Research & Innovation Projekt 1 Gruppemedlemmer: Anders, Bitten og Janne.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Vi præsenterer SLIDEPLAYER.DK
Advertisements

Målgrupper Målgruppe Hvem vil du ramme med jeres aktivitet på sociale medier? Hvad ved din målgruppe om jeres organisation? Hvilke tre nøglerelationer.
QR-koder.
Dynamicweb Software A/S Tobias Høst – Commercial Lead, eCommerce.
Program – 10.00: opsamling på cases og innovationsdage - hvor er vi med vores cases? - hvad mangler vi for at komme videre? – 11.00: Innovation.
Præsentation by ”Vestholdet” Andreas Kromphardt Carlsen
BIBLIOTEKET LIGE VED HÅNDEN 8. December Hotel Scandic Kongens Ege, Randers Afsluttende temadag.
Web 2.0 Teoretisk viden.
Projekt 5 i 12 Laboratorium 9: 26. februar 2013 ”At holde udviklingsgejsten oppe i en travl hverdag” ”At holde udviklingsgejsten oppe i en travl hverdag”
- i en verden, hvor tidsregistrering er nemt og ikke tager tid EBF Seminar  Nemt  Overblik  Sikkert  Frigør tid  Dokumenterer  ”Beskytter”
Marketingplanlægning
Danmark’s Lungeforening’s Facebook Side Emma Williams – Praktikant i uge 9, 2012.
1. Individuel start 3.1 Det bør være muligt at starte på kursus, når man har behov, uden at skulle vente til næste opstart.
Jens Krieger Røyen 11. oktober 2012 Den digitale vision for Danmark - en fælles udfordring.
Alle vores sponsorere skal betragtes som samarbejdspartnere
Sprog/billeder på Internettet
”Design og fremstil – med udgangspunkt i vores case – et eller flere medieprodukter, der vil kunne indgå som del af kampagnen, der skal skabe opmærksomhed.
Jeg kommer fra Fredericia Messecenter Jeg er Grete Højgaard Adm
Byggecentrum Innovation i markedsføringen Middelfart 1. februar 2010.
Hverdagens Helte i Danfoss Floor Heating
Kommunikation / it.
Præsentation af e-takeaway.dk
Kort introduktion til Universitarium Universitarium er Aalborg Universitets sommerudstilling i juli, august og september om naturvidenskab og teknik.
Bedre udbytte af it i skolen Et seminar til skoleudvikling Marianne Hornskov og Sanya Pedersen Danmarks Evalueringsinstitut.
Research & Innovation Gruppe 2 Morten Tobias Gammelgaard Darlene Andreasen Nick Becker Damm David Pambuena Kristiansen.
FYNS KUNSTMUSEUM Gruppe 2. Agenda  Målgruppe  Hjemmesiden  Formål  Udformning og valg af virkemidler samt stilart  PLUS – Værdierne  Konklusion.
Præsentationer og pitches How to do når man har 10 min.
Offentlige data i spil d. 24. juni 2009 Christian Lanng, Kontorchef, Videnskabsministeriet, ITST Kontoret for it-infrastruktur og implementering
Agenda Indledning Troværdighedsanalyse Koncept Arbejdsprocessen Afslutning.
Bog & idé Af: Gruppe 4.
Gruppefremlæggelse af: Laura, Lasse, Christoffer, Sophie og Sandra
Free Marketing Udarbejdet af: Stephan Rasmussen. Indledning Opgave At identificere mindst tre produkter/services, som har et softwarebaseret free-element.
Et computerbaseret projekt. Udgangspunkt  Formål og præmis Hurtig adgang til hjælp Oplyse om faren ved og bag rygning Informere og rådgive brugeren Applikationen.
STABILITET I EN FORANDERLIG VERDEN Hvordan skal itSMF udvikle sig fremadrettet Michael Imhoff Nielsen
Praktikum med innovativt aspekt.
Galleri Typer  Enkelte Kunstnere  Simpel, begrænset indhold og overskuelig  Indblik i kunstnerens univers  Onlinegallerier  Stor samling værker.
Google Earth som GIS applikation? Nikolaj Kamstrup National Geodatabank, Kort & Matrikelstyrelsen.
INNOVATION I FAGENE - KONFERENCER ÅRHUS OG FREDERIKSBERG SEPTEMBER 2014 MEDIEFAG.
Bakke og By Sommerfest i Mosen Kære forældre og børn I inviteres hermed til sommerfest i Mosen onsdag d kl ca. Vi glæder os til at se.
FULGNI Research & Innovation ritid ærmiljø derumegeplads rønne arealer nnovation.
Interaktionsdesign E2007 Lektion 14 Om delrapport.
DISPOSITION 1: INDLEDNING Tanja 2: KONFERRENCEN Målet for konferrencen Hanne Jacob Jaskovs indlægTine Helli Skærbaks indlægKent Fremtidsværkstedet som.
Formidling og informationsarkitektur Christina Mette Thorarinn.
Profilfag Julemarked Helt på plads med samarbejdsbutikker
Research & Innovation. Fremlæggelse Vores idé Vores idé Målgruppe Målgruppe Produktet Produktet Hjemmeside Hjemmeside Mobilapplikation Mobilapplikation.
Agenda Inspiration Problemformulering Målgruppe Ideén Design Vores endelige Website Procesreflektion Konklusion.
Produkt præsentation Christian Cletus Bjørn Eilertsen.
Min fætter BR min fætter
Odense Street House Susanne Finseth, Thomas Quist Larsen, Maja Sofie Eliasen, Janne Weller & Bettina Petersen.
Af: Line Dybdahl Cand.merc. Marketing and Business Innovation.
Fundament: Ligeværdigt samarbejde LauRie’s Mening, Vision og Værdier At skabe glæde og trivsel for mennesker, som ikke kun har modelmålene At skabe glæde.
Vision mission værdier handleplaner
Fastlæggelse af praksis – plads til forbedring? 8. november 2011 v/formand for FSR’s Skatteudvalg statsautoriseret revisor John Bygholm.
Avis elbil plug and play Avis gør det nemt og billigt at være miljørigtig.
Regionmøde 20. februar Nyt fra administrationen Set ud fra Lejerbos visioner
DANSK HANDICAP IDRÆTS-FORBUND Udvalgskonference 2007 Lørdag den 16. juni.
Sæt medarbejdere, fag og opfindsomhed fri – innovation? LO’s arbejdsmarkeds-, uddannelses- og erhvervspolitiske konference 25. november 2014 Pia Gjellerup.
S SEK, DH Socialområdet - Januar s Disposition Handicapplan - Strategigrundlaget §118S - Samskabelsesprojekter Bruger- og Pårørendeundersøgelser.
VI VIL GENBRUGEVI VIL DELEVÆRKTØJER Fortæl, hvordan I har brugt den oprindelig innovation Fejr gevinsterne med jeres egen organisation Spred den nye innovation.
markedsføringsplaner
Udarbejdet af Stine H, Simone L, Daniel P og Daniel H
Værdigrundlag for Jobcenter Varde
Nyheder i ArcGIS Online
Inspiration til at udbrede NemSMS til borgere
Studerendes Employability i det virkelige arbejdsliv
Idegrundlag og målsætninger
Præsentation af forretningsplan
Markedsanalyse for LSC
Strategi Juni 2013 Montanas Strategi
Hvor bevæger digital handel sig hen? Videncenter for Digital Handel
Præsentationens transcript:

Research & Innovation Projekt 1 Gruppemedlemmer: Anders, Bitten og Janne

Disposition Problemformuleringen Idé udvikling Vores koncept Segmentering Andre forhold* Konklusion Perspektivering Læringsstile

Med udgangspunkt i Lokations Baseret Service (LBS), vil vi gøre Odense by mere attraktiv. Hvordan kan vi gøre det? Hvilken målgruppe skal vi arbejde med? Hvilke steder kunne være specielt interessante at arbejde med? Hvordan kan vi gøre det? Hvilken målgruppe skal vi arbejde med? Hvilke steder kunne være specielt interessante at arbejde med? Hvordan kan vi gøre det? Hvilken målgruppe skal vi arbejde med? Hvilke steder kunne være specielt interessante at arbejde med?

RAFO Har du nogensinde siddet i en kørestol? Idé udvikling

Vores koncept

Smartphone applikation Googlemaps T-Base integration Facebook mv. integration Kørestolsegnede steder Socialrelateret produkt

Mission: Spontanitet, tilgængelighed, nemmere hverdag Vision: Større livsglæde Værdier: Respekt, åbenhed, tryghed Mission, vision & værdier Mission = - Forbedre forholdene for danske kørestolbrugere, samt skabe mulighed for spontanitet, nemmere tilgængelighed og en generel nemmere hverdag. Mission = - Forbedre forholdene for danske kørestolbrugere, samt skabe mulighed for spontanitet, nemmere tilgængelighed og en generel nemmere hverdag. Vision = - Gennem ny og moderne teknologi vil vi skabe en troværdig og ansvarlig mulighed for kørestolsbrugere, der kan skabe en nemmere og mere fleksibel hverdag - der ender ud i større livsglæde Vision = - Gennem ny og moderne teknologi vil vi skabe en troværdig og ansvarlig mulighed for kørestolsbrugere, der kan skabe en nemmere og mere fleksibel hverdag - der ender ud i større livsglæde Værdier = - Respekt (for vores medmennesker) - Humor - Åbenhed - Tryghed Værdier = - Respekt (for vores medmennesker) - Humor - Åbenhed - Tryghed

Segmentering - Målgruppe Ikke ajourført tal på kørestolsbrugere - derfor Gallup ikke muligt Estimeret tal for målgruppen Spørgeskema Fastlægge behovet Kendskab til T-Base Spørgeskema = Vi beslutte at lave et spørgeskema rettet mod de kørestolsbrugere -Hvad de holdt af ideen... -Om de ville bruge det? -Om de har et smart-phone?! Spørgeskema = Vi beslutte at lave et spørgeskema rettet mod de kørestolsbrugere -Hvad de holdt af ideen... -Om de ville bruge det? -Om de har et smart-phone?!

Online interaktive spørgeskema DKK Google Maps APIs & Smartphone APIs Ryk.dk´s T-Base Udgifterne vil være relative lave efter teknologiske muligheder stilles til rådighed (gratis) Indtægter vil komme af brugere/kunderne, der interesserer sig for produktet Den endelige udgift kan først præciseres når produktet er helt færdig udviklet Økonomiske/Finansielle forhold

Spontanitet forøges Livsglæde Forbedring af image for Odense Kommune Konklusion

Perspektivering Flere svar fra brugerne Anvendelse af T-Basen fra Ryk.dk

Videreudvikling Konceptet kan distribueres til hele Fyn/Danmark/Verden - der er ikke nogen geografisk grænse Mulighed for en variation i sproget Den kan udvikles til andre handicapgrupper Hørehæmmede Blinde Osv. Hørehæmmede Blinde Osv.

Procesreflektion Reflektoren Aktivisten Teoretikeren Pragmatikeren

Tak for jeres opmærksomhed