Indledning, der munder ud i følgende: ”Dette fører mig frem til min problemstilling: På hvilken måde bliver participation udnyttet på online nyhedsmedier?

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
UNIK - Spydspidsprojekt KOL Ved projektleder Eva Kühne, DELTA
Advertisements

AT AFSKAFFE MEDLØBERKULTUREN
At forholde sig professionelt Anne Skov
Større Skriftlig opgave •Orienteringsmøde v. Catherine Lønholdt.
Det her talent foregår i nærheden af mig…
- og problemformulering
På vej mod folkeskolereformen
Sprog/billeder på Internettet
Erhvervscase Erhvervscasen kan f.eks. indeholde:
Organisering af undervisningen. Det er muligt at indsætte links til diverse filer, hjemmesider, video- og lydklip eller åbne dem direkte i OneNote, så.
Kursus i problemformulering
Fuld fart frem… anderledes måde.. Hvorfor skal vi være innovative/entreprenante? Den globale udfordring Vi skal konkurrere på produkter og services.
Anvendelsesorienteret undervisning i Region Syddanmark
Om feedback og tilbagemeldinger
Løgnen er en åndsmagt Joh 8,42-51  Indledning. Løgnen i vores tid.  Sammenhængen med dagens andre bibellæsninger.
Simon Sjørup Simonsen Kolding 25. September
AT Opgaven  Du skal ud fra de overordnede problemstillinger for emnet Videnskabelige gennembrud og teknologiske landvindinger udforme.
Dialogmøde tirsdag den 17. juni 2014
ALMEN STUDIEFORBEREDELSE AT Hvad er det nu AT er? AT er et samarbejde mellem fag inden for og på tværs af gymnasiets tre faglige hovedområder:
AT - Viden i spil.
Præsentation af resultaterne fra erfaringsopsamlingen om ny klassedannelse LIM den 5. januar 2012.
Regionalmøder i dansk – sept Indhold:
Faglige mål for AT – forskellige metoder til komplekse problemer
Idrætseksamen 2006 Indledning Valg af emne, problemformulering..
Uffe Sørensen – projektleder LærIT
Introduktion til Access (Access, del 1)
Problemer eller udfordringer.
Problemformulering Indeholder:
Køb af processer Dialog med kaospiloterne hold september 2004 Lisbet Thyge Frandsen, adm.dir. BDO ScanRevision.
Ledere mellem profession, management og demokrati Karina Sehested, Seniorforsker Skov og Landskab, KU.
Hvis jeg havde mulighed for at fange regnbuen ville jeg have gjort det
Generel introduktion til EC
Katastrofen – årsager og konsekvenser
Program: : JEBO introducerer dagens program : JEBO forelæser over af opgavens formål (se bachelorfolderen for analyse af bekendtgørelsen),
E-learning – individ og fællesskab Perspektiver på uddannelse, vidensdeling og vidensudvikling som fælles praksis i CSCL-former. Asger Hasle Harlung Konference.
FORMÅL med Garudas profilværktøjer er:
Virkelighedsnært Undervisning USA USA Bål Undervisning Fed fredag Klatring Aktivtur Dit eget projekt Kreativ Bål Selvtillid Maddag Teambuilding IT-baseret.
Formalia ved opgaveskrivning
Præsentation 28: Eksamen Objektorienteret Middleware.
Større Skriftlig opgave
Skriftlighed er bundet til arbejdet med: Genrer Formidling Læsning
BrittL Lind Myrup, UKK, nefrologisk afdeling Sygeplejesymposiet 2010 Nefrologisk efteruddannelse – et regionalt samarbejde Hvordan ser vi et udbytte i.
Eksamen psykologi synopsis synopsiseksamen 2013.
Studie rapport opbygning
Det Internationale Område DIO  En samling materialer – udarbejdet individuelt eller i gruppe -, der dokumenterer din læreproces, din faglige udvikling,
Etablering af virksomhed
Værkstedsundervisning
AT 3.2 Igangsættelse af tankeprocesser – at udvælge endelig sag og formulere problemformulering.
INNOVATION I FAGENE - KONFERENCER ÅRHUS OG FREDERIKSBERG SEPTEMBER 2014 MEDIEFAG.
MODUL 3A KAREN WISTOFT PROFESSOR, INSTITUT FOR LÆRING, ILISIMATUSARFIK LEKTOR, INSTITUT FOR UDDANNELSE OG PÆDAGOGIK, AU Involvering.
Godmorgen og velkommen til AT4. AT, AT, AT…hvad er det nu lige, det er…? Faget hvor det tværfaglige er i fokus En SAG vil styre forløbene I skal vide.
Carsten Vejre Director HR Genmab A/S Skandia: investForum 18. marts 2010.
Uffe Sørensen – Projektleder – LærIT.dk. Hvorfor alt det besvær med mobiltelefoner? Skolen skal afspejle den virkelighed, som eleverne deltager i. Vi.
Modellering Modelleringens betydning og Modelleringens 4 principper.
Øvelse 1: First Impressions
SO1.6 (Det kulturelle område, del 2): SPROG OG KOMMUNIKATION
Almen Studieforberedelse Orientering mandag den 31. januar 2011.
SKABELON.
Problemstilling hvordan? Den daglige undervisning! Prøven!
Velkommen til Intern Surveyor Uddannelse Indledning Indhold: Hvorfor intern survey? Kursets formål & indhold Kursets form og materiale Lektion.
Varighed og indhold 12 uger til ”det uddannelsesspecifikke fag” 8 uger til grundfagene/valgfag I alt 20 uger.
MyImage 2016 Rapporten er personlig og må anvendes internt i virksomheden i sin helhed og dele af rapporten må anvendes eksternt med kildeangivelse Rapporten.
Ungdomsliv.
Jan Christiansen Nyborg Gymnasium
Skriveperiode (synopsis)
Hooliganisme Marcus og Carl-Emil.
"De er jo så søde alle sammen"
Et virtuelt community er et socialt fællesskab bestående af:
AT-eksamen 2019.
Skrivedag 7: Resumé, konklusion og henvisninger
Præsentationens transcript:

Indledning, der munder ud i følgende: ”Dette fører mig frem til min problemstilling: På hvilken måde bliver participation udnyttet på online nyhedsmedier? Denne problemstilling kan forstås på to måder – og den vil i opgaven også angribes fra to sider På den ene side … På den anden side …”

Problemformulering ”Hvordan og hvorfor har kommunikation betydning i en forandringsproces, hvor en produktionsvirksomhed skal rationaliseres og integreres i en vidensorganisation, og hvordan kan ledelsen anvende kommunikation i denne proces?” Denne undersøgelse falder i to overordnede dele, hvor første del fokuserer på kommunikationens betydning i en bestemt proces, og anden del på ledelsens muligheder for at anvende kommunikation i denne proces. Første del er endvidere delt op i to spørgsmål om henholdsvis hvordan og hvorfor. Det skyldes at vi aldrig kan undersøge, hvorfor noget tager sig ud på en given måde før vi har afdækket, hvordan det tager sig ud. Problemformuleringer er altid formuleret på et for højt abstraktionsniveau til, at vi kan undersøge dem direkte … derfor underspørgsmål

Problemformulering medievidenskab Med udgangspunkt i Filmværkstedets KAMIKAZE projekt fra 2010 undersøges der, hvordan den kreative læringsproces scaffolding påvirkede projektet, samt hvilke cross-media concepts, der blev udløst via det færdige produkt