Hotellets koncept.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Målgrupper Målgruppe Hvem vil du ramme med jeres aktivitet på sociale medier? Hvad ved din målgruppe om jeres organisation? Hvilke tre nøglerelationer.
Advertisements

10 Konkurrencesituation
11 Produkt Oversigt Klassifikation af produkter Emballage
Red Bull kan købes i 164 lande.
Mette, Sofia, Peter & Nichlas
Opgave 1: Navision - lagerstyring
Kapitel 6: Nye produkter.
Iværksætteri: Af Thomas Buhelt..
14 Distribution Oversigt Opgaver i distributionskæden
Markedsvurdering.
Opgave valg: Opgaveoplæg nr. 2 Information.
S O R - modellen Markedsførings- Stimuli (De fire P-er) Omverdenen
SIMON HINDKÆR SEBASTIAN MIKKELSEN LASSE BAK MUHAREM GRADASCEVIC
Salg og service Dag 1.
6. Virksomhedens indtægter
Markedskommunikation - del 1
Kap 18 Promotion Kapitel 18.
Valg af parametre.
11. Virksomhedens indtægter
[Produktnavn] Marketingplan
Ikke-kommercielleKommercielle Strategi Koncept udvikling Masse medier (TV, annoncer) Web, social Kataloger Analyse Idégenerering Konceptudvikling for fælles.
Analyse af om virksomheden har optimale arbejdsgange indenfor:  Telefoni  Markedsføring  Politikker  Værdikæde  Fakturering Mulige opgaver til de.
Kap 25 Branding Kapitel 25.
Martin Klitskov, Niclas Kønig, Frederik Thomsen og Rikke Nors
10. Virksomhedens indtægter
3.Virksomhedens afsætningsforhold
SpecialKøbmande n’s historie 40 år gammel butik Primære produkter var kaffe, te, krydderier og specialiteter “Gammeldags” butik med høj kvalitet og service.
Red Bull give vinger Red Bull er Energidrik indeholder koffein, sukker og taurin. Sodavandet kæmper mod træthed.
Bog & idé Af: Gruppe 4.
Anvendt markedsføring Kapitel 24
Reklame & Markedsføring
Af. Skafte.
4 Interne forhold Oversigt Værdikæder Kernekompetence
Business to Business På den JYSKe måde…...
Red bull Michael Skytte. Klassifikation Red Bull er et kortvarigt produkt.
Af: Jonatan W & Line Stryander
6. Virksomhedens indtægter
12 Serviceydelser Oversigt
AFSÆTNING B – Schønberg Markedsføring omfatter arbejde med at tilrettelægge tiltag – f.eks. udvikling af produkter, fastlæggelse af pris, valg af distributionskanaler.
15 Promotion Oversigt Promotionformer Kommunikationsmodel
Red Bull Sebastian Mikkelsen. Klassifikation  Redbull et er kortvarigt produkt, da man bare drikker den over et par minutter.
Kapitel 8 Innovation, metode og værktøjer. Add Presentation Title in Footer via ”Insert”; ”Header & Footer” Forretningsplan detaljer om produkt eller.
AFSÆTNING A – Schønberg
Red Bull Af Mattias Sundroos. Klassifikation af produktet RedBull er et kortvarigt produkt, da det forbruges samtidig med det anvendes. Ofte fødevarer.
Red Bull Jonas Jørgensen.  Red Bull er et kortvarigt produkt  Forbruges samtidig med det anvendes. Klassifikation.
Red Bull Af Frederik Thomsen. Klassifikation af produkt Emballage: Red Bull’s dåse trækker kundernes opmærksomhed, og præsentere deres produkt tiltrækkende.
2  Muligheder: At hun har mange år til at udvikle virksomheden. Iværksætterpris = samarbejde Trusler: Store firmaer og kendte designere.  Omverdensmodellen:
Red Bull Mette Jarl Helmert 2ØMA.
Red Bull Energy Lavet af Andreas Wöhlk.
Sofia B. Christensen, 2ØMA
Forretnings innovation ! 1/15 Det overordnede mål er værdiskabelse i virksomheder Metoder til afklaring af hvilke veje der skal følges. Idé og Udviklingshuset.
25.2 Efterspørgsel 3.Vil du springe til et bestemt afsnit eller dias? Klik på menuerne Outlines eller Thumbnails. 2.Klik med musen i dit eget tempo for.
Projektopgave 2016 Huskeliste – Hvad skal jeg egentlig have med i min opgave?
Maslows behovsteori Maslows behovspyramideEksempler på behov Eksempler på varer, der dækker det enkelte behov Selvrealisering Egobehovet Sociale behov.
Branding. Brands Fmcg Corporate brand Person brand Kommerciel virksomhed Nonprofit organisation Begivenhed By/sted Hvad er et brand.
Koncepter og butikskæder
Parametermix - distribution
markedsføringsplaner
Forretningsudvikling med Destination Lillebælt
Udarbejdet af Stine H, Simone L, Daniel P og Daniel H
Kap 18 Promotion Kapitel 18.
konkurrencesituation
4 Interne forhold Oversigt Værdikæder Kernekompetence
PRÆSENTATION AF VIRKSOMHED
D/K Regnskab i/s Eksamensprojekt juni 2017.
SUCCES MED SALG 1.
6. Virksomhedens indtægter
Hvorfor ser en butik ud som den gør?
Normals målgruppe Appellere til kvinder Bandwagon/thrifty Middelklasse
6. Virksomhedens indtægter
Præsentationens transcript:

Hotellets koncept

KONCEPT Et koncept består af faktorer, som man bruger til at planlægge og drifte virksomheden efter. Når man planlægger indkøb, design, markedsføring osv. skal de beslutninger man tager VÆRE I OVERENSSTEMMELSE MED KONCEPTET. Konceptet sammensættes så det passer med målgruppen for butikken.

Handlingsparametre Handlingsparametre – er de faktorer, der indgår i konceptet Grundparametre Produkt Pris Place (distribution) Kontaktparametre Promotion (markedsføring)

De 4 P’er / handlingsparametre = konceptet Produkt Kvalitet Emballage Sortiment Service Mærke Pris Kalkulationer Prisfølsomhed Målgruppe Promotion Reklame On-line markedsføring Sales promotion PR Personligt salg / kundebetjening Butiksindretning Distribution (place) Kanaler Beliggenhed

Opgave - koncepter I skal nu – to og to – definere konceptet (pris, produkt, promotion, place) for følgende butikker: Netto Irma Quint / Quintess Hvori ligger forskellen på Irma og Nettos koncept?