Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Research & Innovation. Teknologier Attraktioner i Odense  Odense Zoo  Jernbane Museet  Fyrtøjet  Den Fynske Landsby  Jernalder Landsbyen  Tidens.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Research & Innovation. Teknologier Attraktioner i Odense  Odense Zoo  Jernbane Museet  Fyrtøjet  Den Fynske Landsby  Jernalder Landsbyen  Tidens."— Præsentationens transcript:

1 Research & Innovation

2 Teknologier

3

4 Attraktioner i Odense  Odense Zoo  Jernbane Museet  Fyrtøjet  Den Fynske Landsby  Jernalder Landsbyen  Tidens Samling  Brandts Klædefabrik  H.C. Andersens Hus

5 Turistbesøg 2002-2004

6 Odense som turistby

7 Foretrukne Attraktioner

8 Behovet for nye…

9 Resultat af research  Aktiviteter, kombineret med attraktioner og noget lærerigt  Skal være alsidigt  Trække turister til Odense  Få folk til at komme igen  Ny teknologi for at ”lokke” folk

10 Virtuel House

11 Konceptet  En attraktion med teknologi i centrum  En kontrast til det gamle Odense  En ny hovedattraktion  Mere end blot en seværdighed

12 De 4 hovedelementer  Den Virtuelle Vært.  De Virtuelle spil.  Virtuel historie/rejse.  Virtuel præsentation af Fyn.

13 Den Virtuelle Vært.  Det første man møder.  Du vælger selv vært og sprog.  Introducere publikum til de forskellige aktiviteter.  Giver praktiske oplysninger.  Går igen ved alle aktiviteter.

14 Virtuelle Spil  Et virtual reality land.  Man udstyres med trådløse handsker og hjelm,  Bliver spændt fast i et stativ, som kan dreje rundt i alle retninger  Alle bevægelser bliver registreret.  Det vil ikke være fysisk hårdt  Illusion af vægtløshed og styrke.  Stativet giver mulighed for en utrolig høj grad af realisme.  Ekstra instrumenter alt efter spil.  Spil udviklet til alle aldre.

15 Virtuel Historie eller Rejse.  Tilskuer til forskellige historiske begivenheder.  Realitetsfaktorer  Se begivenheden.  Høre lyden.  Føle vind, vejr og f.eks. rystelser  Lugte f.eks. Kryderierne på markeder, eller lugten af fisk på en havn.  En helhedsoplevelse.

16 Virtuel Præsentation af Fyn.  En rundrejse på Fyn.  Simulator med hastigheds illusion.  Virtuelle vært som chauffør.  Mulighed for at præsentere seværdigheder på Fyn.

17 Andre Aktiviteter.  Laser-arena  Labyrint  Motion-capture  Virtual Golf  Der skal laves noget fyld.

18 Indretning

19 Regnskab  Samlet pris: 59.440.000,00kr  Udelukkende hovedattraktioner.  Indtjening efter opstartsfase:  73.420.364kr  Antal besøgende:  413.831  Billetpris:  125,00kr

20


Download ppt "Research & Innovation. Teknologier Attraktioner i Odense  Odense Zoo  Jernbane Museet  Fyrtøjet  Den Fynske Landsby  Jernalder Landsbyen  Tidens."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google