. Bannerplaceringer

Advertorial – eksempel Dette er et eksempel på en advertorial. Med en advertorial opnår du en interessant blanding af redaktionelt stof kombineret med promotion for dit produkt. Vores læsere vil således møde dit produkt i forbindelse med vores redaktionelle indhold og du kan i vid udstrækning opfordrer brugerne til at besøge produktets egen hjemmeside. En advertorial vil være online øverst på forsiden af på DJz.dk i minimum 1 dag og derefter stille og roligt rykke ned på forsiden i takt med nye artikler kommer online. Husk at en advertorial også bliver indexeret på Google, og andre søgemaskiner, så du får ekstra meget ud af denne form for annoncering. Dette er et eksempel på en advertorial. Med en advertorial opnår du en interessant blanding af redaktionelt stof kombineret med promotion for dit produkt. Vores læsere vil således møde dit produkt i forbindelse med vores redaktionelle indhold og du kan i vid udstrækning opfordrer brugerne til at besøge produktets egen hjemmeside. En advertorial vil være online øverst på forsiden af på DJz.dk i minimum 1 dag og derefter stille og roligt rykke ned på forsiden i takt med nye artikler kommer online. Husk at en advertorial også bliver indexeret på Google, og andre søgemaskiner, så du får ekstra meget ud af denne form for annoncering.

Advertorial Med en advertorial opnår du en interessant blanding af redaktionelt stof kombineret med promotion for dit produkt. Vores læsere vil således møde dit produkt i forbindelse med vores redaktionelle indhold. En advertorial vil være online øverst på forsiden af på DJz.dk i minimum 2 dage og derefter stille og roligt rykke ned på forsiden i takt med nye artikler kommer online. Husk at en advertorial også bliver indexeret på Google, og andre søgemaskiner, så du får ekstra meget ud af denne form for annoncering. Pris min ½ sides tekst – kr ,- ekskl. moms Vi forbeholder os retten til at afvise produkter. – Alle advertorials mærkes med ”Annonce” Udsendelse af Nyhedsbrev DJz.dk udsender nyhedsbreve til ca medlemmer og tallet er støt stigende. Når vi udsender nyhedsbreve, omhandler de oftest nye ting på sitet og der findes kun 1 annoncør i hvert nyhedsbrev. På den måde drukner I ikke i alt for mange kommercielle budskaber. Pris pr. normal udsendelse kr. 1000,- ekskl. moms Vi forbeholder os ret til at afvise produkter Konkurrencer Vi betragter konkurrencer, som markedsføring, derfor tager vi også et opsætnings og afviklings fee. Alle vores konkurrencer bliver sendt ud i vores nyhedsbrev og strækker sig maximum over én måned. Pris. pr. måned kr. 500,- ekskl. moms Specielle muligheder

Materiale specifikationer AnnonceformatMaks. størrelse GIF/JPG/FLASH 498x100 (topbanner)Max 30 kb. 160x600 (sidebanner)Max 30 kb. Materiale skal så vidt muligt leveres til 3 dage før kampagnestart.

Derfor skal I bruge DJz.dk som medie 1.Deadline hver dag, hele dagen, året rundt! 2.Rammer målgruppen mænd år perfekt! 3.Målgruppen beskæftiger sig primært med musik indenfor diskoteker (mobile og stationære), radioer, producerer, kunstnere m.m.! 4.Kan levere statistik på de afviklede kampagner! 5.Har over besøgende om måneden! 6.Er omkostningseffektivt i forhold til de trykte medier! 7.God til aktivering af brugeren, som kan agere interaktivt med materialet! 8.Rammer en målgruppe, der er svær at ramme igennem andre kanaler, i et miljø hvor de er koncentrerede og underholdte!

Det siger vores annoncører… Lone Bechmann, CMC Records: ”I forbindelse med udgivelsen af en John Mogensen opsamlingsplade med 2 nye remix har vi benyttet for at nå ud til landets DJs. Via et banner var det i en periode muligt at rekvirere en single med de 2 nye remix – og det viste sig at være en uventet stor succes. Vi måtte stoppe aktiviteten før tid, da vi løb tør for singler! Så vores mål med kampagnen blev med andre ord mere end nået”. Frank Jensen, Future Light ApS: ”Der er ingen tvivl om, at vores annonce på DJz.dk har øget trafikken til Future Light's website betydeligt. Desuden kan vi også mærke, at vores navn har sat sig meget bedre fast overfor nye potentielle købere." Dave Darlington, CD Pool Denmark: ”After operating CD Pool for the last 7 years in Denmark, I am amazed as to how many new enquiries we are getting since we started our dealings with djz.dk. It appears that lots of DJs in the country visit djz.dk on a regular basis. Great for us!!"

Ring til Thue Nielsen og hør nærmere på Telefon Vi ser frem til et godt samarbejde