Vinterferie på Eventyrlige Fyn. Kampagnen Skarp pris på hotelovernatning 30 % rabat på attraktioner* Gavekort på kr. 100 til shopping Datointerval 9.-

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Opsummering fra workshop
Advertisements

Slægterne Sørensen og Eskildsen
Distriktsmøde 1.Tee Afvikles i klubberne Hcp: ingen Alder: Talentudvikling 1 Afvikles i distrikterne Hcp: max 36 Alder: 10 – 18 Kurset afvikles.
Flickr.com – online billeddeling
Torbenfeldvej Vallensbæk strand Tlf.: – – dagligt brug af vores hjemmeside •AGEN LYS har en stor og omfattende.
Innovation & Partnerskaber Bidrag til folkebibliotekerne i vidensamfundet.
BIBLIOTEKET LIGE VED HÅNDEN 8. December Hotel Scandic Kongens Ege, Randers Afsluttende temadag.
Værtensklasse på de åbne biblioteker.
Rehabilitering i Svendborg Kommune ”Nye veje til aktivt liv”
Tre kampagner målrettet unge
1 Hvordan gør vi bibliotekerne interessante for andre samarbejdspartnere i forhold til it-svage og it-læring? It for alle – nå ”glemte” grupper gennem.
Gymnasiedage.dk, Odense 29. sept Claus Berg, chefkonsulent Web 2.0, dialog og interaktivitet på EMU.dk.
1 DSB og Bibliotekerne Personlige interview foretaget 20. til 25. januar respondenter Holdning til evt. ny portal.
Rt Camping 2006 Turen går i år til Vikjær-Diernæs Strand camping.
Erhvervs- & Sponsorklub
Online annoncer og bannerreklamer
Udvikling Fyn A/S – en ny vej til vækst på Fyn.
Fremtidens markedsføringsplatform
Research & Innovation. Teknologier Attraktioner i Odense  Odense Zoo  Jernbane Museet  Fyrtøjet  Den Fynske Landsby  Jernalder Landsbyen  Tidens.
Velkommen til Steinkjer Steinkjer, den lille by midt i Norge, inderst i Trondheimsfjorden, byder velkommen til NORDLEK. Steinkjer by har alt det der skal.
Oplevelses Booking Alle Fyns turistoplevelser samlet i én butik Oplevfyn.dk Vi giver vores gæster mulighed for at planlægge, booke og købe en komplet ferie.
Destination Fyn Idé gruppe: Henrik Lehmann Andersen, Odense Zoo Erland Porsmose, Østfyns Museer Helle Ålkjær, Bøsøre Strand Feriepark Tom Pelle-Jensen,
Lederforum Dagsorden: Velkommen og generel orientering Aftaler 2008
Prøv det nye the mysterious wold game, test din viden om verden og få et godt grin med dine bekendte, vi vil garanter du vil synes om det og lære noget.
BIBLIOTEKET LIGE VED HÅNDEN 8. December Hotel Scandic Kongens Ege, Randers Afsluttende temadag.
22A. Transfer pricing – mellemmarked med fuldkommen konkurrence
YDERLIGERE OPLYSNINGER Er der spørgsmål vedr. stævnet – se hjemmesiden
Fremtidens ledelse af en kulturvirksomhed
Museerne på Vestfyn VISIONSDAG Lørdag den 21. april 2012.
1 Politiske weblogs – en undersøgelse af den politiske weblogs gennemslagskraft under folketingsvalget februar 2005.
Kampagneaktiviteter September – December 2006 v/Gitte Casparij, Microsoft.
Indsæt billede i vinge: Gå ind under Indsæt > Billede > Fra fil Placer billedet, så det ønskede udsnit dækker vingen. (Det kan være nødvendigt at forstørre.
Indsæt billede i vinge: Gå ind under Indsæt > Billede > Fra fil Placer billedet, så det ønskede udsnit dækker vingen. (Det kan være nødvendigt at forstørre.
Kursus om borger.dk og brugen af digital signatur
Style & Experience Projekt Gruppe 3 Michael Kaysen, Jonas Rasmussen, Casper Nielsen & Stine Lumbye.
Målsætning med hjemmeside
STJERNEN FORMÅL SITUATION MÅL TREND RESSOURCER TRADITION.
Gratis entré og bedre formidling i Danmark Steen Kyed Afdelingschef Kulturministeriet, departementet.
Reklamemidler og -medier
Ikke-kommercielleKommercielle Strategi Koncept udvikling Masse medier (TV, annoncer) Web, social Kataloger Analyse Idégenerering Konceptudvikling for fælles.
Kvikkursus i start af Biblioteksklubber Signe Amalie Svenningsen
VIGTIG MEDDELELSE Der optjenes ingen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen er garanteret succes som uafhængig ACN-repræsentant.
ERHVERVSPHD Hvordan gør vi ordningen til en succes i Nordjylland?
Temamøde 18. marts 2009 Organisations- uddannelsen 2009.
Vision Danmark aktiverer sin gæstfrihed under klimakonferencen.
Frederik Meding: Finansiel boligrådgivning Forår 2007.
Styr på Sundheden Projekt Styr på Sundheden Baggrund: erfaringer fra SpS pilotprojekt Hovedprojekt 4 år – 20 skoler i 20 kommuner Følgeprojekt 2 år – 6.
Antal registrerede selvmord i Danmark ( )
Præsentation af Feel like Maj Ideen Et værktøj til at finde frem til de af destinationens oplevelser, som bedst matcher gæsternes ønsker og behov:
Anja Jørgensen, Frilandsmuseet
Hotel Nyborg Strand, 24. april 2012
Anvendt markedsføring Kapitel 24
Udvikling på IT-området
FULGNI Research & Innovation ritid ærmiljø derumegeplads rønne arealer nnovation.
Fyn Rundt 2006 & alt det andet: En oplevelses år baseret på kvalitet, ægthed og holdbarhed - Og erfaringerne fra 2004 og 2005 We are in the people business…
Kampagne med gennemslagskraft - De nye regler for den offentlige rejsesygesikring.
Research & Innovation. Fremlæggelse Vores idé Vores idé Målgruppe Målgruppe Produktet Produktet Hjemmeside Hjemmeside Mobilapplikation Mobilapplikation.
 H står for  U står for  L står for  E står for  N står for  HUMOR  UDELIV  LEG  EMPATI  NÆRVÆR.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Office 2003 kampagne Gitte Casparij, Marketing Manager.
SkoleIntra SkoleIntra træf 1 –2 Marts 2006 Ole Windeløv, UNI-C.
E-biz 2014 Idé – Koncept – Navn Varer – Målgruppe
Museumssafari Spørgsmål til en museumsinspektør v/Hanne Teglhus.
Udarbejdet af Stine H, Simone L, Daniel P og Daniel H
noRA, LARS, HAJAL,SIMONE,ISMAIL team 4
”Den der har et grundigt kendskab til sig selv og til sin fjende er sikker på at vinde alle slag” Sun Tzu (Kinesisk krigsstrateg) levede omkring 400 BC.
Jonas, Oliver og Kasper T.
Oplevelser og afledte effekter
Når du allerede mestrer de vigtigste
Giv begejstringen videre…
Præsentationens transcript:

Vinterferie på Eventyrlige Fyn

Kampagnen Skarp pris på hotelovernatning 30 % rabat på attraktioner* Gavekort på kr. 100 til shopping Datointerval februar

Kampagnedeltagere, hoteller Milling Hotels Hotel Svendborg Hotel Knudsensgaard Vissenbjerg Storkro Cabinn Odense Scandic Odense Hotel Faaborg Hotel Nyborg Strand I alt 11 hoteller

Kampagnedeltagere, attraktioner Odense Bys Museer Danmarks Jernbanemuseum Terrariet Vissenbjerg Naturama Østfyns Museer Svendborg Museum I alt 14 attraktioner

Kampagnedeltagere, shopping Odense Cityforening Svendborg Shopping Nyborg Handelstandsforening I alt 3 cityforeninger

Intern markedsføring Hotellernes hjemmesider Bannerannonce på Visit… Bannerannonce på VisitFyn Bannerannonce på attrak- tionernes og cityforening- ernes hjemmesider

Ekstern markedsføring Online Berlingske Medier AOK.dk Nordjyske Medier Jyllandsposten Tryk Berlingske Medier Jyllandsposten Politiken DSB/OBC flyers (gratis)

Budget 8 hoteller á kr i alt kr attraktioner á kr i alt kr Udvikling Fyn kr I alt

Bannerannonce

Bagved bannerannonce

Målgruppe(r) (SLL – sjov, leg og læring) Børnefamilier (DGL – det gode liv) Rejsende uden børn

Udfordringer Tidspres - sent go. Vedr.: -Materialeproduktion -Koordinering -Kampagneindhold -Markedsføring -Formidling -Hvad er muligt internt og eksternt (tid/kompeten- cer/ressourcer)

Resultater markedsføring Visninger onlinemedier - i alt Klik og KR (klik rate) - i alt 365 og 0,22 promille Ikke tilfredsstillende. Det har ikke været muligt at registrere resultater vedr. gæster der besøger hotellernes hjemmesider direkte.

Reelle resultater Hotelovernatninger - i alt 28. Ikke tilfredsstillende Bookingrate klik - 7,7 procent. Tilfredstillende Besøg attraktioner - i alt 6. Ikke tilfredsstillende

Konklusioner Pænt sagt – mindre succes Bred markedsføring pga. visninger og trykte annon- cer på trods af ikke tilfreds- stillende overnatninger En masse erfaringer om hvordan sådanne kampag- ner skal og ikke skal håndteres/formidles (indsalg, formidling, forvent- ninger, kompetencer m.m.)